Tomi Karhunen

Minä olen hiukan samaa mieltä. Crisulle mahdollisuus ja toinen mokke sen mukaan. Tässä on hieno miehen alku ja hyvät saanssit tulla joksikin.

11 tykkäystä

Maalivahti Tomi Karhunen on vapautunut siirtomarkkinoille.

28-vuotias suomalaisvahti, joka edusti viime kaudella peräti kolmea eri seuraa, on tällä hetkellä ilman sopimusta.

Kolminkertainen Suomen mestari on viettänyt edelliset kaksi kautta ulkomailla, joista kulunut kausi oli Karhuselle erittäin vaikea. Hän pelasi kolmessa eri joukkueessa yhteensä vain 13 ottelua. Kauden viimeiset ottelut hän pelasi NLA-liigan HC Ambri-Piottassa.

Karhusen seuraavasta suunnasta ei ole vielä toistaiseksi tietoa, mutta Liigaan paluukaan tuskin on poissuljettu vaihtoehto. Tämän lisäksi muun muassa Jokerit etsii parhaillaan toista maalivahtia.

Suomessa kokenut maalivahti on edustanut Liiga-tasolla aiemmin Kärppiä ja Tapparaa.

Lähde tuli vastaan kirjotus fb maailmassa.

3 tykkäystä

Karhusen ura jatkuu Brynäsissä:

10 tykkäystä

Äsken tuli istuttua rapuloissaan tukholmalaisessa kapakassa parantelemassa oloonsa ja telkkarista tuli uusintana viikonlopun Brynäs vastaan Skellefteå. Hyvin näyttää koppi tarttuvan Karhulla, vaikka välillä aika työtön olikin.

9 tykkäystä

Ja muista että se on syksy vasta. :wink:

Maalivahti vapaana, jos joku sattuisi tarvitsemaan.

5 tykkäystä

Aika pahasti sylkee kiekkoja eteensä muistini mukaan. Tuossakin tuli jälkitilanteesta aika paha paikka.
Karhunen-show
(Tämä oli sarkasmia…)

4 tykkäystä

Jos Karhunen on halukas tulemaan tämän ja ensi kauden (tai useammankin) sopparilla Tapparaan, niin sisään vaan…Nikke kuitenkin luultavasti lopettaa tähän kauteen…

9 tykkäystä

Mitenkähän tähän nyt reagoisi.
Hiukan sama, kun kuulet, että exä on jälleen sinkku.

Mutta ei, jos Tomi on tänne haluaks tulemaan, niin avosylin vastaan. Heljanko on pelannut välillä hyvinkin, Bäckströmin pelaamista on ollut suurimmaksi osaksi ilo katsoa, mutta koko ajan on pieni pelko takapuolessa, että riittääkö maalivahtipeli kovimmassa paikassa. Ja lisäksi tämä pieni henkimaailman asia, että se oli Tomi Karhunen, joka torjui Tapparalle ensimmäisen mestaruuden sitten kevään 2003.

14 tykkäystä

Karhunen olisi juuri sitä mitä Tappara tarvitsisi. Toivotaan parasta.

11 tykkäystä

Tekeekö :mikki: samanlaisen puhelun Tompalle, kuin Nickelle alkukesällä? Jos näin tapahtuu annan Mikille Sir Penan pronssisen faksipalkinnon. Toisaalta itse en usko, että Tomi pelaa tällä kaudella meittiillä.

Kyllähän Karhunen on liian sopivasti saatavilla, että tällaista tilaisuutta voisi ohittaa.
Karhunen Bäcksin tilalla nostaisi kilpailutilanteen peliajasta sellaiseksi, että Heljangonkin otteiden olisi terävöityttävä.

6 tykkäystä

Itse toivon, että Mikki tosiaan soittelisi Karhulle. Jos siis oikeasti meinataan mestaruudesta kamppailla. Kesällä tosin Nikkeen otti yhteyttä Rautakorpi.

4 tykkäystä

Hmm… :thinking:

1 tykkäys

Mun mielestä Arposen twiitin perusteella on jo ainekset huhuketjuun. Ainakin maalivahti Tapparaan 2018-19 huhulle rupeaa olemaan ainekset kasassa.

Tosin Arposen logiikka sikäli pettää, että Bäckströmin peluuttaminen tuskin liittyy tuohon avautumattomaan logiikkaan mitenkään. Vai onko Bäckström hankittu Tapparaan kirjapainoksi?

1 tykkäys

En tiedä sitten voisiko Tapparan ja Niken välillä olla sovittu, että Nikke siirtyy sivuun, jos ennen siirto rajaa on vahvistamisen tarve. Jotenkin vaan tuli mieleen, kun ei hän välttämättä olisi muuta pelipaikkaa saanut. Lisäksi jos mies oli itse yhteydessä alunperin, niin jokin konkelo voi olla sovittuna. Viiksimiehellä on varmasti ollut tiedossa, että siirto rajalla entistä Tappara vahtia voi hyvin olla saatavilla.

2 tykkäystä

Kuka noheva taistelija avaisi ”Mihin menee Karhunen?” -huhuketjun, jotta tämä ei mene ihan tukkoon.

1 tykkäys

Ketju avattiin ajastetusti 13 tunnin kuluttua.