Tarinat nimimerkkien ja profiilikuvien takana

Itse kun tälle foorumille liityin ja piti joku nimi keksiä niin pää löi aivan tyhjää. Pöydällä sattui olemaan Timo Rautiainen & Trio Niskalaukauksen levy jonka takana osui silmään biisi nimeltään…

9 tykkäystä

@Harald_Hokiman täällä odotellaan jo innolla uutta profiilikuvaasi. :slight_smile:

4 tykkäystä

Jaahas, @Treppu ja @Harald_Hokiman ovat vaihtaneet profiilikuviaan!

7 tykkäystä

Onnistunut valinta molemmilla! :+1:t2: :+1:t2:

6 tykkäystä

Kiitos kiitos mutta tää on täysin väliaikainen. :grin: Uuden pidempiaikaisemman kuvan suunnittelu on jo käynnissä! Partatyyli muuttu, niin täytyi saada toi vanha kuva pois kuleksimasta. :joy:

7 tykkäystä

Olet selvästi käynyt parturissa ja mennyt töihin? :laughing:

Uusi profiilikuva sitten viimeistään kun päästään taas Hakametsään paikan päälle pelejä katsomaan?

1 tykkäys

Töissähän tässä ollaan käyty jo 1,5 vuotta. :stuck_out_tongue_winking_eye: Toivottavasti sais otettua uuden kuvan jo ensi viikolla, silloin ei kyä Hakamettään valitettavasti pääse. :sweat_smile:

5 tykkäystä

Lisätään joukkoon myös @a1r6!

6 tykkäystä

Sori jätkät. @a1r6 veti nyt pisimmän korren.
Kaksi ekaa Mad Maxia oli sen verran kovia leffoja että tuo kuva osui ja upposi. :boom: :boom:

8 tykkäystä

@Heka8835 myös vaihtanut profiilikuvaansa!

4 tykkäystä

Onko tämä uusi nyt sitten pysyvä? :grin:

1 tykkäys

Kyä näin olisi tarkoitus olla! :partying_face:

9 tykkäystä

Kyykkypaskallako istut? :see_no_evil:

6 tykkäystä

Mulla ei oo tapana laskea housuihin. Ymmärrän jos teillä vanhuksilla on taas vaipat. :ok_hand:

5 tykkäystä

Kuvasta ei selviä onko sinulla luukkuhousut jalassa ja ihan siksi kysyin.

https://hikipedia.org/wiki/Luukkuhousut

5 tykkäystä

@Treppu tunnistussyistä vaadin vanhaa kuvaa takaisin… :smiley:

3 tykkäystä

Ajattelen, että porukka ois vaa tyytyväinen, ettei tartte kattoo mun lärviä nii läheltä enää. :grin:

Et se on tää tai Ilveksen logo!

7 tykkäystä

Tämä on hyvä kuva. Pidä tämä!:+1:t2:

6 tykkäystä

Vaihdoin kuvakseni Tappara aiheisemman. Tuo mummolasta saatu säästölipas toimikoon tästä eteenpäin minun profiilikuvanani pysyvästi.

21 tykkäystä

No ei se kovin vanhaks ehtinyt elää! :joy:

3 tykkäystä