Pokémon Go

Ruoveden yhteiskoulun ja lukion pihassa. :slight_smile:

Odottelet vaa nelosgenin päivitykseen, niin pääset evolvaan gligarin. Eiköhän sellainen tuohon peliin ensi vuonna tule. Tai no sää sen varmaan paremmin tiedät, kun pelaatkin kerta.

1 tykkäys

Luulin katsoneeni ettei niillä ole uusissa geneissä muotoja mutta ilmeisesti olen katsonut hutiloivasti. :flushed: Kiitos infosta, täytyykin säästä yksi. Yksi niistä miljoonista mitä tulen vielä saamaan. :laughing:

Voi olla että tuleekin ensi vuonna. Gen 3 tulostakaan ei vielä ole mitään isompaa huhua. Ei kiirettä, koska mulla uupuu gen 1 yksi ja gen 2 kymmenen monnia dexistä. Puhe siis Suomessa saatavista. Muuten ykkösestä uupuu yhdeksän.

On sielä, mantyke taisi olla kolmosessa, mutta on muistaakseni mantinen alempi muoto.

1 tykkäys

Joo alempi muoto.

@Karva :joy::joy: Vislaan viä sun perääs. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 tykkäys

Puhuinpa taas paskaa vaihteenvuoksi. Gen 2 uupuu 30 monnia, tosin en ole satavarma moniko niistä on pelissä. Gen 1 monneistakin voi saada Suomesta vain 143/151. Ja noista kahdeksasta muusta vain kolme ovat maanosiin sidottuja. Mew, Mewtwo ja legendaariset ovat vielä pelaajien märkiä unia.

Hatuttaa tämä epävarmuus.

Ihan hyvä niin, voisin ainakin kuvitella, että liian helpolla saatavat legendaryt pilaisi tuon pelin. Siellähän olisi nelosgenin tullessa ulos jokaiselle salille häksitty joku arceus. Tosin tuossa ei tainnut monnien statseilla olla samanlaista merkitystä kuin perussarjan peleissä?

En tuota pelimekaniikkaa tunne, niin mistä mahtaa johtua, että noita pokemoneja ilmestyy vähän niinku lajeittain eli välillä tulee tiettyä paljon, sitten se muuttuu ja sitä tulee taas paljon jne.? Sitten joitain ei näe juuri ollenkaan?

Meinaatko että esim. ruohopokemoneja on joskus paljon ja joskus taas vesipoksuja? Vai mitä haet?

Siis vaikka swinubia on ihan hulluna joka paikassa. Sitten sitä ei enää ookkaan ja sen jälkeen on jotain pidgeyta joka paikka väärällään ja sen jälkeen vaikka sitä pikku matoa. 3-4/5 on yhtä ja samaa. Sitten jotain esim. Bulbasauria ei näe missään.

Ittellä ei ole tullut noin rajuja vaihteluita vastaan mutta nuo Swinubit, Pidgeyt, Weedlet ja vastaavat ovat ihan niitä peruspokeja joita löytyy vähän kaikkialta. Bulbat ovatkin harvinaisempia ja niitä ei juuri näe muuta kuin startteri/ruohoeventtien aikaan. Paitsi jos asut jossain miljoonakaupungissa. :stuck_out_tongue:

Sä osut selkeästi siis tiettyjen pokemonien nesteille. :smile: Niistä ei löydykkään juuri muuta kuin sitä yhtä sorttia.

1 tykkäys

Meikä on vaan melko alkutekijöissä tässä pelissä. Kyllä mää melkein päivittäin kuitenkin sen yhden koitan saada bonusten takia. Muuten pääsääntösesti kaupunkireissuilla pelailen, kun saa palloja ja vähän erilaisia pokeja.

Kouluttajataso mulla on vasta 21, karvaa vaille 22. 108/126 (kopit/nähty) on pokedexissä.

1 tykkäys

Samaa olen huomannut. Nuo useimmin esiintyvät vaihtuvat viikon tai kahden välein. Ihan hyvä ominaisuus tällaisella koiralenkkipelaajalle.

Mestaruusviikonloppuna kävi pikku simoissa hirveä munkki, kun Lapras oli ilmestynyt tuohon lähistopille joskus puolen yön aikoihin. Koira oli vähän ihmeissään, kun mentiin normaalia rivakampaa vauhtia lenkki, että kerettiin Lapras naaraamaan.

3 tykkäystä

Mä olen nyt 32lvl, yli puolessavälissä 33. Dexi 213/227.

1 tykkäys

Vieläkö joku tätä pelaa?? Eipä enää teinejä näy mm pikkukakkosenpuistossa laumoittain

1 tykkäys

Kyllähän noita löytyy. Ei vaan ole jonneille uusia pokemoneja niin eivät jaksa samoja metsästellä.

1 tykkäys

Menes sä siitä jonneittelemasta :stuck_out_tongue: Ja kyllä tätä vielä pelataan, tosin keski-ikä tullut aika tajusti alaspäin. :grin:

1 tykkäys

Tänään tapasin kaveria kaupungilla, pelailtiin samalla kun etsittiin jotain hyvää kahvilaa ja pysähdyttiin yhtä salia valtaamaan. Sillä aikavälillä kun siinä oltiin niin paikalla kävi Pokemonia pelaamassa kaksi vanhempaa miestä (erilliset tapaukset), pari muksua ja isä poikansa kanssa.
Otanta noin 7min. Yllättävän paljon on pelaajia ja aivan kaikista ikäluokista.

1 tykkäys

Taitavat pelaajat herätä horroksesta! :smile: Samalla kun me talven yli pelanneet taas sulamme umpijäästä. :sweat_smile:

18.7.2016 aloitin pelaamisen ja nyt 1232.8km, 10 kuukautta ja 1 päivä myöhemmin sain Gen 1 täydelliseksi! Toki siitä uupuu vielä 8 poksua mutta 5 niistä ei ole edes vielä koko pelissä ja 3 muuta ovat maanosa monneja.

Muk loksahti paikalleen viimeisenä Pokemonina. :smile:

3 tykkäystä