Kaikella kunnioituksella Kärppiä, sen kannattajia ja muita foorumilaisia kohtaan, mutta nyt on pakko kysyä, että miksi vitussa avataan ketju ‘Kärppien mestaruussauna 2018’ Tappara-foorumille.
Jos tämä oli vitsi tai edes jotain sen suuntaista, niin sen olisi silti voinut jättää avaamatta.
Aika aikansa kutakin. Sanotaan kuitenkin, ettei kannata unohtaa sitä, kuinka vakaasti jaksoit uskoa tähänkin nousuun koko kauden. Runkosarjan lopussa pelattiin Porissa aivan karmeaa kiekkoa ja täällä heiteltiin hanskoja tiskiin.
Aika moni heitti ja muistaakseni vain yksi käyttäjä jaksoi sanoa silloin, että finaalissa pelataan. Muistaakseni juurikin FINAALEISSA pelataan, et puhunut silloinkaan voittamisesta mitään. Tavallaan aika lähellä oikeaa kuitenkin.
Minäkin olen lomani ansainnut, joten yritetään vähän enemmän hymyn ja posin kautta. Ensi kautta en todella jaksa paljoa ajatella, mutta kesän hankinnat toki kiinnostaa aina.
Kiitoksia minunkin puolesta kaikille palstalaisille kuluneesta kaudesta. On ollut hienoa jakaa tämänkin kauden tunteiden vuoristorata teidän kanssa. Paljon on koettu iloa ja kurjuutta mutta eihän tämä olisi urheilua ja fanittamista jos ei tässä olisi tunteella mukana!
Kiitos ja hyvää syksyn odotusta kaikille
Liikaa omaan makuun palstalla tällä kaudella etenkin näkyi pessimismiä, negatiivisuutta ja luovuttamista. Kausi kuitenkin päättyi jälleen finaaleihin. Siellä Tapparan organisaatiossa on iso liuta palkkaa nauttivia henkilöitä, jotka ressaa meidänkin puolesta. Ollaan me enemmän kuin Laine, ei ressata.
Omatkaan jutut kovin hyviä ole, mutta argumentin taso on 0+0, jos painaa onetimerina tai kahdella kosketuksella, että Herra x ei pääse pelaan tai saa mahdollisuutta, koska Rautakorpi.
Tämä on kyllä jännä ilmiö. Jotenkin ymmärrän, että vihataan japoja ja vihollisen pikkaraisia, mutta jatkuva omien tarpeeton paineistaminen menee yli mun ymmärryksen. Varsinkin tässä ilmastossa. Sitten kun niitä typerimpiä “tää jätkä sux ass” -kommentteja vihelletään pois, käännetään se nopeasti “ei saa kritisoida” -vastahyökkäykseksi.
Niin kun seuralla ja joukkueella on mennyt varsin mainiosti, niin vähän vaikea ymmärtää. Jotenkin paremmin voisi yrittää ymmärtää, jos olisi vedetty vihkoon useita vuosia.
Kyllä sinä olet edelleen oikeassa ja sinua ei ole viilattu linssiin. Olemme Suomessa emmekä Saksassa - Saksa on toki ihailtavan selkeä, kun kaikki substantiivit kirjoitetaan isolla, suomessa on vielä variaatiota.
Vähän turha keskusteluhan tuo on, se on pakko myöntää. Eikä se taida ihan suoraan aiheeseenkaan liittyä. Tosin tällä kertaa kyseessä ei ollut näsäviisastelu vaan se, että kielsin yksinkertaisesti lukemasta rivien välistä. Se on kuitenkin ihan validi toive, kun viestissä lukee aivan selvästi
Olen melko varma
ja heti seuraavassa viestissä kirjoitetaan viitaten siihen, mitä olen sanonut
Eli olet 100 % varma
On olemassa kirjoittajan vastuu ja sitten on tulkinta. Sinun tulkintasi on ns. ylitulkinta, kun ihan suoraan erikseen vielä kirjoitetussa viestissä mainitaan, että ollaan melko varmoja. Jos minä sanon, että olen melko varma siitä, että huomenna sataa niin se on aika kaukana täydestä varmuudesta.
Toivottavasti on. Melkein tekis mieli nauraa, kun on niin hauska juttu ja en oo koskaan ennen kuullut. Tästä päivästähän puuttui vielä oikein kunnon viihdepläjäys. Osta itsellesi joku uusi harrastus niin voit viihtyä jonkun oikean asian parissa. Tsempit.