Kaksi viikkoa!
E. Harmittavasti @Danny n porukka on 12.-14.9 hämeenkankaalla hajoamassa lääpintämiesleirillä EHP-ralliin… Perintösläbyttimetkin täytyisi eteenpäin jollekkin Tupaan3 kiikuttaa
Kaksi viikkoa!
E. Harmittavasti @Danny n porukka on 12.-14.9 hämeenkankaalla hajoamassa lääpintämiesleirillä EHP-ralliin… Perintösläbyttimetkin täytyisi eteenpäin jollekkin Tupaan3 kiikuttaa
Patterien patteri, patteri. T: 1/14, Rovajärveltä Suomenmestaruuden hakeneet.
Kyllä vanhan Karjalantykistörykmentin tuliasemapatterin suuntaajallakin muistoja tuli (1/95 itsellä)…onnittelut pojille! Nenosen kilpailustako vai muista/kin?
Mihin on menossa Suomen armeija? Miksi Ruotuväessä ei ole @treppu juttuja?
Onneksi Niinistö hoitaa suhteet.
Koska olen pian Reserviväessä
Juu, Nenonen. 2014 tais olla pariinkytä vuoteen ensimmäinen voitto SATTR:lle. Kyllä kusi skapparit hunajaa.
Hah hah. Onks sun släbärit ollut jo jollain muullakin?
Jos joskus saatte mahdollisuuden kokeilla paprikasumutetta ja mietitte kannattaako kokeilla niin miettikää tätä:
Kosketuksesta ekat 10-15 minuuttia ovat yhtä tuskaa vaikka sitä pestäisiin pois. Silmät ja koko päänseutu on ihan tulessa. Samalla tuntuu ettet saa henkeä ja oksettaa. Kylmän veden ja saippuan avulla polte hellittää siedettävän tasolle, tosin hetkittäin kovemmaksi aaltoillen.
Loppupäivä kannattaa viettää kylmän veden ja saippuan äärellä. Ja vaikka näin tekisi saattaa olla että joudutte heräämään keskellä yötä parin tunnin välein kylvettämään kuin liekeissä olevaa ihoanne.
Tulevina päivinä kannattaa välttää hikoilua kaikin mahdollisin keinoin, koska vähäinenkin sumute ja hiki yhdessä eivät ole mukavan tuntuisia. Uskokaa mua. Toki kaikki vaikutukset ovat henkilökohtaisia! Jotkut reagoivat voimakkaamin ja toiset lievemmin.
Eli kannattaako kokeilla? Jos kestät todella paskaa oloa hetken niin antaa mennä! Se on se hetken aikaa kun tekisi mieli kuolla mutta sitten olo hiukan helpottaa. Jälkeenpäin tulee tietynlainen voittajafiilis, koska selvisi siitä paskasta elossa!
T. Järjestyksenvalvojakurssilla sumutettu hullu
Kaikkeen sääki suostut… pöljä
Joko te ootte päässy kokeileen kyynelkaasua? Se oli kanssa veikeää ainetta, itse aikanaan niinisalossa ilman nassea suostunut kokeilemaan. Oli siis vapaaehtoista
Mulla oli jäänyt nassen remmit liian kireälle, enkä saanut sitä vedettyä päähän sitten millään, kun yhellä marssilla tuli yllärikaasutus. Sain vielä suoraan jalkoihini kaasupatruunan, ja jäin niille sijoille tappelemaan nassen kanssa. Ei ollut siis vapaaehtoista, aika kuumottava kokemus.
Päästiin mutta me ei saatu testata ilman nassea : p
Muistan kanssa että jollain leirillä tuli yllättäen kyynelkaasua juoksuhautaan ja lähes jokainen nousi ylös yskien sen sijaan että olisi laittanut nassen päähän ja jatkanu sotimista. Kyllä se tulee niin nopeasti se tilanne ja samlla ku tietää että ei ole tosi kyseessä.
Se on sitä nuoruuden rämäpäisyyttä
Meillä tuli kerran kyynelkaasua oppitunnilla luokkahuoneeseen, kun suojelumiehet harjoittelivat sen kanssa koulun takapihalla.
Entinen tupalainen, nykyinen aukkilainen ilmoitti että päiviä on jäljellä 283. Mulla 101, aijaijai!
9 , Aijaijai
Movettanut kuiteski koko palveluksen!
Mut tosissaan onnea pian suoritetusta intistä! Paljon niitä aamuja tulee sitten lopulta kasaan?
Siellähän paukkuu sataset!