Tarinat nimimerkkien ja profiilikuvien takana

Olen jo jonkun aikaa miettinyt uutta profiilikuvaa, koska vanhassa mulla oli vain pientä haituvaa parran paikalla. Nykyisessä kuvassa olevaa voi jopa kutsua parraksi. :joy:

Tänään (s)näppäsinkin puolivahingossa - ainakin omasta mielestäni :grin: - ihan edustavan kuvan. Kuva kulkee teemalla “Oranssi parta, sinioranssi kevät?”

14 tykkäystä

Jää kohta Polasek jo kakkoseks :grin:

1 tykkäys

Tää mun parta ei oo enää hetkeen kasvanut paljoo pituutta, että en tiä. :joy:

3 tykkäystä

Playoff-parta! :+1:

2 tykkäystä

Mä oon miettinyt, että ajanko tän ja kasvatan virallisen sellasen vai mennäänkö tällä. :joy: Tätä tosin vois vähän tuunailla varmaan. :thinking:

2 tykkäystä

Saattaa mennä hetki ennen kuin totun tähän uuteen profiilikuvaasi. :smiley: Minulla kestää aina pitkään ennen totun uusiin profiilikuviin.

1 tykkäys

Kyllähän tuo huutaisi yhteiskuvaa Polasekin kanssa.:laughing::laughing::laughing:

5 tykkäystä

Sellasen sä myös saat iha just puhelimees! :wink: Oiskohan se risteilyn yhteiskuva pitänyt laittaa profiilikuvaksi? :grin:

1 tykkäys

Vaihdoin tässä vähän aikaa sitten kuvan. Edellinen tuli vissiin kaupan päälle kun kirjauduin fasella, mutta nyt on päivän peliin sopiva asustus kuvassa: Ässien pipa ja Tapparan rotsi. Kuva lienee ihan kasarin alusta.

8 tykkäystä

Nuari miäs, alat olla jäljillä!:+1:t2::+1:t2::+1:t2:
Tuosta kuvasta vaan uusi päivitetty versio, niin siinä on keväälle voittava profiilikuva.:kannu:

2 tykkäystä

Tuolla parralla saat itsesi kyllä näyttämään 10 vuotta entistä kuvaa vanhemmalta :joy:

Hieno parta äijällä :+1:

1 tykkäys

Tossa pari kuukautta sitten eräs jätkä sanoi, että mä näytän yli 40v. Ei meinannu uskoo, kun sanoin olevani 21 ja täyttäväni helmikuussa 22. :joy: Tää parta on kyä kätevä henkkari, kun todella harvoin niitä varsinaisia papereita kysytään. :grin:

Tattis! :muscle:

4 tykkäystä

Hehe, mulle sanotaan usein samalla lailla, mutta numerot vaan toisin päin :joy:
Mutta on kyllä hieno nyt, uskon tämän profiilikuvan tuovan meille voiton! Kiitos tästä @Treppu :muscle:

5 tykkäystä

Toivottavasti se ei johdu parrasta. Sun tapauksessa.:grinning:

10 tykkäystä

Saatanan @Kujamaki ! :joy:
Mä koitan nauraa avokonttorissa huomaamattomasti vedet silmissä tolle sun avatarille.

16 tykkäystä

Eikö ollut hyvä kuva :joy:. Kuvassa esiintyvät mm : Eemeli of Finland, Arttu from Sweden sekä muut tunnetut naapurin UROkSet

12 tykkäystä

Katoin, että ton ”ronttihuppukaverin” takana oleva pellavapää aurinkolaseilla on Rautakorpi😂

Jukka “Flameman” Irond… Noh loppuosa riippuu aina pelimenestyksestä

4 tykkäystä

@Abra:n profiilikuva on näköjään uudistunut täysin. :smiley:

2 tykkäystä

Haha, täytyhän se ilmottaa, että tuskin tulee meikäläinen paljoa täällä olemaan.

4 tykkäystä