PAMA, suomalainen jääkiekkomaila

Foorumilla huomannu PAMA Hockey mailamainoksen. Yritys on Ultimate Hockey Corps Oy, Alkutie 4, 17500 Padasjoki.
Perustettu 2015 ja juttu ollu Aamulehdessä. Titan mailan tekijä Tiitola siellä on mukana.
Kellään käsitystä onko päässy markkinoille? Twitterissä käyttäjinä olis ilmeisesti naisten maajoukkuepelaajia. Hinta on alle 200 euroa, kampanja 179 eur.
Sanoisin kuitenkin että tuo mailan nimi ei o kovinkaan myyvä. Ehkä joku muu kuin “pama” kuitenkin!

Right ja left, kuinka valikoituu kumpaa mailaa käytetään

PAMA ei tosiaan ole oikein brändi. Jopa Padasjoen Maila olisi parempi, aukikirjoitettuna voisi lyödä ulkomailla läpi kun ei sitä kukaan ymmärtäisi.
Mielenkiintoinen projekti kuitenkin, joskus Titanilla tullut pelattua…

Ei Pama välttämättä ole ulkomailla huono ollenkaan. Suomeksi toki tönkkö, mutta kyllähän siitä löytyy ne ulkomaalaisten rakastamat elementit eli kaksi a:ta. Voi toimia! En sanoisi vielä :wink:

Alavilla mailla hallan vaara. Gosh!

Ei se varmaan tämä sama ollut, mutta jossain Facebookissa taisi mulle joku aika sitten osua useinkin mainos suomalaisesta MUSTASTA MAILASTA. Mailalla ei ollut mitään nimeä eikä muuta, pelkkä musta maila, ennakkotilauksena sai valita vain sen verran, että onko left vai right, mutta ei mitään jäykkyyksiä tai käyryyksiä. Enpä tiedä, kuinka monta tilausta saivat sillä parinsadan euron hinnalla mysteerimailalleen.

(Kudit loppu) #5

Mun mielestä tästä on ollut aiemminkin jotain pikkupromoa, juuri se musta maila oli kyseessä.

Tätä pyysivät jakamaan, kun sähköpostiin tommonen mainos tuli. Jaetaan täälä. Ihan ok tarjous, jos pääsee jäällä toteamaan hyväks tai huonoks ja sen jälkeen rahat vielä takasin:

**

Hyvä jääkiekon ystävä

**

Meillä on Sinulle hyviä uutisia: olemme valmistaneet Sinulle uuden sukupolven komposiittimailan Padasjoen tehtaallamme. Tämä ei ole pelkkää sanahelinää, sillä PAMA on rakenteeltaan täysin ainutlaatuinen jääkiekkomaila. PAMA on valmistettu parhaista raaka-aineista itse kehittämällämme teknologialla Suomessa.

Mailan tekniset yksityiskohdat ovat toki kiinnostavia, mutta mailan tärkein ominaisuus on kuitenkin pelattavuus. Vain sillä on merkitystä, miten vedot ja syötöt lähtevät lavasta ja miltä maila tuntuu pelaajan käteen. Kaikki muu on toissijaista.

Me tiedämme, että uuden mailan ostaminen on pelaajalle aina pulmallista. Vaikka kuinka taivuttelisit mailaa myymälässä, niin vasta kaukalossa tiedät, teitkö onnistuneen valinnan. Me haluamme auttaa Sinua tekemään oikean valinnan.

Tarjoamme Sinulle mielestämme aika hyvää diiliä - osta PAMA verkkokaupastamme ja kokeile sitä ilman RISKIÄ! Voit teipata mailan, lyhentää sen sopivaksi ja kokeilla sitä jäällä. Jos et tykkää mailasta, niin lähetä se meille takaisin ja me palautamme mailan myyntihinnan Sinulle. Sinun maksettavaksesi jäävät ainoastaan palautuksen postituskulut.

Mikäli haluat kokeilla PAMAa ilman riskiä, niin tilaa omasi verkkokaupastamme http://pamahockey.com

Emme pistä pahaksemme, jos haluat jakaa tarjouksemme myös joukkuekavereillesi. Itse asiassa olisimme jopa ilahtuneita, jos niin tekisit.

Jääkiekkoterveisin
Padasjoen mailatehtaan väki

P.S. Kannattaa vilkaista Facebook-sivumme - siellä on paljon tietoa PAMAsta.

(AJL Tappara-veikkauksen 16-17 voittaja) #7

Vähän on minullakin ollut näppini tässä(kin). Montrealin mailatehdashan muutti aikoinaan Viialasta Padasjoelle. Useita Viialan aikaisia siirtyi Padasjoelle, minä en. Montreal taisi ajautua konkursiin? Lieköhän tässä uudessa mukana Montrealin aikaisia osaajia?

(Tommi Rautiainen) #8

Paman mailan saa ilmeksesti kaheks viikok ilmaseen kokeiluun, jossei tykkää niin maila takas tehtaalle ja rahat takas. Ja Haapalalta voi myös kysellä mikä tää on mailojaan.

Kuvan Paman facebookista.

Padasjoella suunnitellaan uutta jääkiekkomailaa.

Eikös Montreal myyty Warriorille. Warrior taisi tuon pelaajamailojen valmistuksen siirtää muualle ja rauniolle kyhättiin ilmeisemmin uusi mailamerkki.

Viime talvena oli runsaasti Prodigy pelaajia ja pamoja halleilla. Minne ne nyt on hukkuneet. Ilmeisesti Hiiteläkin myy vanhaa varastoa ja se pirkanmaan Pama mies on lopettanut Ylöjärvellä ja Nokialla.
PAMA verkkosivut ei toimi ja tuo JMJoki nettikauppa loppunut.Paman uutuutta Gen2 myy Budgetsport Tikkurila, Jyväskylä ja Turku. Oliko se kahdenvuoden "lento"tuo 100% Suomalainen jääkiekkomaila taas. Vai tietääkö joku jotain?

Paman omilla nettisivuilla sanotaan: Täysin uudistunut Pama tulossa elo–syyskuussa 2018

Toivottavasti on paljonkin uudistunut meinaa semmonen letku-maila oli tuo entinen. Prodigy pelaajistakin taisi moni luopua kyseisestä mailasta vaikka ilmaiseksi saivat.

(Linden#16) #16

Meillä juniori pelaa Pamalla ja ei muuta huoli enää. Ainoa miinus oli esiintynyt lapavika, mutta kohta pitäisi olla saatavilla uudistunut malli, jossa toivottavasti nämä laatuongelmat on ratkaistu.
Itse valmentajana viime kaudella otin Pamat meille testiin, ei kovin moni innostunut. Mutta ne ketkä tilasivat pelaavat edelleen Pamalla.
Ei varmaan koskaan tule olemaan mikään massatuote, mutta hyvä vaihtoehto. Lisäksi kotimainen!

(#LempäälänKevät) #17

Saisivat tehdä myös jonkun halvemman mallin. Itsellä kun pelailut koostuu pipolätkästä niin ei viitsi kahta sataa laittaa mailaan. Ominaisuuksilla ei tuossa käytössä niin väliä mutta olisi kiva tukea kotimaista yrittäjää.

PAMAn varren ominaisuus oli paras varsi koskaan, mutta lavan kesto “ominaisuus” ???
Markkinointi ja reklamointi todella huonoa. Myös halpakaupan ja jonkun kyläsepän kautta levitetty myynti ei houkuttele pro ostajia pro hinnoilla. Miten voi verkkosivuilla lukea täysin uusi Pama tulossa ,vai onko taru loppunut ja palattu alkuvedokseen. Hiitelä myy PAMA mailaa nyt 100€/kpl. Mainokset on roskissa. Tuo Ylöjärven Pama mies näyttää olevan mukana Hockey Servicessä jossa myös mukana ex Lempäälän jäähallin toimari. Hockey Service myy Graf,CCM,Warrior mutta ei pamaa. Poikkesin avajaisissa perjantaina myymässä käytettyjä luistimia mutta eivät enään osta vaan myyvät uutta.
Paman tuloa odotellessa…

Tää on mielenkiintoinen keskustelu. Itse oon todennut tuolla ulkojäillä, että kaikki viat on käyttäjässä ja on aivan sama, millainen keppi on kädessä niin samanlainen ripuliranne sieltä lähtee silti. :smiley:

Taidan pysyä Pamastakin kaukana. Ne, jotka on protasolla voivat panostaa näihin mailoihin enemmän, mulle riittää opeteltavaa luistelutekniikassa ja siinä, että maila pysyy kädessä oikein. Laukauksen suhteen oon jo luovuttanut :wink:

Kaduttaa, kun nuorena ei opetellut näitä mailataitoja niin vanhemmalla iällä saat kyllä pursuta melkoista kiekkomotivaatiota, että jaksat lähteä opettelemaan nollista :smiley:

(Levtchi fan club) #20

Kaverini otti Paman testiin pari vuotta takaperin ja oli ihan tyytyväinen sen pari viikkoa mitä se kesti. No ei siinä mitään, mailat saattaa napsua nopeastikin, myös ilman aihetta hyvitykseen. Kaverin tekemään reklamaatioon Paman vastine oli kuitenkin jotain aivan käsittämätöntä, heidän ylimpään johtoon kuulunut henkilö suoranaisesti aukoi päätään sähköpostiviestissä.

Ei ole kukaan tuttava sen jälkeen Pamaa kokeillut.