Palautetta kanssakeskustelijoille

Jotenkin nyt sellainen tunne, että nämä pari naapuria aiheuttaa vähän turhia vääntöjä täällä vähän väliä. Pientä provoa on pakko ujuttaa viesteihin.

En ihan täysin ymmärrä miksi.

5 tykkäystä

Kielioppi kunnossa ja kaikkea, mutta kestäisin vaikka jatkaisivat vääntöjään vasta mestaruuden ratkettua. Palstalla on tunteet ihan riittävän pinnassa ilman heitäkin.

Tai sitten oikein tulkitsemalla tulkitsemme provoksi, mitä ikinä sanovatkaan. Toisaalta, jos kantaa naapurin värejä täällä niin riskit on aika ilmeiset, ettei sinne isoakaan provoa tartte heittää niin saa kyllä melkoista vastetta viesteilleen. Olen hieman yllättynyt siitä, että molemmat ovat vasta finaaleissa paikalla. Nähdäkseni välierät meni vähän ohi (?)

5 tykkäystä

@Kilo teit näköjään virheen. Ennakko oli muuten hyvä,mutta tuo yllä oleva häiritsi hieman.

1 tykkäys

Katsoitko paria viestiä ylemäpänä palstatoveri @Kilo:n laittaman kokoonpanon? Se on sitten eri asia kuinka monta vaihtoa Nenonen pelaa.

Kyllä, ja juuri sitä tarkoitinkin, että kannattaa laittaa Nenosta kehiin koska on 13. hyökkääjä :slight_smile:

1 tykkäys

Koomista lukea juttuja täällä, kuinka Kärpät vaikuttaa kabineteissa. Päälle vielä Vesa Rantasen twiitti. Ei siellä kabineteissakaan kukaan Tapparan, Liigan parhaan, toimarin yli kävele.

Tää oli varmaan taas niitä postauksia minkä jälkeen huuli pyöreenä ihmetellään miten joku provosoitu ja pohditaan johtuuko liputukset tai vastaväitökset nimimerkistä ja avatarista.

Toki keskustelussa on ollut melko lennokkaita näkemyksiä kaikenlaisista salaliitoista, ei käy kiistäminen.

8 tykkäystä

Ja tämä oli suora vastaus viestiin, joka kohdistettiin minuun ja minun sanomisiini. Meinasin olla vallan osallistumatta tähän keskusteluun sen “arkaluontoisuuden” vuoksi, mutta pitäähän yhteydenottoon vastata.

No totta helvetissä pitää kun “yhteydenotto” oli noinkin tärkeä ja vastaus ketjun kannalta niin oleellinen ja asiallinen.

7 tykkäystä

Teen tästä nyt vähän karkean esimerkin.

1. Jos olet kotonasi, tutki hieman kotia, löydätkö sieltä peilin?
  1. Jos et ole käyttänyt peiliä niin NYT voisi olla oikea hetki tutustua siihen

Ja minä en halua tällä aiheuttaa pahaa karmaa, mutta jos oikeasti rehellisesti ihmettelet, miten sinuun suhtaudutaan kuten suhtaudutaan niin nyt kannattaa vilkaista peiliin. Ellet ole valmis sitä tekemään niin on turha selitellä mitään.

Jos itse provoilee niin sitten on turha levitellä käsiä, miksi se osuu ja uppoaa.

3 tykkäystä

En minä mitään ihmettelekään. Toki reaktio oli aika odotetun kaltainen, mutta ei se poista tarvetta siltä, että noita lapsellisia salaliittoteoroira pitää kyllä kyseenalaistaa. Kyseessä ei siis ollut mikään tarkoituksellinen provokaatio, vaan sarkastinen vastaus näille salaliittoteorioille, joihin varmaan suurin osa edes tapparalaisista ei usko.

Minua ei ainakaan Naapurin provolut sinänsä haittaa. Ei osu eikä uppoa. Ihmettyttää vaan kun roikkuu täällä enemmän ja vähemmän provoilemassa.

Kyllähän sitä itsellä aika messevää juttua Ilveksestäkin olisi ns. “takataskussa”, jos haluaisi vastaprovoilla. Ei nyt kuitenkaan ihan hirveästi nappaa kesken finaalien. :slight_smile:

2 tykkäystä

Jos aikuinen ihminen käyttää aikansa foorumilla, jonka nimi on tappara.co - ja hän ei useamman vuoden keskusteluhistorialla vieläkään ymmärrä, että tietyt suot kannattaa välttää, vaikka niistä olisi mitä mieltä tai esittää asiansa sellaisella tavalla, ettei sitä tulkita tahalliseksi provoksi niin vika löytyy tasan yhdestä suunnasta.

Mielipiteesi voi olla tuo, mutta olet valinnut helkkarin huonon ketjun esittää se ja annat ihan valtavasti aihetta sille, että se tulkitaan provoksi, VAIKKA se olisikin sinun mielipiteesi. Luuletko, että @terppp tai @nuti tai @raumalainen ei omista mitään mielipiteitä? Kumma juttu, kun pärjäävät täällä hienosti - tai vastaavasti IFK:n kaverit @DelJampe.

Jotenkin se vaan olet kuitenkin usein sinä, joka päätyy tähän ketjuun - vähän kuten minäkin. Voimme kumpikin tehdä, mitä teemme, mutta minäkin lopetin tässä ketjussa olemisen vasta, kun YRITIN edes muuttua tai muuttaa. Jos et suostu kuuntelemaan, mitä sinulle sanotaan niin ei me voida sinua auttaa.

On DelJampellakin tiettyä oireilua ollut tässä, mutta kärppäläisten kanssa on kaikki tulleet hienosti toimeen. Jotain pientä kuittia välillä, mutta hyvässä hengessä.

5 tykkäystä

Niin. Siksi kannustan muitakin miettimään, miten tuo käytännössä onnistuu. Vaatii tiettyjä uhrauksia ja tietyissä asioissa tahallista hiljenemistä, mutta vastapuolella on myös isoja palkintoja - kuten vaikka kanssakeskustelijoiden melkoisen rajaton kunnioitus.

Eipä paljoa @nuti @terppp saa kettuilua osakseen, jos Kärpät joskus häviää.

6 tykkäystä

Mitä, mitä - kuulisin mielelläni mistä Inkvisitio minua syyttää??:smile:

3 tykkäystä

En minä nyt varsinaisesti syytä mistään, mutta viestit monesti sitä tasoa, että palaute saattaa olla aika kärkästä tällä palstalla.

no kyllä sitä joskus tulee sohaistua mehiläispesää, mutta kyllä ainakin omasta mielestä myös pyrin perustelemaan heittoni. Sillehän en toki voi mitään jos joku mielensä niistä pahoittaa

4 tykkäystä

Minusta teikäläistä on välillä lähdetty selkeästi triggeröimään. Eri asia kuin @Naapuri n provokaatiot.