Aika päivittää ![]()
Laitanko Carsonin tilalle:
- Tex Willerin
- Kit Willerin
- Tiger Jackin
- Pidetään Carson
0 voters
@Rebeto67:n profiilikuva myös vaihtunut. ![]()
Oli aika luopua rautajätistä, sillä piti voittaa mestaruus mutta saatiinkin vaan korona
.
@Tomi Hasselhoffille ei voi kuin syttyä!
![]()
Mulla sama homma. Sombrero ja viikset vaihdeltu hengityssuojaimeen ja “Moraalinen Suomen mestari 2020” -lippikseen. ![]()
Se Rautajätti oli ehkäpä tälläin iskän näkökulmasta paras piirretty leffa, kun meillä oli muksut pieniä. Tarinahan ei kyllä mikään ihan pikkupilttien stoori ollu…
On se melkoinen uros! ![]()
![]()
![]()
Ei voi mitään, mennään tällä siis.
Kiitos @Kirveskaari just Tiger Jackin olisin halunnu.
Nimimerkki tulee tiätenki legendaarisesta pakista Matti Rintakoskesta ajalta, ajalta, jona käytiin varpaita syväjäädyttämässä Koulukadulla.soppakoulun viarustalla.
Kypärät oli siihen aikaa turhaa painolastia- (ks, kuva!)
Oman nimimerkin tarina on monivaiheinen ja tv-historiasta vaikutteita saanut.
Joskus kauan sitten Jälkipeleissä kirjauduin nimimerkillä Herra B. Telkkarista tuli varmaan samaan aikaan Napakymppi ja siitä tuli ajatus sopivasti anonyymistä nimimerkistä. B oli sopivasti siinä keskellä.
Myöhemmin piti vaihtaa kun viralliset jälkipelit lopetettiin ja päädyin vaihtamaan B:lla alkaneeseen nimimerkkiin. Legendaarisen MoonTV:n hienoihin ohjelmiin kuului Videoraati. Ohjelman vakiovieraana oli jonkun Hybrid Children-bändin Jasse, jota juontaja Wallu Valpio kutsui lempinimellä Börje. Siitä tarttui Herra B:lle nimi Börje, jota käytin tappara.infossa.
Samoihin aikoihin kirjauduin kuitenkin myös Jatkoaikaan. Siellä oli joku sapkolainen oli jo vienyt Börjen. Jouduin vaihtamaan sinne ja päädyin tylsään muunnokseen Borre. Sitten kun tappara.co syntyi, ajattelin olevan helpointa ottaa täällä käyttöön sama kuin Jatkoajassa.
Näin ne nimimerkit elävät.
Ja täytyy vielä sanoa, että keskustelupalstojen kautta on kyllä tullut tutustuttua moneen loistavaan tyyppiin. Yhdestä voi sanoa tulleen hyvä ystävä ja useita mukavia kavereita näiden lisäksi. Juuri kukaan näistä ei tänne enää kirjoita, mutta paljon on ns. jäänyt edeltäneistä palstoista käteen kiekkokeskustelun lisäksi.
Todella hienoa… Tapparan junioreissa saanut Iiti Mäkisen valmennusta muutaman vuoden, mikä oli parhautta. ![]()
![]()
![]()
Oma nimimerkkini on ollut sama jostain hamasta historiasta asti useammankin foorumialustan ajalta jostain 1990-luvulta tai 2000-luvun alusta, eikä itsellä(kään) ole mitään mielikuvia siitä, miten siihen päädyin.
Tämä on itse asiassa nyt asiaa miettien aivan sietämättömän tylsä ja mielikuvitukseton nimimerkki, mutta niin on toisaalta nimenä joku Jorma tai Pekkakin, eivätkä sen nimisetkään varmaan useimmiten vaihda nimeään vaikka Michaeliksi ihan vaan siksi, että se uusi säkenöisi seksiä.
Siispä pitäydyn tässä nykyisessä, koska sillä on tosiaan jo hämmentävänkin pitkä historia.
Olen ehkä kysynyt tätä joskus ennenkin, mutta olisiko @ljpp tai jollain muulla heittää johonkin sopivaan ketjuun jonkun sortin aikajanaa Tappara-aiheisten verkkofoorumien historiasta, tai jos sellainen on jo jossain täällä foorumin syövereissä, niin vaikka linkkiä?
Itsellä kun tosiaan on sellainen fiilis, että jo ysärillä on tullut ränttäiltyä, mutta se on melkeinpä vaatinut erikseen soiton internetsiin jollain modeemilla.
Olisit antanu vähän enempi aikaa äänestykselle niin ois voitu pitää kunnon vaalit😁… Nää on tärkeitä juttuja!
Sen verran sanon tosta omasta profiilikuvastani, että mun oma alakouluikäinen tyttäreni halusi meikata ton mulle ennen viime kesän Ghostin keikkaa, ja mielestäni onnistui niin hyvin, että olkoon.
Nimimerkki siksi ettei ainakaan jää epäilystä kummasta päädystä ollaan ![]()
Kuva tuli siksi, koska täällä kyselin eräässä ketjussa mario-pelien perään poikaa varten ja vinkkinä tuli tilata mininintendo, jonka tilasinkin. Siinä oli ladattuna Mike Tyson’s punch out - peli, joka vei välittömästi lapsuuteen ja poika ei saanut pelata mitään ensimmäiseen pariin päivään. Siitä innostuneena vaihdoin Wasaman Tysoniin.
Aivan timanttinen! ![]()
![]()
![]()
Se kun löytyisi tähän hätään jostain, niin ei haittaisi vaikka lyötäis 4 viikon karanteeni!
Mun nimimerkki juontaa opiskeluaikana annettuun spostiosoitteeseen. Se oli sen verran erikoinen ettei toista varmaan löydy. Sähkötekniikan Insinööriopiskelija ee ja etu- ja sukunimistä kombo loppuun.
Profiilikuva taas on Empires and Puzzles -pelin yksi korteista Kiril - pidän oluesta ja tuossa oli vielä kirves olalla, joten toimii Tappara-fanille hyvin.
Nyt löytyi se kauan kaivattu kuva pienen penkomisen jälkeen. Kuvaan tiivistyy todella paljon ja mikäli huhut pitävät paikkansa niin se on myös erittäin ajankohtainen. Kohti kultaisia vuosia!![]()
Ootko bongannut lisää “piilo ilveksiä” palstalta? ![]()