Poikamme sotaväessä - LIVE

Kahdestakin saa vielä kasan. Kaameita aamukasoja.

3 tykkäystä

Vapautupäiviä taitaa olla max 5 :wink: 255 tulee 13.9 täyteen, ei ole missään vaiheessa tuntunut pahalta olla sen alkuperäsen toiveen yli vielä 3kk. Hyvissä hommissa tänne on ollut ihan mieleistä palata.

1 tykkäys

Viirin nostajaisiin 8 päivää, uijuijui…:laughing:
Onhan loma-anomukset jätetty ajoissa?

2 tykkäystä

Mikä on loma? :thinking:

Tämän päivän armeija.

13 tykkäystä

Pohjan prikaatin lakkauttamisen jälkeen, eli vuodesta 1999 alkaen, armeija on ollut pelkkää lomaa ja leikkiä.

3 tykkäystä

Et kai sää sotaväessä silloin ole, kun viiriä vedetään kattoon???:astonished::astonished::astonished:

Viirinnostoja tulee vielä.

8 tykkäystä

Tulee, tulee…mutta nyt hiukan asioita tärkeysjärjestykseen!:laughing:

Olin mäkin :frowning:
Ja nyt sit nostellaan joskus tiistaina. Tulee helvetin kiire ehtiä hallille savikikkareita tutkimasta.

1 tykkäys

Kyllä mä olen. Ja osittain armeijan takia missasin Tappara-päivänkin. Nyt sitten vielä YKS alikessu on jauhanut sellaista paskaa että päästäisiin lomille vasta 18:00. MUN PITÄS OLLA TUOLLOIN JO TAMPEREELLE, KOSKA ILVES-TAPPARA ALKAA 18:30! Et ei tää paskalaitos voi pilata tätäkin Tappara aiheista asiaa?!?

1 tykkäys

Ei nillitetä.

5 tykkäystä

Ei enää, koska se myöhästynyt lomille pääsy koskeekin ilmeisesti vaan paria alikkia. :smirk:

2 tykkäystä

@Danny mitä kokoa jalka?

44 noi släbärit mut 43 menee

Släbäreis menee vaikka 40

Juu ja voihan niitä aina modata jollain jatkotapilla :joy:

Vihreät släpärit on voittajan valinta.

Ilveksen?

Ei ole Ilveksen vihreät. Ne vaaleanvihreät, mitkä on kevyet ja pehmeät, versus ne kovat harmaat.

1 tykkäys