Telialta 17,99€/200M/12kk aspan kanssa soittelemalla, eli ilman liittymän siirtoa. Homma kyllä aloitettiin “Siirrymmekö Moille”-kulmalla.
Oliko liittymässäsi netti todella 200M, eikä 20M?
Otin saman, mutta 2v sopparilla 19.99€
Omaa laiskuutta, en jaksa joka vuosi kilpailuttaa🙈
Oli ajatuksena kanssa ottaa, mutta asikaspalvelussa ei voitu laskea mun nykyistä hintaa. Johtu varmaan siitä kun olen vasta 25 vuott ollut Telian asiakas ![]()
Kysyin Telialta niin 26€ 200M rajaton puhe ja netti.
Nyt on 5G 300M 29,90 Elisalta ja saa vielä S-bonukset.
Täytyy varmaan käydä taas Moilla ja odottaa Elisan tarjousta.
Ihan turha tuo 5G koska varmaankin riittäisi 200M mutta pitäisi olla alle 20€/kk
Niin, kyllä mä vaihdoin ensin moihin ja jäin odottelemaan soittoa😅 Samaa minulle tarjottiin ensin asiakaspalvelusta. Tuohon 19,99€ sai vielä lahjakortin natsi liiteriin. Monta vuotta mullakin takana telialla.
Kai se sit taas tarvii leikkiä tää peli loppuun asti ![]()
Sama leikki on tässä kohta itsellä edessä. Näin hyvin pitkäikäisiä nykyisiä asiakkaita operaattorit arvostaa.
Onko Elisalta millaisia (BF) tarjouksia standeiltä uusiin liittymiin. Muksulle pitäisi hankkia ja lähes mikä tahansa 4G kelpaa.
Täällä sama, eli datat firman laskuun ja omat puhelut dotilla. Oma luuri tukee tuplasimiä, niin ei tarvi myöskään kanniskella mitään ylimääräistä romua mukana. Toimiva setti.
Telia Rajaton 200M ja 17,99e/kk, eli sama tarjous kun sinulla. Lienee se tiukka hinta tällä hetkellä. Alemmas ei onnistunut edes vänkäämällä. Tämä irtosi soittamalla, sähköpostiin tuli vain 20e+ tarjouksia.
Mä en saanut chatin kautta kuin 25€ tarjouksen…minne soitit?
Numero oli 0800191191 mutta meni kyllä mielestäni ihan tavalliseen asiakaspalveluun. Kannattaa kokeilla ”kaverikin sai” korttia. Tarjoukset myös paranee mitä lähemmäksi numeron siirtoa mennään. ”Hyvä” asiakaspalvelija saattaa antaa tiukan hinnan aiemminkin, kuten @ljpp onnistui saamaan.
Jos joku ei viitsi liittymäänsä kilpailuttaa niin asia kannattaa ajatella vaikka ilmaisena Netflix-tilauksena. Sen verran säästää kuussa yhdellä puhelulla.
Kilpailuttamisesta, tällä hetkellä liittymäfirmojen omilla sivuilla ei tarjota halvempaa sopparia kuin se mihin minun liittymät vaihtuu marraskuun lopussa (Elisa 21,90e 4g 200mt).
Winback tässä mielessä ja olisi toki hyvä jos firman vaihdossa toisen firman tuote olisi halvempi. Löytyykö jotain tarjouslinkkiä vai odottelenko ylihuomiselle mikäli BF hintoja tulisi esiin?
Minulle äsken soittivat nykyiseltä (Elisa) operaattorilta ja siinä en saanut hintaa tingittyä tuon 21,90e/kk alle, on kuulemma tämän hetkinen “alin hinta”.
Ei ole alin. Ovat tarjonneet tuota liittymää 18,99€ tässä ihan muutama viikko sitten.
Juu, en itsekään siihen usko mutta ainoa keino omalla kohdalla ilmeisesti on winbackaaminen ja olisi kiva saada tuote kilpailijalta joka on halvempi kuin oma.
Elisa lähetti perään sen tekstarikyselyn “Miten Elisa välittää asiakkaistaan 4-10 asteikko”, läjäytin nelosen kun ei välitetä vanhoista asiakkaista hitonkaan vertaa ja tuokin olisi kaupannut minulle jotain uutta taplettipakettia 14,90e /kk.
Mihinkään tuo vastaus ei valitettavasti tule vaikuttamaan vaan sama tauhka jatkuu.
Totta, muuten ei hinta putoa. Tuo mainitsemani hinta on perua siitä, että siirto muualle oli tehty. Ehkä kannattaa odottaa perjantaihin ja katsoa mitä sen kautta tulee tarjolle.
TIETOLIIKENNEYRITYS Elisa kertoo rakentavansa lisää valokuituverkkoa Pirkanmaalle vuosien 2024–26 aikana. Uusien yhteyksien rakentamiseen on varattu yhteensä 20 miljoonaa euroa, Elisan tiedotteessa kerrotaan.
Valokuituverkko laajenee yhteensä sadalle uudelle alueelle Hämeenkyrössä, Kangasalla, Lempäälässä, Nokialla, Orivedellä, Pirkkalassa, Tampereella, Vesilahdella ja Ylöjärvellä. Elisa Hämeen aluejohtaja Kalle Lehtinen kertoo tiedotteessa, että rakentaminen on mahdollista myös alueilla, joilla on jo jonkin toisen yrityksen kuituverkko.
“Se nainen joka meillä asuu vaikka ei ole sukuakaan” soitti Telian aspaan ja hänelle tarjottiin vain 20€/kk ja 20M 4G-liittymää.
Itse olisin saattanut käyttää värikkäämpiä sanankäänteitä + isompia kirjaimia ja tingannut paremman hinnan? ![]()
Ookko aatellut kilpailuttaa myös myös tuon toisen ![]()
Itsellä vielä noin vuosi jäljellä ,olikohan se nyt 18.90e ja 150M