Tää on vain jääkiekkoa, ei tähän kukaan kuole. Me mennään taas nauttimaan siitä jääkiekosta.
Itsekin olen vetänyt liian tunteella välillä, mutta tuo kommentti on sellainen, minkä pitäisi ihan jokaisen täällä aina välillä muistaa. Itse olen pyrkinyt tietoisesti tänä keväänä (tämän vuoden puolella) tätä noudattamaan.
Jos rupeaa liikaa ■■■■■■■■■■■■ niin koitan keksiä jotain muuta. Välillä toki vieläkin kuohahtaa, mutta ehkä kuitenkin vähenemissä määrin.
Kaikkihan tapparalaiset kai sitä toivoo, myös ne itkuiikat jotka vaikeina hetkinä tuikkaa omille moraa selkään. Ikävää on, ikävää… ja Rautakorpi puhuikin tästä kaikesta negatiivisuudesta joka tulee vastaan joka päivä ja kaikkialla näissä hommissa. Meillä on hieno seura jota kannattaa ja viimeisen kuusivuotiskauden luulisi jotain kertovan meille kaikille. Mutta ei.
Kiitos kaikille foorumikavereille tästäkin kaudesta! Hieno kausi, hienoa keskustelua ja pääasiassa asiallista. Jos tappio ärsyttää, ottakaa hetki etäisyyttä tälle palstalle, tai käyttäytykää ainaki siveellisesti. Mua ei ihan kauheesti ärsytä, Kärpät oli hyvä ja Tappara on menestynyt viimevuosina niin hyvin, että pahin menestysnälkä on meikäläiseltä tyydytetty.
Mutta nyt mää otan etäisyyttä tälle palstalle. Satunnaisesti varmasti lueskelen, mutta en päivittäin enkä varmasti kirjottele ainakaan kiekosta. No mm-kisat alkaa pikkasen kiinnostaa, kiitos Ahon ja kumppaneiden. Mutta kiitos siis kaikille, erityisesti @henkilökunta ja palataan viimeistään syyskuussa asiaan!
Jääkiekon mm-ja futiksen mm-. Stanley Cup. Sitten liigakausi 2018-19. Se hyvä puoli siinä on, että siihen me sitten päästään haastajina. Toivottavasti tulee pitkästä aikaa kuuma kesä!
Kiitos kaikille palstaveljille ja -siskoille kuluneesta kaudesta. Oli todella kivaa elää täällä mukana ensimmäinen kokonainen kausi. Hienoja ”hahmoja” ja hyvää kirjoittelua! Ollaan ylpeitä meidän joukkueesta, vaikka nyt se kirkkain jäi saavuttamatta!
Ps. Saatan silti piruuttaani lunastaa tuolla lupaan-ketjussa tekemäni lupauksen ja polkea fillarilla Espoosta Tampereelle.
Kiitos koko foorumille tästä kaudesta. On ollut henkilökohtaisesti myös todella vaikea kausi täällä ja nyt tulee paussi hyvään paikkaan. Tuskinpa maltan pysyä poissa ja varmaan tulee kirjoiteltua ympäri kesän yhtä ja toista, mutta iso kunnia tälle porukalle, joka täällä jaksaa kauden mittaan pyöriä.
Erityiskiitokset jaan meikäläisen asiantuntevalle hallijengille, jonka kanssa kaudesta toiseen painetaan hallilla. Yhdessä petytään ja yhdessä voitetaan, mutta ilman tuota hallin lähipiiriä ei olisi ollenkaan sama asia kannattaa Tapparaa. Tappara on iso asia mun elämässä, mutta Tapparan kautta on tullut myös elämää suurempia ihmisiä mukaan messiin.
Oli kieltämättä aika raskas kausi, kaikella tapaa. Kiitos koko @henkilökunta siitä valtavasta määrästä tunteja jonka olette käyttäneet palstan kaitsemiseen, siivoamiseen, ideointiin, sparraamiseen ja välillä ylläpitäjän ojentamiseenkin.
Ja sitten tietysti koko jäsenistölle - hienoimmallakaan alustallahan ei tee yhtään mitään, jos siellä ei ole aktiivisiä käyttäjiä tuottamassa sisältöä. Näkisin niin, että paras kehu teille on se, että tänne on tullut mukaan pari kourallista aktiivisia vierasfaneja, katselemaan Tapparan logoa ja keskustelemaan jääkiekosta. Ajan muutaman päivän päästä vähän tilastokäppyrää ja katsotaan miltä kausi näytti.
Nyt kun katson tuota etusivua, niin vähän hymyilyttää. Siellä on kärjessä ketjuja joissa puidaan ensi kauden kuvioita, sekä onnitteluketju Kärpille. Kollektiivinen tykkäys
Jaettu ilo on kaksinkertainen. Jaettu pettymys ei oikeastaan tunnu miltään tässä seurassa. Kunnia voittajille, mutta myös kunnia hyville häviäjille. Ja suuret kiitokset ylläpitäjille ja henkilökunnalle. Palsta on ja pysyy siistinä ja aina on ilo aamulla katsoa mitä palstalle kuuluu.
Jep, täältäkin iso kiitos kaikille kanssafoorumilaisille ja ylläpitäjille!
Vaikka tietysti tappio harmittaa, niin yllättävän vähän oikeastaan, kun tietää että
tuote on kunnossa ja nälkää tuli lisää ensikaudelle.
Tarvitsetko leveää selkää vetoavuksi?
Tosin täpärillä kun vetää rapiat 180km niin tietää kyllä polkeneensa mutta voisi olla kiva trippi Tapiolan hallilta Hakametsään.
nyt oli kova haaste ja kuten sanotaan, älä hullua yllytä:grinning:
Jos nimesi perässä oleva luku viittaa ikään käänteisesti niin luulen että vetoavut menee toisinpäin ja otetaan köyttä vielä matkaan!
Makustellaan asialla😀
Ymmärrät varmaan ettei se sisäpiirin tieto oikein käynyt selväksi siitä edellisestä sinun viestistä. Siksi ehkä olisi ollut hyvä vähän tarkentaa sitä viestiä :). Noh hyvä että kerroit sen seuraavassa viestissä :).
Olikohan tämä nyt oikea paikka mutta myös täältä kiitokset menneestä kaudesta!
Edellenkään en tunne ainuttakaan ihmistä täältä tai Tampereelta mutta henkeen ja vereen kannustettu Tapparaa 70-luvun puolivälistä😃.
Hienoa porukkaa ja hienoja kirjoituksia, välillä vähän huonompiakin😃
Luulen että aika ottaa hattu päästä, kumartaa syvään ja sanoa näkemiin!
Enkä jonain päivänä tai sitten ei,Kaikille!
Kiitoksia kaikille palstaveljille ja -siskoille. Toivottavasti 2000 jäsenen raja ylitetään ensi kaudella. Olette tehneet tästä foorumista eittämättä Suomeen parhaan ja asiallisimman urheilufoorumin, jota seurataan ammattipiireissäkin aika tarkkaan. Sepä se vasta kova juttu onkin.
Nyt on aika jäädä kesätauolle…no ei tosiaan jäädä. Peli jatkuu kesänkin aikana, vaikka hiukan rauhallisemmin, tai ei ehkä sittenkään.
Ja pahoittelut Devilady, Lallu, Oijennus…juon kuoharit mökillä ihan ittekseni…vaimon kaa.
Kai se pitää itsekin tähän jotain raapustaa. Pelin jälkeen en ole ainoatakaan viestiä kirjoittanut ja jotenkin tuntuu siltä, että ei nyt jaksa enää menneen kauden asioihin palata. Oli paikka paikoin vähän raskastakin kirjoitella tiettyjä asioita palstalle, mutta lopulta kuitenkin taas ihan mukavaa.
Kiitoksia kuitenkin tasaisesti jokaiselle jäsenelle, erityisesti @henkilökunta .
Itse en seuraa juurikaan NHL:ää, MM-kisat ei oikeastaan kiinnosta. Eli luultavasti tulee aktiivisuus vähenemään tulevina kuukausina. Suurin syy on kuitenkin se, että nyt on aikaa tehdä kaikkea muuta. Ja on tehtävä, yksi haaste odottaa jo parin kuukauden päässä.
Jossain vaiheessa epäilin, että jaksaako sitä vielä tulevaisuudessa kirjoitella. Aika näyttää millä aktiivisuudella, mutta eihän täältä oikeasti malta pois olla. Ruvetaan tuossa jossain vaiheessa katsomaan kohti uutta kautta, kun näkee vähän miten joukkue rakentuu.
Kiitos.
Ps. Loppui lopulta myös minun taikani voittojen suhteen.