Poikamme sotaväessä - LIVE

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #534

Osuvaa :joy: Toinen mikä sopisi olisi: Pakkanen on pukeutumiskysymys.

Mutta oli se sen arvoista,nyt olet mies!

Tarkoitit varmasti, että on nyt henkilö. Ja onhan hän. Armeija tekee henkilöistä henkilöitä, kuten vanha sananlasku kuuluu.

No en siihen ottanut kantaa, vaan että pakkanen olisi pukeutumiskysymys armeijassa. Voi toki olla nykyään, hyvähän se vaan olisi. En ole koskaan missään väittänyt että armeija tekisi miehiä, tai mitään ennen oli paremmin juttuja.

Mutta tekeehän se :anguished: ihan kevennyksenä heitin :sweat_smile: @Juissi27 totta jostain muinaishistoriasta tuli mieleeni tuo mies sana, pahoitteluni.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #540

Tää laitos on ihan vtun uskomaton! Ilmoitetaan että lomatarkastus kello 13:00 ja päästään lomille normaalia aikasemmin. Noh nyt sitten tulikin uus ilmotus että tarkastukset onkin 14:45… Kaikki on saatana valmista lomille lähtöön mutta vtun ■■■■■ tää paska laitos taas näyttää parastaan! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Mode-edit. Siirretty vastauksineen harmitusketjusta.

Ihan normaalia touhua. Koitahan viihtyä.

(Aleksi) #542

Perinteinen kiire odottamaan :slight_smile:

Lomatarkastusjumi.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #544

Rakas koulutusupseerimme sai asiat sumplittua ja klo 14:00 hittoon täältä. :heart_eyes:

Ja tämä ei harmita. :slight_smile:

Kärsivällisyys on välillä hyvästä :smile:

Kulkeeko lomabussi silti varhennetulla aikataululla :grin:

(Keskitetään inttijutut tähän ketjuun, vaikka harmittaisikin @Treppu. Palstan järjestyksen kannalta parempi vaihtoehto.)

Vai että jo ennen kolmea viikonloppuvapaille. Kaikkea sitä kuulee, kun vanhaksi elää.

Aika ajoissa nykyään pääsee lomille. Itse 1/06 päästiin perjantaina 18:30 ja lauantaina 16:30.

(Aleksi) #549

1/14 kun mää olin taisi olla 15.30 lomille lähtö aika. Lauantaina lomille lähtöjä ei tainnut tulla kuin yhden kerran, kun tultiin Rovajärveltä torstai-perjantaiyönä loppusodasta takaisin, mutta varustus ja kalusto tuli vasta perjantaina iltapäivällä ja piti tehdä varusteiden ja kaluston tarkastus, niin siinä meni niin pitkään että päästiin vasta lauantaina lomille. En kyllä nyt kuollaksenikaan jaksa muistaan mihin aikaan silloin mahdettiin päästä lähtemään.

(「LIVE IS LIFE」) #550

Me päästiin ainakin viikonloppuisin 13.30 ja muulloin 15.30.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #551

Normaalisti päästään 15:30.

@JormaV Lomabussi @Nevofoget03 kulki. :rolling_eyes:

Nämä Niinisalon suhteellisen aikaiset lomille lähdöt taitavat itse asiassa olla vanhempi juttu. Mähän palvelin Säkylässä, mutta olin pari viikkoa lainasopimuksella Niinisalossa kuljettajakoulutuksen vuoksi. Jonkun :battery:'n toimintasääntöjen mukaan toimittiin. Sieltä taidettiin lähteä jotenkin kumman aikaisin, ehkä neljän maissa.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #553

Jaa siis sä oot gonakuski, joka on palvellut patterissakin? Gonatykkikuski

En muista enää, mihin aikaan lomat alkoivat, kun minä maata puolustin. Ne, joilla oli pitkä kotimatka, pääsivät lähtemään vähän aikaisemmin.