Tarinat nimimerkkien ja profiilikuvien takana

@seal 'illa on ehkäpä foorumin söpöin profiilikuva! :3

4 tykkäystä

Kyllä passikuvaan pitää aina vähän poseerata!

10 tykkäystä

Itse olen vaihtanut profiilikuvaani vain kerran, on se kyllä vähän ärsyttävää jos koko ajan vaihtuu, siksi en enää vaihdakaan. :sweat_smile:

1 tykkäys

Minäkin olen vaihtanut profiilikuvaa vain kerran, taannoin kun oli uutisia EU:n meemibannista niin piti ottaa paintti kauniiseen käteen ja piirtää oma profiilikuva 5 minuutissa uusiksi, ettei meemipoliisi tule yöllä vetämään säkkiä päähän ja vie.

4 tykkäystä

Mr Icehockey tässä yhä elossa ja hengissä. Terkut ja Orkut kaikille vanhoille tutuille ja…mikä ettei uusillekin. Originalli nimimerkki syntyi siis duunissa 1990-luvun lopussa, kun internet yhtäkkiä aukesi ja piti päästä äkkiä Tapparan Jälkipeliä kommentoimaan jollain tavlla…ja piti vaan keksiä joku idioottivarma
nikki. Tässä tarjolla nyt uusi olemus. Niin ja palstan säännöt ei vieläkään kiinnosta. Rakkautta kaikille! Pusipusi!

12 tykkäystä

Mikki jäi eläkkeelle, niin samalla jäi myös mun vanha profiilikuva. Löyty tällänen hauska ja paikkaansa pitävä kuva netistä. J.Karjalainen liekeissä. Valinta siksi, että J. Karjalainen on LIEKEISSÄ ja J. Karjalainen on myös yksi suosikki musiikeista. :rofl:

23 tykkäystä

Ei ole kyllä oikeesti Jere, mutta hieno kuva.

1 tykkäys

Ei niin ehkä se on Jukka?

2 tykkäystä

Ookko @Lallu hävinnyt jonkun vedon, kun sulla on Ipan logo kuvassas? :grin:

9 tykkäystä

Tarkkaan olet zoomannut.:laughing::laughing::laughing:

8 tykkäystä

Mitään zoomailla tartte, kun sen näkee ilmankin. :smiley:

2 tykkäystä

Ihminen tunnistaa itselle tärkeät ja erityistä inhoa aiheuttavat asiat kaukaa :slight_smile:

4 tykkäystä

Tappara edessä, Ilves kaukana takana… :wink:

20 tykkäystä

Selitys hyvä ja hyväksytty! :ok_hand: :grin:

8 tykkäystä

Ilves se minullakin on kuvassa kun oikein tarkkaan katsot.:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

8 tykkäystä

Sama homma vai? :wink:

2 tykkäystä

Ei. Mää olin vaan sen verran liikuttuneessa mielentilassa etten edes huomannut mitä taustalla on.:laughing::laughing:

3 tykkäystä

Kyllä mää hetken mietin että mitä täälä nyt tapahtuu ja mistä puhutaan… ja kyllä täytyi todella tarkkaan katsoa että tuon ipan paidan tuolta takaa hahmotti :smiley:. Hyvää duunia @Treppu :boom:.

9 tykkäystä

Tuli tuo rautajätti niin moneen kertaan jo esille että olihan se pakko päivittää kuva sen mukaiseksi :smiley:.

4 tykkäystä

Se unohtui sanoa, että alkoi olla niin vanha jo edellinen kuva, että pakko päivittää välillä… Jos vaikka ottaa näin 4 vuoden välein tavaksi tämän…? :thinking:

8 tykkäystä