No tottakai se menee vit*iks kun @Treppu on sotaväessä.![]()
Turha tuota on ihmetellä ja taivastella.
Olisi järjestäjän kannattanut kysyä ensin täältä…![]()
On se @Treppu vaan hakannu; taisin just päästä levulle 22 vai 23 ja seuraavaan on 125000 xp:tä. Ja herra treppu oli jo ties missä… ![]()
@BlueOval Kyä mä tuolloin oli lomilla ja osallistuin sekä seurasin tapahtumaa. ![]()
@Karva 33 ollaan mutta nyt on kasassa sellaset 810 000/1 000 000 levusta.
Vieläkös porukka pelaa? Itte oon tällä hetkellä 34lvl, intti vähän hidastanut tahtia… ![]()
Innostus lopahti sen ekan kesän jälkeen johonkin levelille 23(?). Ei enää viitti alottaa uudestaam kun on varmaan ihan eri tason örkkejä vastassa saleilla. ![]()
Kyllä se vaan valitettavasti jäi. Ennoo enää parilla viimesimmällä keskustan reissullakaan jaksanu kaivaa bussissa peliä esiin ja keräillä Hämeenpuistoa tyhjäksi. Jäin sillon alussa niin paljon jälkeen, että vaikeaa on ollu kiriä juurikaan.
Tason 28 puolivälissä hiihdetään. Hitaasti mutta varmasi eteenpäin. Streakit yritän kerätä ja sitä on helpottanut kesän heräteostos: Pokemon Go +. Voi kätsysti automatkalla napsia niin Pokemonit kuin Pokestopitkin (ainakin osan). Helpotti erityisesti kun jonkun päivityksen myötä “lisälaite” tunnisti vihdoin myös gymit Pokestopeiksi. Kunhan siis muistaa laittaa pelin kännystä päälle niin melki päivittäin tulee jonkun verran pelailtua.
On varmasti kovempia örkkejä mutta uusimman salipäivityksen jälkeen nekin menettivät huomattavasti voimaansa.
Tiimibattlea koskeva uudistus pähkinänkuoressa:
-Gymillä voi olla vain yksi kutakin poksua, esim. salilla ei voi olla kahta Snorlaxia
-Gymille jätettyjen monnien cp laskee ajan kuluessa tai jos niitä vastaan tappelee
-Yli 3k poksuilta lähtee cp:tä nopeammin kuin alle 3k
-Kolikkoja kertyy sitä mukaa mitä poksu ehtii olla gymillä.
Vaihdoin puhelimen, ja jostain syystä en saanut peliä enää toimimaan vanhalla tilillä. Nyt ei ole enää intoa aloittaa uudestaan.
Pelaako jengi tätä vielä? Mulla oli noin vuoden tauko, nyt taas vähän pelaillut. Gen 2 tässä on jo, mutta onko gen 3?
Pelaa, pelaa sen minkä intiltä ehtii! Gen 3 on vasta osittain pelissä. Oon vähän tippunut uusimpien päivitysten osalta kärryiltä täällä intissä… Täytyy ottaa ohjelmaksi lukea niitä! ![]()
Gen3 avautuu täysin varmaan kuun vaihteessa. Viime aikoina homman juju on ollut legendaaristen pokejen taistelu saleilta, joka kuukausi on vaihtunut uusi/uudet leget.
Kauanko tupla xp kestää? Ja mulla kesti lure normaalia kauemmin, minkäköhän takia?
Nyt taitaa olla joku kamppis käynnissä
Juu on. Meijän pitää kerätä tietty määrä poksuja että saadaan parempia eventtejä.
Vielä oon vähän ulkona, mitä on special itemit ja miten niitä saa?
Tarkoitat varmaan evolvaukseen käytettäviä itemejä?
Niitä saa stopeilta ja varsinkin jos vedät stopeilla 7 day streakin (pyöräytät stoppia 7 päivänä putkeen). Tietyillä itemeillä voit evolvata tiettyjä poksuja.
Esim. Haluat Slowpokesta Slowkingin niin tarvitset 50 candya sekä King’s rockin.
Kiitos. Huomenna sopivasti 7d streak.