Tappara sosiaalisessa mediassa

(Jp) #56

Ei mun tarvi henkilökohtasuuksii mennä, kun en hyödy siitä mitään, koitan vaan sanoo että nykyaikana tälläset kuittailuit toimii ja nostattaa kannattajissa poltetta.

Olis pitäny olla joku vaihtoehto siltä väliltä. Mun mielestä ei ollu onnistunu, muttei epäonnistunukaan. Tweetti siinä missä moni muuki. Ihan ok, muttei kumpikaan vaihtoehto kuvaa mun mielipidettä asiaan.

Jep. Kyseinen viserrys ei näytä mitenkään isosti breikanneen negatiivisesti tahi positiivisesti Twitterissä. Eli neutraalille alueelle jäi. Täällä on paljon enemmän viestejä asiata kuin Twitterissä.

Mä en ymmärrä kun ollaan hyviä diilejä tehty Pussinokkien kanssa niin pitäis kuittailla, jos meinaan jatkossakin meinataan tehdä kauppoja.

Keskustellaanpa sosiaalisesti. Tämä ei ole Whatsapp.

pilkkoi tämän ketjun #65

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Pienten kysymysten ketju

Kuinka moni muistaa periscope-lähetyksen nimeltään “Järvismiksa moro”? Oli nimittäin parasta, mitä Tappara on koskaan somen kautta maailmalle tarjonnut.

Mua ihmetyttää se, että miksi Tapparalla on kaksi Youtube-kanavaa olemassa? Tappara Tampere ja TapparaOfficial? Mikähän idea tässä on?

https://www.youtube.com/channel/UCvKS-AOvIm6P6-cWouxSi8w

https://www.youtube.com/channel/UCGndPeChu1HDGix4xnOVP1Q

Mielenkiintoinen kysymys. Siirsin asianmukaiseen ketjuun pienten kysymysten seasta.

TapparAppin videot on tuolla Tappara Tampere kanavalla.

Olis hyvä, että olis kaikki samassa paikassa. Nyt monesti ei muista katsoa Tappara Tampere kanavan videoita ollenkaan ja on ihan eri videot siellä. Turhaa säätämistä minun mielestä.

Ihan hyvää juttua taas Tapparasta.

Ika puhuu tuttuun tapaansa nätisti Tapparasta

Video huoltajien vieraspelipäivästä:

Tapparan Officialin lennokas Facebook-päivitys ansaitsee tulla mainituksi. :thumbsup:

Suomi täyttää tänään 99 vuotta!
Numerosta tulee välittömästi mieleen eräs melko mainio entinen jääkiekkoilija.
Tästä tulee taas mieleen jääkiekko, josta tulee mieleen Tappara.
Ja siitä tulee mieleen, että olisi kiva mennä taas Tapparan peliin Hakametsään. No mutta sehän onnistuu jo torstaina kun Pelicans saapuu Meidän kotiin Tapparan vieraaksi.
Ei muuta kun lippukaupoille kuvaa klikaten!

Toimii. Hyvä Tappara! :slight_smile:

Mua kyllä häiritsee noI 2 eri youtube-kanavaa! Miksei voi olla yhtä kanavaa vai mikä idea tuossa nyt oikein on?

Yhtenäinen systeemi eikä mitään erillisiä. TapparaOfficial kannulta puuttuu kokonaan viimeisin Tapolan haastattelu ja jopa Lingletin haastattelukin pelkästään Tappara Tampere kanavalla! Todella sekavaa!

(Mustamakkara) #79

Tappara Tampere on käytännössä mobiilisovellukseen tulevien videoiden kanava. Ei virallinen.

Tämä viesti on liputettu ja on siksi piilotettu väliaikaisesti.