Itse kun tälle foorumille liityin ja piti joku nimi keksiä niin pää löi aivan tyhjää. Pöydällä sattui olemaan Timo Rautiainen & Trio Niskalaukauksen levy jonka takana osui silmään biisi nimeltään…
@Harald_Hokiman täällä odotellaan jo innolla uutta profiilikuvaasi. ![]()
Jaahas, @Treppu ja @Harald_Hokiman ovat vaihtaneet profiilikuviaan!
Onnistunut valinta molemmilla!
![]()
Kiitos kiitos mutta tää on täysin väliaikainen.
Uuden pidempiaikaisemman kuvan suunnittelu on jo käynnissä! Partatyyli muuttu, niin täytyi saada toi vanha kuva pois kuleksimasta. ![]()
Olet selvästi käynyt parturissa ja mennyt töihin? ![]()
Uusi profiilikuva sitten viimeistään kun päästään taas Hakametsään paikan päälle pelejä katsomaan?
Töissähän tässä ollaan käyty jo 1,5 vuotta.
Toivottavasti sais otettua uuden kuvan jo ensi viikolla, silloin ei kyä Hakamettään valitettavasti pääse. ![]()
Lisätään joukkoon myös @a1r6!
Sori jätkät. @a1r6 veti nyt pisimmän korren.
Kaksi ekaa Mad Maxia oli sen verran kovia leffoja että tuo kuva osui ja upposi.
![]()
@Heka8835 myös vaihtanut profiilikuvaansa!
Onko tämä uusi nyt sitten pysyvä? ![]()
Kyä näin olisi tarkoitus olla! ![]()
Kyykkypaskallako istut? ![]()
Mulla ei oo tapana laskea housuihin. Ymmärrän jos teillä vanhuksilla on taas vaipat. ![]()
Kuvasta ei selviä onko sinulla luukkuhousut jalassa ja ihan siksi kysyin.
@Treppu tunnistussyistä vaadin vanhaa kuvaa takaisin… ![]()
Ajattelen, että porukka ois vaa tyytyväinen, ettei tartte kattoo mun lärviä nii läheltä enää. ![]()
Et se on tää tai Ilveksen logo!
Tämä on hyvä kuva. Pidä tämä!![]()
Vaihdoin kuvakseni Tappara aiheisemman. Tuo mummolasta saatu säästölipas toimikoon tästä eteenpäin minun profiilikuvanani pysyvästi.
No ei se kovin vanhaks ehtinyt elää! ![]()