Tää iski mulla äsken. Nyt sillä erolla, että kursori siirtyi tekstiboksissa ruutua naputellessa. Kun koitin painaa Vastaa, kursori siirtyi alimmalle tekstiriville, taisi olla 2 riviä tekstiä. Refresh ei auttanut, mutta kun aikani naputtelin, osuin tekstilaatikon asetusikoniin mikä korjasi kohdistuksen.
Brave Browserin ja muiden vastaavien ongelmille ei ole mitään tehtävissä valitettavasti. Kehittäjät eivät ota kuuleviin korviinsa. Virallisesti tuettuja käyttöliittymiä ovat järjestelmien omat selaimet ja sovelluskauppojen sovellukset. Muut toimivat jos ovat toimiakseen.
Nyt on ongelmia. Saan kirjoitettua viestin hyvin, mutta kun yritän painaa “vastaa” nappulaa, niin kursori hyppää johonkin päin kirjoittamaani tekstiä.
Ongelma ilmennyt siis seurannassa.
E. Jos @ylläpitäjät kiinnostaa, niin ihan ■■■■■■■■■■■ ongelma on tämä.
Joo riittää, kiitos. Sitten tämä ongelma on uusi, koska vanha ongelma on korjattu Chromen versioon 68 piste jotain. Jäädään odottelemaan toistuuko tämä sinulla uudelleen myöhemmin ja kärsiikö muut samasta. Kaikki raportit erittäin kaivattuja!
Tästä täytyy raportoida eteenpäin, vaikka näillä näytöillä vielä sille ei tehdäkään mitään. Tarvitsen kuitenkin mahdollisimman tarkan kuvauksen ongelmasta. Onko tässä kuvauksessa virheitä:
Androidin Chrome-versiossa 70.0.3538.80 on raportoitu uusia kohdistusongelmia. Viestin voi kirjoittaa normaalisti ja viestissä voi liikkua ympäriinsä. Vastaaminen ei kuitenkaan onnistu, koska Vastaa-nappiin ei voi osua. Kursori hyppää yläpuolella olevaan tekstiin ja sivu pitää vähintään päivittää, jotta viestin voi lähettää.
Mun mielestä tuo kuvailu on lähes oikea. Kun yrittää painaa vastaa nappia, niin kursori pomppaa johonkin päin tekstiä ja vastaaminen on mahdotonta ilman, että päivittää sivun.
Huom. Myös viestin tekstin muokkaaminen on täysin mahdotonta, kun tämä ongelma ilmenee. Eli kursori hyppii mihin sattuu, vaikka yrittää liikkua viestin sisällä.
Mulle tapahtui tää kans just otteluseurannassa. Bugi koskee mulla vain tekstilaatikkoa ja korjaantuu kun painan jotain nappia tekstikentän päältä, esim. tuota asetusratasta.
Asia on nyt kehittäjien tiedossa, mutta heille tämä ei ole tullut vastaan eivätkä onnistu toistaiseksi toistamaan sitä. @Oijennus ja @TeroJ ja muut jotka tästä kärsitte: voisitte kokeilla tuota @bastardo’n niksiä ensi kerralla ja raportoida toimiiko se teillä.