Tarinat nimimerkkien ja profiilikuvien takana

Olen ollut kahden vaiheilla avatarin vaihtamisen suhteen, onhan se oikeasti aika ruma.
Kai sitä vielä tovi täytyy pitää, onhan se ihailemani taiteilijan tuotoksia.

(ESS, Fingerpori 19.2.2016)

30 tykkäystä

Olisi myös iso houkutus tehdä vaihdos. Lindros on itselle ikuinen The Next One, mutta olisi yksi Tappara-aiheinen mielessä…

Zaborsky antaa nessua!

Tällä on monisyisiä merkityksiä. Toimiiko?

  • :+1: Zabo!
  • :-1: Iso-Erkki takas!

0 voters

1 tykkäys

Soo soo. Ei lähdetä tolle linjalle. Muistaakseni mestaria en ole tälle kaudelle veikannut. Voin kyllä jinxata jos haluat??? :+1::wink:

1 tykkäys

Ei jumalauta, nyt löytyi voittaja! :joy:

6 tykkäystä

Noi avatarien vaihdot herättää aina hetkeks hämmennystä, mutta toki vaihtelu virkistää. Mää pysyn toistaseks Carsonissa, ei syytä vaihtaa.

Mutta yks, jonka kuvan vaihdosta odottelen ku kuuta nousevaa on @Recoil :grin: Toi nykyinen avatar ei oikeen oo mun makuun. :laughing:

3 tykkäystä

Mikäs maailmanmestarisnaisessa tökkii? :sweat_smile:
Voinhan tuota vaihtoa harkitakin, jos nykyinen aiheuttaa enemmänkin huonovointisuutta palstalla.

3 tykkäystä

Nimimerkillä ei sen ihmeellisempää tarinaa ole, tommonen on seurannut jo edeltäjä palstalta asti. Kuvassa on Silvio Berlusconi paijaamassa lammasta. Sen verran absurdi kuva kaikkien miehen puuhien jälkeen että pääsi profiilikuvaksi😃

2 tykkäystä

Puuttui paras vaihtoehto. Se merirosvolippuvaimikäsenytoli.

1 tykkäys

Yhden Tapparan puolustajasta on tullut mun nimimerkki…

3 tykkäystä

Ihan täyttä paskaa, että @ljpp on saanut taas vaihtaa avataria. :smiley:

7 tykkäystä

Liputtaisin aina avatarin vaihdon, jos olisi mahdollista.

10 tykkäystä

Pitäisikö vieläkin vetää kalahattu-Aallolla?

1 tykkäys

Melkeen jäähyn paikka loppu poffeiks.

1 tykkäys

Ei enään kun olen tottunut Savinaiseen. Olisin liputtanut kalahatun vaihdon karvalakkiin.

Pitäiskö mun vaihtaa?

Et helvetissä vaihda. Tuollainen veikeän sumuinen, alaviistoon pälyilijä sopii täydellisesti.

9 tykkäystä

Nimimerkki juontaa siitä, että aina kun Tappara tekee maalin niin nyssäkät nousee rintaan.

7 tykkäystä

Tuli käytyä aikoinaan Intiassa Tamil Nadussa työretkellä.

Kuva on Tamil Nadun maakunnasta, piti sujauttaa helevatan iso ja raskas kappale tarkasti tiettyyn kulmaan ja asentoon tarkasti paikalleen. Kun siinä sitten tussaroitiin päiviä ja öitä.
Lukuisien hankaluuksien jälkeen ilmestyi tehtaalle keskellä yötä 2 paikallista Intialaista “samaania” ja he kiersivät sen helevatan ison ja raskaan kappaleen ympäri, halkaistut spriillä palavat kookospähkinän puolikkaat käsissään, siunaten sen kappaleen, samalla roiskuttaen jotakin lientä sinne-tänne.
Ja kas kummaa loitsut toimivat ja se kappale meni ihan nupi-nupi paikoilleen, juuri oikein, eikä melkein.

Sen jälkeen paperitehtaan väki löi kaulaani yhdenlaiset käädyt, mitä he käyttävät kun heillä on uusi talo, eli jonkinmoiset tupaantuliaisen tapaiset juhlat. Ja lisäksi he antoivat täysin umpihopeisen pienen käsintehdyn Ganeshan (norsunpää miehen ropassa) patsaan lahjaksi. Ainakin Tamil Nadussa paikalliset rukoilevat kuulemma Ganeshan patsaan edessä ennenkuin lähtevät töihin, saadakseen hyvää onnea työpäivälle. Mykistävän, liikuttavaa Ganesha lahjassa oli se että sen antoi kuulemma tehtaan työtekijät, eikä heillä läheskään kaikilla ollut edes varaa työkenkiin, vaan kulkivat paljain jaloin tehtaalla.

Sen jälkeen kaikki paperitehtaan työntekijät ryhmä, ryhmältä kerraallan he halusivat päästä valokuviin kanssani. Koko tapahtuma on palanut “verkkokalvolleni” ikuisesti. Ja koska arvostan kovasti Tappara.co sivustoa niin halusin laittaa juuri tämän arvostamani kuvan nimimerkilleni.

22 tykkäystä

@ljpp Miksi vaihdoit tappiottoman avatarin?

1 tykkäys

Tuolla logiikalla täällä ei saisi kukaan vaihtaa avatariaan. Mikä olisi tavallaan hyväkin.

Aa, Eric on takaisin! Hyvähyvä! Meinasin siis mestaruuksien kannalta.

3 tykkäystä