Pokémon Go

Huikeeta että täällä on tästäkin huikeasta pelistä ketju :pray: @Treppu ilmeisesti pelaat enemmänkin? Onko muita pelaajia kuinka paljon? Itse olen pelannut alusta asti ja tällä hetkellä on kohta 3xLVL40 läpi :ok_hand: Jos haluaa joku lisätä pelissä kaveriksi, niin koodi on: 6826 2906 7030 :ok_hand:

2 tykkäystä

Joo, ennen 40 lvl täyttymistä tuli pelattua todella paljon. Nyt pelaaminen on vähentynyt roimasti mutta kyä sitä kuiteskin päivittäin PoGon aukaisee.

2 tykkäystä

PoGossa saavutin kesällä lvl40 ja samaan aikaan julkaistiin Nianticin WizardsUnite… joten kun latasin WUn, PoGo jäi vähemmälle. Mies pelaa aktiivisesti PoGoa, jotain vaihtoja tulee vielä tehtyä, mutta muuten into on WUn puolella.

Täytyy muistaa! :joy: Tänään päivällä, kun avaa Pogon, vois jokuset lähetellä. :grin:

Mä turvauduin jo ulkomaiseen apuun ja kävin jostain foorumilta lisäilemässä random porukkaa. Tuhlasin 20000 sd että sain tyttären käyttäjältä (vanha omani) Flareonini takaisin😂.

1 tykkäys

Olipas huikeeta kun kaveri kävi jenkeissä kattoo Sashan peliä, niin pyydysti samalla Heracrossin ja Illumisen mulle. Ja ny vielä kun friend festi oli, niin sai puoli ilmaseksi ne. Ny sitten Gen1 ja Gen2 täynnä. Kolmosesta puuttuu enää Tropius ja Relicanth :ok_hand: Miten teiän dexit voi? :smile:

1 tykkäys

490/512 mutta onhan siellä tyhjiäkin paikkoja. Eka täynnä, tokasta puuttuu Heracross, kolmannesta Nincada, Ninjask, Illumise, Torkoal, Kecleon, Tropius, Huntail ja Relicanth. Nelosessa näyttää olevan 17 tyhjää paikkaa.

2 tykkäystä

Ei varmaan tartte tässä kohtaa osallistua keskusteluun :joy::joy:… Tyhjältä

3 tykkäystä

En ole pelannut PoGoa oikein sitten viime kesän. Se harmittaa hiukan, koska kyseessä on kuitenkin varsin mukava peli mutta mielestäni siinä on nykyään aivan liikaa… vähän kaikkea. Erilaisia tehtäviä, special eventejä ja muuta.

Ehkä kuitenkin palaan vielä tositoimiin ja pyrin jättämään omasta mielestäni turhemmat ominaisuudet pois mielestä.

Avasinkin pelin pitkästä aikaa äsken kokeillakseni osaanko vielä heittää. Kolme Shelderiä ja kolme great heittoa silmät kiinni. Still got it! :dizzy:

6 tykkäystä

Joo, kyllähän tässä nykyään on vähän vaikka mitä. Peliä on kuitenkin koitettu viedä vähän enemmän siihen suuntaan että siinä pystyisi taistelemaan kaverien ja muidenkin kanssa, ettei pelkkä keräily olisi enään pääasia. Mutta on kuitenkin paljon niitä ketä ei taistelut kiinnosta ja jatkavat mieluummin sitä keräilyä. Eli kannattaa pelata ja sen mukaan mitä itse haluaa. :ok_hand:

Oma dexi nyt 573 kiinni ja 578 nähty. Gen3 osalta kohta saan kaverilta Relicanthin ja sitten puuttuukin enään Tropius. Expaa kerätty tällä hetkellä 65+ miljoonaa, eli 3 kertaa mennyt LVL40 läpi. :sunglasses:

4 tykkäystä

Nostetaan taas tätä, onko muut kuinka pitkällä? Ja onko tullu uusia pelaajia palstalle? Täällä dexi olisi yhtä vaille täynnä :sunglasses:

4 tykkäystä

Viimeks ku mää on tota peliä pelannut, niin maximi level oli 40. Mutta se on näköjään muuttunut. Välillä aina itsekin innostun tuosta Pokemonista, mutta nyt on ollut taas kohta vuoden tauko.

Joo maksimi level nyt 50. Jaa vaatii muutakin kuin pelkkää expaa tason nousuihin. :ok_hand:

1 tykkäys

Viimeiset Pokemon pelit mitä olen pelannut ovat Fire Red/Leaf Green ja nekin ovat jo 17 vuotta vanhoja pelejä. Pokemon Go ei jostain syystä vain jaksa innostaa mutta retro Pokemonia on tullut silloin tällöin ajan kuluksi pelailtua.

Eilen vihdoin level 50 täyteen ja jonkinlainen etappi täynnä. :sunglasses: Jos pelaajia täällä lisää, niin lisätkää kaveriksi. Koodi on 682629067030 :sunglasses: Löytyykö muita yhtä intohimoisia pelaajia vielä? :see_no_evil:

4 tykkäystä

43 olen jo ollut jo melko kauan kun ei tunnu enää tuota XP:tä kertyvän. Lopetin sen keräämisen jo pari vuotta sitten kun pääsin 40:ksi ja tuolloin oli oletus ettei levelit tuosta nouse. Pelailtua tulee päivittäin ja pyrinkin siihen että saisin päivittäiset 50 coinsia. 7 miljoonaa tarvittais vielä että pääsis 44:ksi. Sen ehkä vielä saavutan tämän vuoden puolella mutta aika epätodennäköiseltä tuntuu että 45:een tarvittavaa xp:tä saan enää ikinä kerättyä.

Pojan kanssa on alettu pelaamaan Pokemonia ja viikossa ollaan noustu tasolle 24.

Nyt kun vertaa tätä siihen julkaisun aikaiseen peliin, niin kaikkea saa paljon enemmän jatkuvasti. Silloin alkuun pokepallot ja kaikki muut oli jatkuvasti lopussa, pokestoppeja oli paljon vähemmän ja myös pokemoneja oli vähemmän tarjolla. Nyt viikossa pokedexistä löytyy reilu 200 erilaista ja yli 100 mitkä ovat päässeet karkuun.

Tää oli sitä hyvää aikaa! :blue_heart: Edistymiseen tartti oikeesti tehä duunia päivittäin. Pari vuotta sitten pelissä alkoi olemaan liikaa kaikkea special eventiä ja perusgrindaus käytännössä katosi kokonaan. Siinä samalla katosi myös mun motivaatio.

3 tykkäystä

Joo kyllähän tuossa nykyään saa expaa todella helposti :-1: Hyvin kun saa BF tason nostoja sen maksimit yhdelle Lucky eggille, niin siinä tulee jo useampi miljoona expaa. Ilman suunnitelmallista kaveritasojen nostoon ois oma tasoki vielä paljon alempana. :see_no_evil: Tosin ne ketkä on alkanut pelaamaan peliä siinä vaiheessa kun kaverit tuli, niin niiden monnien nappausmäärät on ihan mitättömiä verrattuna kokonais expaan ja tasoon :see_no_evil: Mutta tosiaan aivan heti aloin pelaamaan kun peli ilmestyi ja kilometrejä on mittarissa jo reipas 12k :man_shrugging:t2::see_no_evil: