Ei missään nimessä ole maali. Ulkoverkkoon se osuu. Ja kyllä jos verkossa olisi reikä mistä kiekko tulisi ulkopuolelle, niin sen tuomarit yms huomaisivat.
No kyllä hidastuskuvalla, kun katsoo. kiekko menee niin selvästi maalin puolelta ja lisäksi verkko heilahtaa alareunasta ulospäin ensin. Ja miksei mustaa kiekon kulkuvanaa näy päädystä maalille päin?
No kerro vaan sitte miten se kiekko tulee verkon toiselle puolelle? Liian tulinen laukaus ja verkkoon tulee reikä? Taikuutta? En tiiä sano sinä.
No ei se ny mikää maailman seitsemäs ihme oo, jos verkosta yks lanka rikki. Kyllä siitä kiekko mahtuu. Tekihä Koistinenki maalin jenkkejä vastaa aikoinaa ampumalla verkosta läpi.
Onhan tästä Ville Koistisen ennakkotapaus toisin päin. Mystiikkaa oli siinäkin
Jännä homma ettei kukaan tuulettanut sitten maalia, jos se niin selvä oli. Kerta verkko heilu oikealla puolella sinun mielestäsi, muttei tätä yksinkään Sportin pelaaja alkanut tuuletetaan.
Alkuperäisen videon kun viitti vaan katsoa aloitusviestistä, kertoo se enemmän kun tuhat sanaa.
Selviten sen huomaa siitä, että mustaa vanaa ei tule laidasta maalille päin.
Jep. Kumma kun tätä ei kukaan itse peli tilanteessa ole huomannut. Mutta se siitä. Antaa olla.
Veikkaan, et ne pelaajat sen huonoiten huomaa pelin tiimellyksessä. Tosin en nyt itsekkään kaikkia lateja pistä peliin maalin puolesta, mutta melken 98% voisin pistää
Kyllä väitän pelaajien aika hyvin maalit hoksaavan. Katottiinko tämä “maali” edes pelissä videolta, valittiko Vaasalaiset miksei tullut maalia?
Jos ei niin ymmärrän sen hyvin.
Niinhän se kävi aikoinaan myös Haapalan maalissa. Ilves ja koko halli huomasi ettei maalin mennyt, mutta dumari päätti väkisin hyväksyä.
Olihan tuossa mielestäni Sportin pelaaja ujosti nostamassa käsiä kattoon, mutta jatkoi peliä kun näki kiekon verkon ulkopuolella.
Pausettelin tuota maalikameraklippiä. Ympyröitynä afterimagea kiekosta. Ei mitenkään mahdollista, että menisi tolpan ulkopuolelta.
Siinä on kiekon leveys+ tuosta oikealla, johon osuessaan kimpoaisi tolpasta mäkeen. Ja sitten on ihan olematon sektori, jossa röpelöveto voisi jäädä sivuverkon päälle tuonne takaosaan. Tuo lämäri ei olisi jäänyt.
Tai laskekaa toki, että mihin kuvakulmaharha asettaa suoraan yläpuolelta tolpan. Itse en jaksa, koska perstuntumalla heitto ei ole kuvassa yli kiekonleveyttä.
Mielestäni kiekko menee maaliin ja tekee sitten jonkin Houdini-tempun ja ilmestyy näkyviin verkon ulkopuolelta.
Ässien maali on noiduttu!
Haapala tullut käymään Isomäellä, niin jopa Tarasovin maali menee sekaisin
Mää, kun muistelin että kaikki luuli käyneen maalissa, jopa Ilveksen pelaajat kun ei protestoinut. Vasta studiossa ottivat kantaa siihen tilanteeseen. Tai näin muistin itse tuon.
Muistaakseni edes Ipan molari ei protestoinu mitenkää vaikka kiekko kainalossa kokoaja
No mitä helkkaria, nyt pausettelin tuota Telian klippiä, ja siinä kiekko näyttää menevän vinompaa linjaa kuin tuossa twiitissä jota pausettelin. Onko se mekko nyt sinimusta vai kultavalkoinen?
Tilannehuone muuttanu jo äkkiä kiekon kulkulinjan. Mikäli kiekko menisi ulkoverkkoon, sen täytyisi jotenkin takertua oneplus-mainoksee. Päädyssä kiekko ei käyny.
Olin itse paikalla ja ainakaan minä en edes kyseenalaistanut maalin syntyä. Ei tullut mieleenkään.
Kotosalla kuulin, ettei se muka ollut maali, ja silloin aloin etsimään videoita, ja sieltähän se totuus löytyi.
Tilanne meni juuri noin. Se oli vastaus @terppp kun väitti pelaajien kyllä näkevän tuolla kentällä ja kukaan ei edes tuulettanut tässä Sportin tilanteessa.
@reppujareissumies Se Haapalan maali oli kyllä käsittämätön kaikkinensa. Kiekkohan tippui Ilveksen maalivahdin kainalosta juuri siihen kohtaa vähän maaliviivan ulkopuolelle, että luultiin sen kimmoneen maaliverkosta.