Ittellä huomen vasta 3.
Ei paljoo stopit soitellu alkuviikosta… : P
Level 27 ![]()
LevelPalola ![]()
Siis luret nykyään 6h ja tuplaxp aina?
LevelKaksonen
Level Laine
Joo ne on nyt tän eventin ajan.
Tää Aasian pokemon kiinni. Pitkästä aikaa ihan oikeasti innostunut mobiilipelistä, saa nähdä kauan olen.
Tätäkin on tutkittu… Pokemon Go ja liikenneonnettomuudet.
Viimeistään huomenna lvlLassila!
Sen jälkeen vielä viisi levutusta ja ollaan maximi levulla!
Edit. Lvl35 oli paperia jo tänään, kun laitettiin hieman kierroksia koneeseen!
Pokémon Go:ssa voi nykyään kysyä muita pelaajia kavereiksi. Kavereiden kanssa voi mm. vaihdella poksuja ja saada damage bonusta gymeillä.
Jos kiinnostaa lisätä mut kaveriksi, niin laitahan yv:tä! ![]()
Tuossa lisätietoa asiasta:
Tän pelin gymisysteemi on jotain uskomatonta ripulia… Gymille ei pitäisi pystyä lisäämään monneja, kun se on hyökkäyksen alaisena. Arvatkaa montako kertaa sinne on lisätty joku +3000cp Blissey, Snorlax taikka Dragonite. Aika hiton monta kertaa. Ei siinä, kyä mä ne alas saan mutta on se silti hanurista.
Tai siis saan alas, jos peli antaa. Sekään ei ole hirveen harvinaista että peli lykkää erroria ja väittää mun jo vallaneen gymin vaikka en todellakaan ole. :DD
Mutta arvatkaapas saanko mä lisättyä Pokéa, kun gymillä on taistelu käynnissä? Eeeen tietenkään! Eihän se olisi reilua! ![]()
Ah, avautuminen. ![]()
Pokemon Go tiivistettynä: Hieno idea toteutettu aivan päin sitä itseään.
Ensinnäkin peli on koodattu kehnosti; pikku bugeja on niin paljon, että se haittaa merkittävästi pelattavuutta.
Toisekseen battlemekaniikat sais olla samat kuin alkuperäisissä peleissä. Näytön naputtelu lagisessa pelissä ei vain toimi. Taitaa olla niin, että alkuperäisten pelien kehittäjällä (Game Freak) on jonkin sortin copyright, josta johtuu tuo kehno battlesysteemi.
Jos peli olisi toteutettu paremmin, olisi sille jäänyt vakituisia pelaajia runsaasti enemmän.
Mä en ole tätä peliä oikeastaan yhtään harrastanut, koska se ei silloin tullessaan toiminut alkuunkaan. Mutta siis eikös tuo mekaniikka ole käytännössä naputtamista ja yksi numero vs. yksi numero? Main series-peleissähän on useampi numero vs. useampi numero ja lukuisia rng-elementtäjä, joita ainakin minusta hyvässä pelissä tarvii olla.
Samat mekaniikat olisivat kieltämättä hienot, mutta itseäni epäilyttää miten ne olisi saatu koodattua, kun tuollaisen näpyttelyn koodaaminenkin tuntuu tuottavan tuskaa.
Täytyy myös muistaa että PoGo on yksi uranuurtajista näissä lisätyn todellisuuden peleissä. Pokémon Go:n ansiosta saamme tulevaisuudessa varmasti nauttia heti alkuunsa paremmin toteutetuista peleistä.
En ole ihan varma mitä tarkoitat, mutta PoGossa taistelun lopputulokseen vaikuttavat CP, HP, IV sekä iskut.
Kyllä se taitaa Gamefreakistä olla kiinni. Pokemonin mekaniikka nyt ei minun käsityskykyni mukaan ole kovin monimutkainen. Veikkaan itse asiassa näpyttelemisen olevan raskaampaa touhua.
Piti ladata kyseinen peli pitkästä aikaa, mutta sanoo ettei ole yhteensopiva Samsung Galaxy S8:n kanssa. Ei sitten ![]()
Te jotka käytte raideilla pyytäisin, että näkisitte hieman vaivaa niihin valmistautumiseen. Katsokaa oikeat poksut ja oikeat liikkeet niille. Netistä löytyy tarvittaessa apua. Ihan muutaman minuutin homma.
Tänäänkin olin 10 muun ihmisen kanssa raidilla ja mä olin ainut, joka oli itse valinnut Poksunsa taisteluun. Muut menivät niillä mitä peli suosittele, eli suomeksi sanottuna aivan väärillä. Tällä kertaa saimme voitettua kuitenkin raidibossin.
Mutta on niitäkin kertoja, kun se ei ole onnistunut ja valitellaan miten tarvittaisiin lisää porukkaa. Ei tarvittaisi mikäli kaikilla olisi oikeat pokemonit ja liikkeet. Oikeat kombinaatiot säästäisivät valtavan määrän revivejä sekä potioneita, kun moni valittelee miten ne ovat loppu.
Ymmärrän etteivät kaikki jaksa ottaa peliä kovin tosissaan mutta vähän vois nähdä eforttia muidenkin puolesta. Kiitos.
Vapise @Treppu
Tämä kaveri on liikkeellä tosissaan.![]()
![]()
![]()
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005900819.html
Tyttärelle tuli ladattua Pokemon Go ja muutamaa päivää myöhemmin myös itselle. En tiedä missä vika kun likka on saanut 1-18lvl itsensä samassa ajassa kuin minä saanut 4lvl lisää😂. Jotain oli tehtävä joten painoin viestiä @Treppu ja kiristin häntä lahjoittamaan minulle hallilla muutaman Pokemonin ettei vain tytär voita ![]()
![]()