Hyvältä näyttää. Muistimäärä riittää kyllä hyvin. Prossujäähynkin voi halutessaan päivitellä myöhemmin. Tuossa kotelossa on hyvä ilmavirtaus niin vakiojäähyllä pärjää, eikä pitäisi älyttömän äänekäs olla.
@Luppakorva, osaa 3070:siä saa ~viikon jonotuksella. Välillä löytyy suoraan hyllystäkin. Jos kovasti polttelee niin näyttis kannattaa laittaa eri tilaukseen ja tilata vaikka useampakin malli.
Hyvältä, itselläni on sama kotelo ja olen tykännyt, tosin multa löytyi siihen lisätuulettimet omasta takaa.
Jos on ostohousut jalassa niin anna pala, ei tuossa varsinaisia heikkouksia ole.
Iso kiitos jeesistä, kuvan paketti lähti alustavaan tilaukseen. Toimituksessahan varmaan menee tovi jos toinen, niin saahan tuota settiä vielä viilailtua.
On kyllä tosi kova setti. Tuohon vielä joku 1440p pelinäyttö kylkeen niin kyllä kelpaa. Pyörii lähes kaikki pelit ~100fps ultra-asetuksilla. Ei muuta kun konetta ja Cyberpunkkia odottelemaan
En oikeesti tunne tätä asiaa, mutta wanhat muistikuvat vahvistuivat kun katselin Autodeskin sivuja. Certfied hardware osastossa listataan vain ammattimaiseen työpöytäkäyttöön myytäviä näyttiksiä, kuten Nvidia Quadro ja AMD Pro -sarjat.
Kyllä kait noilla pelinäyttiksilläkin CADia pyörittelee, muttei niin sujuvasti kuin esim. Quadrolla, joten sellainen mielellään pellin alle.
Noissa on vielä sellainen hauskuus, että kannattaa ajaa CAD-softan valmistajan testaamilla ajureilla ja ne saattaa olla vain noille Quadroille.
Kuntoluokka on B1, kannattanee kysäistä mikä tiputtanut luokan. Onko esim. näytössä selvä naarmu tjms. vai onko vaan rungossa kulumisen jälkiä niin paljon että luokitus tippunut (mutta mikä ei varsinaisesti haittaa mitenkään).
En kyseistä aihetta vielä löytänyt mutta PC komponenteista yleistä keskustelua ja rautojen vertailua. Itse tilanteessa että Pitäis vanha i3 päivitellä ja olen ajatellut ostaa bundle pakettia. Mielipiteitä näistä vaihtoehdoista.
Lähes puolen vuosikymmenen jahkailun jälkeen sain ostohousut jalkaan ja tilasin uudet komponentit pöytäkoneeseen! Kaiken mennessä nappiin tulee kaikki osat tällä viikolla, mutta henkisesti olen varautunut odottamaan ensi viikon puolelle. Ei enää prosentuaalisesti ole iso heitto päivä tai pari…