Palautetta kanssakeskustelijoille

En minä nyt varsinaisesti syytä mistään, mutta viestit monesti sitä tasoa, että palaute saattaa olla aika kärkästä tällä palstalla.

no kyllä sitä joskus tulee sohaistua mehiläispesää, mutta kyllä ainakin omasta mielestä myös pyrin perustelemaan heittoni. Sillehän en toki voi mitään jos joku mielensä niistä pahoittaa

(「LIVE IS LIFE」) #1925

Minusta teikäläistä on välillä lähdetty selkeästi triggeröimään. Eri asia kuin @Naapuri n provokaatiot.

@Peterra Ei sinun ole pakko näitä “kitinöitä” lueskella. Pistät vain koneen kiinni, niin kuin minäkin olen tappion jälkeen tehnyt, käydäkseni nyt vain kurkkaamassa, mikä on meininki.
Ei sinulla ole oikeutta jakaa oikeutta täällä sen kummemmin, vaikka tämä onkin keskustelupalsta. Annat vaan kaikkien lausua mielipiteensä, olivat ne sitten Rautakorpea tai Lautakorpea koskevia. Se olisi eri asia, jos sinulle olisi annettu mandaatti tai jokin muu asema toimia palstan poliisina.
Kunhan vaan tässä hiukan rauhoittelen. Näytät sitten pitkää nenää, kun lopulta Tappara nostelee kannua. Maistuu kuule paljon paremmalta se mestaruus. Minä lupaan tarjota sinulle kaljat torilla. Jos et juo, niin minä juon senkin itse, ja saat katella, kun kumoan elämää suuremman alas tuosta vaan.

Tämä on sitä todellista yhteisöllisyyttä! Harvassa on kaverit, jotka vaikka kaljan toisen puolesta jois. Mutta @Messi on valmis uhrautumaan kuin Juki kiekon eteen konsanaan. Hyvää palautetta muutenkin. :+1:

Kiitos palautteesta - minulla tosin on oikeus ilmaista kantani keskusteluun juuri sellaisena kuin se on. Ja tuo on minun kantani Rautakorpi-keskusteluun. Yököttää ja yököttää vielä lisää, kun sama jumputus alkaa joka ikinen kerta uudestaan.

Se on vähän sama ilmiö kuin se, miksi jätin Jatkoajan lukemisen. Jos ainoa kontribuutio on sama veivaaminen samojen asioiden ympärille. Tuolla Rautakorven ketjussa - oli miten asiallista hyvänsä - on ihan samaa settiä jok’ikinen kerta, kun tappio tulee. Täysin samanlaisena kirjoitettua - ei mitään uutta. Joka kerta, kun tappio tulee niin alkaa kyseenalaistaminen.

Joukkueena mennään. Jos minä saisin päättää niin fanit, joilla ei ole tappion hetkellä mitään muuta spekuloitavaa kuin se, kuinka mones hopea ripustetaan Rautakorven kaulaan niin voivat jäädä vaikka torijuhlista pois. Jos se koetaan holhoamiseksi, so be it - menen kuitenkin ohjeestasi pois täältä, koska olet siinä oikeassa, ettei minun täällä tarvitse olla. Enkä aio myöskään olla.

Hyvää yötä. :slight_smile:

@peterra vaan palstan yhtenä kärkihahmona johtaa joukkoja edestä esimerkillä. Hyvä se välillä vähän toppuutella.

Tietysti pitää yrittää ymmärtää “tunteella eläjiä”. Kaikilla kai johonkin mittaan saakka on oikeus mielipiteeseen.

Joku siinä ketjussa löi jo hanskat tiskiin tämän kauden osalta. Spontaani hymähdys tuli. Mutta siihen on täysi oikeus tietysti.

Hyvää yötä vaan. Huomenna kaikki näyttää taas valoisammalta. Minäkään noita tänään jaksa lukea, kun ei ole pakkokaan.
Toki toivoisin enemmän positiivista asennoitumista, onhan tämä vaan kiekkoa. Ei hirveesti kenenkään elämää pilaa kiekon seuraaminen, vaikka kivahan se kalja olisi itse vetää hyvässä ja samanhenkisessä seurassa. Voin tunnustaa, että poistuin pari minuuttia ennen loppua hallista. Ei se mitään hyvää kannustamista ollut se. Poistuin kuitenkin huomaamatta :smiley:

Aika harvoin olen muuten päässyt tähän ketjuun ja toisaalta aika vähän viestejäni on liputettukaan, vaikka olen melkein 1000 viestiä kirjoittanut. Juuri tarkistin, että sen sijaan olen saanut noin tuhatviisisataa tykkäystä. Aion siis jatkaa valitsemallani tiellä, koska jos niin en tekisi, niin en olisi minä.

Ollaan palstakollegat positiivisia, lauantaina on uusi mahdollisuus. Positiivinen asenne ainakin itsellä, me ollaan Suomen dynastia tuli sitten mikä tulos ensi viikolla. En vaihtaisi osia kenenkään muun seuran kanssa. Pahnanpohjimmainenkin majailee vaan n. 50m päässä käytävän toisessa päässä. Niin lähellä, mutta niin kaukana.

Elämässä noin ylipäänsä kannattaa pyrkiä positiivisuuteen. Yksinkertaisesti silloin voi paljon paremmin.

Lauantaiksi suunnitteilla pieni kisastudio. Olutta ja teräviäkin on. Mukavahan siinä on olla ja jännittää peliä. Vaikka tulos olisi huono, niin maailma ei siihen kaadu.

Nyt on omasta mielestä pääsääntöisesti ollut hyvä meno, vaikka tappio tulikin. Uskoa omiin löytyy ja toistellaan positiivisuutta. Ei meidän kannata tosiaan liikaa näistä ressata, muut hoitaa sen kyllä meidän puolesta ja heille maksetaankin siitä. Nautitaan peleistä ja keväästä, on tää hienoa aikaa.

Ja miettikää nyt. Jossain joukkueissa on jo aloitettu kesätreenit.

Tapparalla ja meillä Tapparan kannattajilla on kaikki hyvin näissä jääkiekkoon liittyvissä asioissa ainakin.

Ketjulle aikalisä,tai vain mestareille pääsy…Tiesin kyllä mitä,odottaa mutta ei ollut kivaa taas liputtaa joitakin viestejä. No onneksi en ole kurinpidosta päättämässä…

(#TeamRosolli) #1937

Toi nyt on tuollaista hönöttelyä suolata Rautakorpea tai ketään tässä kohtaa. Tarpeetonta myrkyllisyyttä. Internetin yleisiä vaivoja myrkyllisyys ja suhteeton valittaminen. Vaikkakin tässä tapauksessa pari mätää omenaa jne.

Ei kuitenkaan liiallisuuksiin lähdetty tässä kohtaa, siksi hylkäsin suurimman osan lipuista. Pari offtopic-viestiä pistin roskiin. Metakeskustelu oli orastavaa.

Mä syytän sua siitä että mulla oli vuosi sitten hauskaa Lontoossa katsellessani Suomen MM joukkueen räpiköintiä olutlasin läpi.

Syksyllä ois reissua Roomaan, any tips ;).

Täällä soi päässä lähes tauotta “sininen, oranssii… Tampereen Tappara ainiaan!” Duunia tehdessä tulee miltei laulettua ääneen, saa hyvää virtaa kun nää hommat on tämmösiä fyysisiä.
Jotensakin mun ajatukset tästä finaalisarjasta on ny selkeemmät ku aiemmin, positiivisesti, ja luotto kova. Pumpataan ny niihin renkaisiin ilmaa, ketkä kykenee ja tahtoo. Kevättä ja pelejä on. Tappara!

Siis oliko tuossa minun kirjoituksessani jotain liputuksen arvoista vai miksi se on tässä ketjussa?

En kohdistanut kritiikkiä sinuun,vaan noin yleisesti ketjussa törmäämäni argumettien puutteeseen.Ja siihen,että “päiväni murmelina” tyyppistä ilmaisua on havaittavissa ketjussa : Jukka Rautakorpi - Tapparan päävalmentaja 2017 - 19/20

Vai että Roomaan…no kyllä multa sulle pari vinkkiä ravintoloista, baareista ja paikoista hengata löytyy.
Paikkaa jossa näytetään lätkäpelejä en tosin tiedä :slight_smile: