En niin ajatellutkaan
Poistin (ilman lippua) pelaaja Ville Niemisen ketjusta kaksi ihan hauskaa viestiä sillä perusteella, että pääosissa olivat hänen lapset.
Aa, okei. @Kilo :lta tätä jo kyselinkin yksityisviestillä, mulla pointti oli että isänsä poika. Ja sinällään kovempi suoritus kuin yksikään kaukalossa tapahtunut. Mutta mennään näin.
Kun meillä kerran on ketju valmentaja Ville Niemiselle ja pelaaja Ville Niemiselle, niin ehkäpä haluat avata ketjun isä Ville Niemiselle?
Hienoa, kun täällä on aidosti positiivisia kommentteja.
Itse en siihen pysty.
Siirrän huomioni NHL: ään, joka alkaa klo 2300.
Kiitos teille, jotka luotte uskoa.
Peli tarjoilee nyt vähän ikävämpää tarinaa, mutta se on kyllä otettu yllättävän tyylikkäästi vastaan. Se on sitä voittamisen ja jääkiekon kulttuuria.
Onko se just sitä “lutuuria”?
Väsyttää inasen, mutta mulla on kuuma taidan nautiskella yhden kylmän omenaisen tölkkijuoman.
Monessa ketjussa haetaan syitä siihen miten nyt “ei onnistu”. Haetaan syitä vuoron perään eri pelaajista. Rautakorvesta.
Mitäs, jos runkosarjan voittaja Kärpät nyt vain on tänä vuonna ansaitusti paras?
Jos tuntuu pahalta, niin älkää silti omia haukkuko. Arvostakaa vastusta.
Sellainen juttu vielä, että ei Kärpät ainakaan maanantaina vielä juhli.
Elämä jatkuu.
Itse olen humalassa, mutta ei tappio tuntunut juuri missään.
Tappara sydämmessä.
Ja niin, peli on kesken. Ihmeitä tapahtuu joskus.
Mummielestä keskustelu tänäänkin on aivan asiallista, ei mitään ylilyöntejä. Jopa realismi sallitaan.
Klo 22 alkaa ja seuranta pystyyn!
@Nuti mukavaa, kun et lähde turhalle kuittailulinjalle, vaikka Kärppien fani oletkin.
Tykkäämiset ovat lopussa, niin vastataan, ettei sellainen ole tapana. Mitään kuittailua ei tule vaikka Kärpät ottaisi sen neljännenkin voiton. Ehkä tulen sanomaan muutamille Kärppien kannattajille pari painavaa sanaa, jos alkavat jotain lällätellä Tapparalle tai Rautakorvelle.
Jos @Nuti n kaltaisia faneja olisi enemmän maailma olisi parempi paikka.
Kieli poskella totean että Nuti potee pakolla kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Toinen suunta Tapparaan ja toinen Kärppiin. Ihan sama miten peli päättyy, niin aina ketuttaa yhtä paljon
Kiitos @Nuti loit juuri uskoa.Okei tottakai sitä olikin,mutta positiivisuutta on välillä hieman vaikea löytää.
Niin jos, siis jos ollaan hopealla, niin muistellaampa niitä aikoja ku rämmitiin sarjataulukon loppupäässä. Hei finaalissa nyt ollaan historiallisesti kuudetta kertaa peräkkäin ja on saatu viettää iloisia hetkiä, joidenkin mielestä ei niin hyvän runkosarjan jälkeen, Kalpaa ja Tepsiä vastaan. Maanantaina noustaan voittoon!
@hockeyfan Oikeinkirjoitus sakkaa aika pahasti. Jopa molempien joukkueiden nimet väärin. Vielä pitää parantaa.
Se ei ole meidän muiden vika, jos näppis ei toimi.