Tappara sosiaalisessa mediassa

Pientä röyhkeyttä pitää olla kunhan ei lähde ihan lapasesta. Sama kuin Lassilan yritys tehdä maali KooKoo pelin loppuhetkillä. Eipä ole aikoihin Tapparassa ollut vastaavalla mailapelillä varustettua molaria ja pelaajatkin siitä ihmeissään, kun lättyä tulee jo punaviivalle asti lapaan.

2 tykkäystä

On topic: Kuitti oli hyvä, jopa aiheellinen.
Off topic (mutta edelliseen liittyen): Harvoin näkee niin yllättyneitä jääkiekkoilijoita kuin Tapparan hyökkääjät ovat saadessaan noita Lassilan avauksia lapaan jossain puolen kentän tienoilla.

3 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Teemu Lassila

Ihmettelen hiukan, että joillekkin automaattisesti hyvää sosiaalisen median käyttöä on vastustajalle kuittailu. En nyt sano, että tuo eilinen oli mikään kovin paha, mutta kyllä siellä sosiaalisessa mediassa voi toimia ihan ilman vastustajille kuittailuakin. Ei se kuittailu ole automaattisesti aina hyvää tekemistä sosiaalisessa mediassa. Käänteisesti parasta kuittailua vastustajalle on olla kuittailematta ja tehdä asiat muuten ihan tip top. Tapparalla on noin muutenkin parantamisen varaa sosiaalisen median käytössä.

Ja turha tähän nyt on kommentoida mitään “tervetuloa sosiaaliseen” -kommentteja. Tunnen kyllä sosiaalisen median kohtalaisen hyvin.

2 tykkäystä

Minust sosiaalisessa mediassa painopiste voi hyvin olla tuossa sosiaalisuudessa ja vieläpä hyvin epämuodollisessa sellaisessa. Tämä voi pitää mielestäni erityisesti urheilun saralla sisällään myös vastustajille kuittailun hyvän maun rajoissa, koska se nyt kuuluu kilpaurheiluun muutenkin. Jollain muulla toimialalla kuittailu ja ystävällismielinen tökkiminen toimisi paljon huonommin.

Tämä ei tarkoita, että urheiluorganisaatiollakaan tällaisen pitäisi olla kovin iso osa some-sisällöistä, mutta yksi niiden muoto, joka mahdollistaa jonkinlaisen vuorovaikutuksen organisaatioiden ja toisaalta myös yksilöiden välillä. Ylipäätään somessa olisi kai oleellista, että sitä ei nähdä vain yksisuuntaisena informoimisen/markkinoinnin kanavana, vaan paikkana, jossa keskustellaan ja jossa jaettu matsku herättää jonkinlaisia tunteita, kannustaa ottamaan kantaa ja vastaamaan.

Taidat kuulua siihen kukkahattu porukkaa, joka käy heti valittamaan jos tulee jotain. Hyvä henkinen kuittailu sopii urheiluun, ja saa nostetta faneihinkin, kun seura lyö vähän pökköä pesään, kaiken ei tarvitse olla vakavaa. Chill!

Kyllä se tietyissä paikoissa kuuluu. En nyt silti mitään tapaa tuosta tekisi. Kukkahattu ja kukkahattu :smiley: “Mun” porukkaan kuuluu kaikenlaista väkeä.

Ei siitä tapaa tarvi tehä, mutta ei siitä tarvi heti alkaa valittamaan, jos sellasta joskus tehdään.

Noin 20 vuotta aktiivisesti Tapparaa seuranneena ja seuralle lippujen ja oheistuotteiden muodossa rahaa kantaneena piensponsorina minulla lienee kuitenkin oikeus kommentoida seuran imagoon liittyvistä asioista.

Ei tuo eilinen minun maailmaani kaada :smiley: Nauroin tuolle itsekkin. Elämässä on kuitenkin vähän isompiakin asioita.

Keskitytäänpä asiaan. Jos tällaisen makuasian suhteen ei onnistu taivuttelemaan toista puolelleen, voi yksinkertaisesti tyytyä olemaan eri mieltä.

3 tykkäystä

Äänestystä voisi kyhäillä aiheesta, kun kerta mielipiteet jakautuvat vahvasti.

1 tykkäys

Mainio idea, niin ei mene huutokilpailuksi.

Kohuttu Twitter-päivitys oli Tapparalta

  • onnistuminen
  • epäonnistuminen

0 voters

1 tykkäys

Mielestäni tämä kuvaa somea yleisenä ilmiönä että tässä ketjussa oli 17 viestiä, sitten yksi v ittuilutviitti tapparalta ja täällä onkin yhtäkkiä 50 viestiä. Nopeasti silmäiltynä en nyt puhuisi “someraivosta”, mutta hiukan pistää hymyilyttämään.
Itse pidän twitteriä modernisoituna teboilin vessanseinänä / lähiösillan alusena.

4 tykkäystä

Itse asiassa ihan kaikkien asioiden ei tarvitse muuttua. Nykyään arvostetaan vähemmissä määrin tyylikyyttä ja vastustajan kunnioittamista. No, en ole varsinaisesti mikään fani, enemmän sellainen “seuran mies”.

Jos haluat henkilökohtaisuuksiin mennä, niin jatketaan vaikka yksityisviestein :slight_smile:

1 tykkäys

Ei mun tarvi henkilökohtasuuksii mennä, kun en hyödy siitä mitään, koitan vaan sanoo että nykyaikana tälläset kuittailuit toimii ja nostattaa kannattajissa poltetta.

Olis pitäny olla joku vaihtoehto siltä väliltä. Mun mielestä ei ollu onnistunu, muttei epäonnistunukaan. Tweetti siinä missä moni muuki. Ihan ok, muttei kumpikaan vaihtoehto kuvaa mun mielipidettä asiaan.

4 tykkäystä

Jep. Kyseinen viserrys ei näytä mitenkään isosti breikanneen negatiivisesti tahi positiivisesti Twitterissä. Eli neutraalille alueelle jäi. Täällä on paljon enemmän viestejä asiata kuin Twitterissä.

2 tykkäystä

Mä en ymmärrä kun ollaan hyviä diilejä tehty Pussinokkien kanssa niin pitäis kuittailla, jos meinaan jatkossakin meinataan tehdä kauppoja.

1 tykkäys

Keskustellaanpa sosiaalisesti. Tämä ei ole Whatsapp.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Pienten kysymysten ketju