Tänään Telialta sai saman Rajaton 4G 200M liittymän hintaan 17,99e/kk ja 50e lahjakortti Lidliin. Jos ja kun tuon lahjakortin käyttää niin todelliseksi kuukausihinnaksi tulee alle 14e/kk joka on jo varsin edullinen.
Edit: Lisätietona vielä, että hinnan päivittämisestä ei tullut mitään muutoskuluja.
Näissä pitää venyttää siirtoa edeltävään päivään. Silloin saa sen parhaan tarjouksen. Elisakin nokittelee lähes joka päivä halvemmalla, ja paras päivä ennen siirtoa.
Ei tarvi. Tekstarilla tulevat tarjoukset toki paranee mitä pitemmälle mennään mutta soittamalla/chatillä saa sen pohjahinnan kyllä aiemminkin. Itsellä oli alle viikko uuden liittymän tilaamisesta.
Telian tekstaritarjouksia ei pysty hyväksymään tekstarilla vaan siinä pyydetään soittamaan. Chatistä vastannut joka kerta välittömästi. Mutta jokainen toki hoitaa homman miten itse kokee helpoimmaksi, lopputulema lienee sama.
Aiempaan viestiisi viitaten, minulla oli noin 25 tuntia liittymän siirtoon, mutta huomenna sen verran työkiirettä, ettei viimeisille tunneille voinut odottaa.
Elisalle kun olin vaihtamassa niin yrittivät tuota 9,9e avaus/siirtomaksua per liittymä. Ilmoitin että en maksa mitään, ja kävi kysymässä käykö? No kävihän se ja sitten kun mainitsi toimitusmaksun joku 2,9e niin ilmoitti itse että ei tämäkään maksa mitään. Loppuviimein Telia tarjos winbackinä 18,21e/kk + liiterin lahjakortin minkä otin. 3 liittymää
Tuo oli 4G ja 200 M rajaton liittymä Elisalta. Ilmoitin heti, että lakatkaa pommittamista tarjouksilla, kun siirryin Telialle. Laittoivat jopa kaksi kyselyä asiasta sähköpostiin ja päivittäin korjattua tarjousta.
Vaihto meni aika samoihin hintoihin kokonaisuudessaan Telialle. Netissä ”pärstäkertoimen” vaikutus on itsellä näköjään hyvä?
On kyllä paljon hinta haitaria näissä tarjouksissa. Elisalta vaihdoin telialle (tarjos 4g 200mb 22e/kk). No, elisalta sitten tuli niitä viestejä että paina a tai b niin soitamme. En vastannut mitään ja parin päivän päästä tuli uudestaan. En siihenkään vastannut. Tän jälkeen elisalta soittivat ihan pyytämättä ja tarjos winbackinä 4g 200mb 18e/kk ja törkkäsivät vielä elisa kauppaan 50e lahjakortin. Se sopi itelle ihan hyvin kun puolisolla tarkotus vaihtaa puhelinta ja sopivasti tähän BF aikaan lahjakortti on voimassa.
Elisalla tää tarjous 2v kun telian tarjous oli vaan 1v hinta
Ainakin vuosi sitten palautui automaattisesti. Moilla saa valita luottokorttimaksun tai laskun joten rahat ei jälkimmäisessä jää edes “sisään” siirtovenkoilun ajaksi.
Eikä jää ensimmäisessäkään vaihtoehdossa (luottokortti). Hyvä homma. Rouva alkoi metsästämään samaa tarjousta kuin meillä.
Matkapuhelinfoorumia kurkin tässä joku päivä. Muutoin hyvin nuivasti neuvotteleva Elisa näyttää myös winbackina antavan vastaavaa tai jopa vähän parempaa tarjousta K-lahjakortilla.
Tänään aamulla tuli viestillä winback tarjous elisalta 4g 200M rajaton liittymästä 20,99/kk ja 30e keskon lahjakortti. En ota tuotakaan vielä, katsotaan josko menis alemmas
Menee se, mulla tosiaan ihminen soitti ja sain 19,90e / 24kk kahteen liittymään. Ei ollut kiinnostusta alkaa tinkaamaan enempää joten tyydyin tuohon (ei tullut siis lahjakorttia mukaan). Tärkeintä minulle on tuo mahdollisimman pitkä sopimushinta (ei määräaikaisuutta), vihaan tätä pelleilyä mitä operaattorit harrastavat.
Tarkan markan tinkaaja ottaa tietysti vain vuodeksi koska ensi vuonna saa taas uuden lahjakortin joka pudottaa kokonaishintaa merkittävästi. Mutta onhan tuo ärsyttävää pelleilyä vuosittain tehtäväksi joten 24kk soppari ei ole ollenkaan huono vaihtoehto.