Palautetta kanssakeskustelijoille

@gatecrasher @Acetho

Haaveiluketjun(kin) taustaalla on idea siitä, että muuten sen sisältöisiä viestejä tulisi muihin ketjuinhin. Erityisen haitallisia ne ovat sekottuneina huhukeskusteluihin.

Huipulla pelaavat ex-Tapparat varmasti ovat monen kestohaave, niin kauan kuin urat jatkuvat.

Minua häiritsee tuolla kansainvälisen jalkapallon ketjussa se, että siellä oletetaan tällaisen heikosti jalkapalloa seuraavan tietävän mitä parhaillaan pelataan, ja kuka kukin lempinimineen on.

Arvostaisin ihan täysillä “Sevilla - Atletico Madrid 4 - 0, NN teki kaksi, ja tämähän tarkoittaa sitten sitä, että…” muotoa.

Kuitenkin minusta on tosi mukavaa seurata asiantuntevampien fanien (teidän siis) kommentteja tapahtumista, kiitos siitä kaikille sinne kirjoittavista.

13 tykkäystä

Kaikki katsaukset eri urheilulajien eri sarjoihin ovat erittäin mielenkiintoisia. Viimeisimpänä kiitos @Raumalainen tästä:

3 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tarinat nimimerkkien ja profiilikuvien takana

@Oijennus - oot viime aikoina ollut tosi hiljaa, mutta otteluketjussa palasi taas mieleeni, että onko nyt viime aikoina ärsyttänyt minussa muu kuin se, että käytän sanaa metakeskustelu? :smiley:

Tuntuu, että koskaan ei oikein mene putkeen. :smiley:

Odottakaas poijjaat tovi, laitan popkornit mikroon.

12 tykkäystä

Älä herätä nukkuvaa karhua.Vaikka onhan teidän välillä nähty vänkääminen hauskaa luettavaa.

2 tykkäystä

En halua vääntää oikeasti @Oijennus kanssa. Kunhan pidän sitä vähän erikoisena, että silloin, kun oikein yrittää parantaa tapansa ja laittaa itsensä peliin niin ei sitten voi ikinä antaa sitä positiivista palautetta. Aina se palaute on turhaa kuittailua, josta jää tosi ikävä fiilis. Mun mielestä on hyvä ottaa asia esille riittävän monta kertaa ihan toistona.

1 tykkäys

Musta sulla on ollut hyviä viestejä viime aikoina. No, se valeanalyytikkoanalyysi oli vähän kummallinen. Mutta pelistä on ollut tosi hyviä juttuja.

2 tykkäystä

@peterra ja muut.
Ei tästä nyt tarvi mitään sotaa rakentaa. Kunhan nyt kuittasin sinulle ihan vähän. Arvostelet itse yleensä metakeskustelua jne. Uskon, että ymmärsit kuittini.

Kuten olen moneen kertaan todennut, niin sinä @peterra , ymmärrät jääkiekosta asioita ja arvostan sitä kovasti.

Pieni maalineduskuitti oli kyseessä, joten mennään taas eteenpäin.

8 tykkäystä

@Oijennus voisit kuitata joskus myös epäsuorasti jotain positiivista, mutta asia käsitelty, taas kerran. Kohti huomista :slight_smile:

Eikö tuo sydän tuossa alapuolella riitä? Kuinka paljon minulta oikein vaadit?

Tulee riittämättömyyden tunne…

8 tykkäystä

Älähän nyt. Hyväksyin jo asian, mutta tarkoitan, että voisit joskus hienovaraisesti kuitata jotain positiivista - sen sijaan, että hienovaraisesti kuittaat aina ainoastaan kehitysehdotukset. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan? :slight_smile:

Ymmärrän ymmärrän. Koitan jatkossa kehua hienovaraisemmin kuin tuossa yllä.

1 tykkäys

Plääh. Tässäkö tää nyt oli. Kaks goonia samaan aikaan ketjussa, haaste heitetty, hanskat pudotettu. Yleisö nousee seisomaan, kotikatsomoissa popcornit palaa, ylläpitäjät terästäytyvät, sormet syyhyävät liputtamaan JA. Siten vaan halaillaan

18 tykkäystä

Nyt jäi tosiaan voittaja selvittämättä. Huudattaisivat edes yleisöä, vähän vihaa hei seuraavaan kohtaamiseen.

Saisko tähän Alpo Suhosen kommentit?

6 tykkäystä

Tässä nyt halaileen ruveta sentään, sehän menisi jo ihan…

Mutta turha kuitti minulta, joten nostan käden ylös virheen merkiksi.

Koittakaa itse ottaa yhteen välillä jonkun kanssa, niin minä tulen @peterra :n kanssa rinkiin nauramaan.

Mulkut.

12 tykkäystä

The Social Media Fightiin esiotteluksi Oijennus vs Peterra.

2 tykkäystä

Minä hakkaan Valavuoren ja @peterra Sihvosen. Tuokaa kovempia vastuksia pöytään.

12 tykkäystä

Pakko arvostaa @ljpp’n vivahteikkaita, mutta asiantuntevia viestejä. Ne on rakennettu soljuvaksi ja turha höttö on onnistuttu karsiin pois. Viesteistä löytyy sellaisia asioita, joita en itse ole osannut katsoa. Se on minulle arvokasta. Myös huumori toimii. Sopivassa balanssissa onelinereita ja tekstiseiniä sekä provoa ja asiallisempaa pohdintaa. Toki ylilyöntejä tulee kauden aikana kaikille.

19 tykkäystä