Poikamme sotaväessä - LIVE

Tässä kun muutaman päivän jälkeen koittaa armeija niin olen kuunnellut tarinoilta netistä ja tutuilta. Tietäen millainen persoona setäni on niin odotin että häneltä tarinaa löytyy. Ja löytyhä niitä. Tämä nauratti eniten viestiä koska ymmärsin viittauksen minkä tarinan Punch line sisältää.

Uudet alokkaat oli tullut yksikköön ni setäni sitten teki jäynän. Joidenkin alokkaiden oli määrä mennä rekan rattiin vahtimaan ettei se perkeleen ajoneuvo lähde minnekään.

Isommat pojat olivat sitten keltanokka alokkaille kertonut kaiken maailman tornareita/Inttiläppää, että Venäläiset vakoojat hiippailee joka nurkan takana ja yrittävät livahtaa sisään. Setäni päätti hyödyntää tätä ja teki jäynän.

Hän oli ottanut LA puhelimen, mennyt rekkaan, avannut sen rekan… Mikä nyt onkaan mikskä sitä kutsutaan missä on ratti, radiot ja kaikki ja tunki sen LA puhelimen sinne sisään äänet täysillä (radioon ei vielä kukaan sanonu mitää) ja sitten laitto hommat takas paikoilleen niiku mitää ei olis käyny.

Kun sitten yömyöhään pimeällä joku alokas loikkaa rattiin, tähystää setäni varastosta nurkan takaa miten pahaa aavistamaton alokas häkeltyy kun yht äkkiä rekan radiosta kuuluu

“KKHH. Shhh. Shhh. Vartija tulee”
Kaveri meni aivan sekaisin ja kiipesi rekasta ulos ja rupes huutelee vartijaa mut ei siä ollu ristinsielua. Kiipesi takas rekan kyytiin ja setäni jatkoi perseilyään. Alokas oli huuli pyöreänä että “Mitä helvettiä nyt” kunnes radiosta kuuluu

“Minä olen Kitt. Puhuva rekka”

9 tykkäystä