Viihde ja sähkökatkot

Äiti! Mun on kiljua nälkä!

3 tykkäystä

Kiljua tuli ala-asteella tehtyä, mutta oli niin hirveetä ettei siitä kännejä pystynyt vetämään, vaikka känniläistä esittää pitkin. Ei ole niitä aikoja ikävä.

Hirveintä tavaraa on “kaupparatsun kuolema” shotti. Ainakin sillä nimellä jotkin baarimikot sen tuntee. Siihen tulee jotain absinttipohjaista viinaa, tabascoa yms. hirveyksiä :slight_smile: Monet halvat kännit nuorempana sai, kun baarissa otti kisan, että jos et pysty juomaan sitä niin maksat shotit. Ja pääsääntöisesti kukaan muu ei sitä pystynyt juomaa :slight_smile:
Nykyään en voisi kuvitellakkaan juoda sitä, mutta silloin olin “kova jätkä”.
Ei ole niitäkään aikoja ikävä :slight_smile:

7 tykkäystä

Olenpa kerran ulkomaan helteissä herännyt aivan uskomattoman pahaan krapulaan, ja ensimmäinen ajatus herätessä oli että tähän saharaakin kuivempaan suuhun on saatava vettä. No siinä nousin punkasta ja raahauduin ulos mistä löytyi 0,5l vesipullot, vedet olivat siis taskulämpimiä koska varjossa lämpötila lähenteli 30*c ja juomia ei kylmään saanut.
Otin ensimmäisen pullon laatikosta, avasin korkin ja annoin veden soljua suoraan suuhun niska takakenossa. Muuten hyvä mutta tämä pullo oli juuri se mihin oli vaihdettu veden tilalle minttuviinaa, yhden täyden suullisen ehdin nielaista ennenkuin tajusin ettei muuten ollut vettä! Seuraavan 30min aikana koko maha tyhjäksi ja kakomista vaikka mitään ei eenää löytynyt ja noin 15v tapahtuman jälkeenkin pelkkä minttuviinan haju saa oksennusrefleksin aikaan.

Opetus: Haista edes ennenkuin maistat…

6 tykkäystä

Suotta oksensit hyvän juoman pois.
Heteken päästä olisi ollut krapulakin pelkkä kaukainen muisto…Jos siis et olisi oksentanut.:grin:

7 tykkäystä

Mutta tiedättekös Deep Purplen legendaarisen kappaleen suomennoksen?
Sometimes I feel like screaming - Joskus tekee mieleni kiljua.

14 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Hauskoja juttuja ja tarinoita

Mitä jos tulee karhu vastaan?

1 tykkäys

Juo pois jos et ole autolla: :grin:

3 tykkäystä

Kalja on pahaa. :mask: Ainakin nuo peruskaljat. En sitten jostain pienpanimoiden tai vastaavien tuotteista tiedä.

OT:n väistöliike Miten joku voi juoda kaljaa? OT:n väistöliike

1 tykkäys

Pullosta, tölkistä, tuopista … :wink:

8 tykkäystä

Kuinka paljon sahtia mahtuu mahaan juhannuksena?

1 tykkäys

Jos vatsa on terve, niin vatsalaukku venyy vaikka kuinka paljon ei halkea eikä repeä.

1 tykkäys

Petollinen juoma:slight_smile:

3 tykkäystä

Ja jos sattuu läikkymään, niin nuolemalla pöydältä.

3 tykkäystä

läikyttämällä = alkoholin väärinkäyttö

1 tykkäys

Minun mahaan ei yhtään…

2 tykkäystä

Kakskytvuotta sitten viimeks sahtia juoneena en kaipaa lainkaan.
Häissä heräsin naisten huoneessa.

5 tykkäystä

Perskeles sentään…
Mulla on mennyt puoli laatikkoa siideriä vanhaksi…:flushed:

1 tykkäys

Juo pois. Ei ne vanhaksi mene.

3 tykkäystä

Jos mää vähän maistaisin…:grin:

3 tykkäystä
UpCloud
Yhteistyössä UpCloud.com - maailman nopeimmat pilvipalvelimet!