Poikamme sotaväessä - LIVE

Oon nyt kovin ilkeä, mutta eihän haaveet kaatuu-päivä ole vielä voinut olla?

Ja muistetaan se, että 165 kävi armeijassa, 255 armeijaa ja 347 armeijan.

3 tykkäystä

Tämä on tullut selvästi esille elämän aikana. Suurimpana opettajana toiminut vähemmän yllättäen :tappara:.

Näitä asioita olenkin jo miettinyt vuosikausia, pikkuhiljaa polttaisi päästä testaamaan suunnitelmia tositoimissa… Tiedän mitä haluan elämältäni tällä hetkellä ja tulevaisuudessa. Asiat on laitettu tärkeysjärjetykseen monta kertaa. Olen tehnyt suunnitelmat tavoitteisiini pääsyn suhteen, olen tehnyt esivalmisteluja ja haluaisi päästä haastamaan itseään ja suunnitelmiaan. Katsoa mihin pystyy ja päätyy.

Aivan varmasti, kun nytkin jo polttelee päästää hommiin. Päästä kokeilemaan riittääkö rahkeet unelma-alan koulutukseen.

Olen ymmärtänyt tämän nyt intin aikana. Haikailen jo esimerkiksiä herätyksiä kouluun ja kesätöihin. Ystävän tapaamisetkin olivat hohdokkaampia ennen inttiä kuin nyt intin aikana. Eiköhän asia muutu reversiin päästyä. [quote=“tatesulo, post:263, topic:6095”]
Muutama kuukausi vielä, se on ohi ennenkuin huomaatkaan. Jonain päivänä saatat jopa kaiholla muistella niitä aikoja.
[/quote]
Ensimmäinenkin kuukausi meni kuin lentäen. Muistelen menneitä inttikokemuksia jo nyt hymyissä suin. Mukavia muistoja mutta hyvä että ne ovat jo takanapäin.

2 tykkäystä

Tl;dr hajottaa vitusti.

2 tykkäystä

Meikä kävi siis melkein armeijan kun palvelus kesti 285 vrk.

1 tykkäys

Onhan se nyt käyty, jos on lopun neppailut vaan jäänyt välistä.

1 tykkäys

Joo määkin kävin armeijaa 4 kk, 7kk suoritin hyväntekeväisyystyötä Suomen valtiolle.

Mieluummin sitä käy armeijaa kuin sotaa.

11 tykkäystä

Tottakai,mut eihän nykypolvea uskalla sotaan päästäkkään.Pokemoneja ampulla ei tapa ketään.

1 tykkäys

@treppu äläpä valita, 6kk ukkona kerkeät vielä helposti ratkaisupelit yms näkemään. Meikällä oli kaks kertaa poffejen jatkoaika menossa tabletilta, kun ylimääräinen iltalaskenta (vai mikö se nyt oli) alkoi.
Toisella kerralla piilouduin vessaan enkä jäänyt edes kiinni. Tappara voitti.

6 tykkäystä

Armeijassa ei valiteta, siellä nillitetään. :wink:

1 tykkäys

Ette nillitä.

3 tykkäystä

Sain, Herra Kahvaaja.

Tosta tulikin mieleen. Aina sanotaan ettei armeijassa saada, siellä voidaan mutta silti sanotaan sain. :smirk:

Siellä voidaan juu, helvetin huonosti vieläpä.

4 tykkäystä

Mikä muuten omasta mielestäs tyhmin tai raskain intin hokemista?

“Mitä nopeammin, sitä nopeammin”

3 tykkäystä

“Ovi ei ole este, se on mahdollisuus!”

Tuo hymyilytti aluksi mutta nopeasti tuo muuttui selväksi suurinhokiksi. Ei tuota vaan jaksa kuunnella.

Armeijassa ei saada, vaan voidaan, jos saadaan, niin saadaan lomilla.

5 tykkäystä

Tämähän se on historian väsynein inttijuttu.

2 tykkäystä

Itse katsoin ratkaisufinaalin ja kannun noston keväällä keskellä Niinisalon Pohjankankaan harjoitusaluetta kesken sen päivän kolmannen hajottavan siirtymisen. Kokemus sekin :slightly_smiling_face:

2 tykkäystä

Varmasti mukavampi kokemus kuin vaikka 2013,14 tai -15 ratkaisufinaalejen katsominen tuossa hajotuksessa🤔

1 tykkäys