Ollut jo pidempään ongelmana tuo, että Takaisin -painikkeesta ei tapahdu mitään.
Ongelma ainakin mobiilissa Honor 7 / Chrome.
Tarkoitatko nyt selaimen takaisin nappia vai tuota Tapparan-logoa? Täällähän ei muuta tarvita
Lienee pieni täsmennys paikallaan
Eli esimerkiksi kun jossain viestiketjussa katsoo mihin viestiin satunnainen käyttäjä on vastannut, niin sieltä vanhasta viestistä takaisin siirtyminen ei onnistu sitä varten rakennetulla “Takaisin” -painikkella, vaan pitää skrollata.
No se oli hyvä täsmennys.
Tämä sama ongelma on muuten esiintynyt pitkään, tuo “takaisin” painike ei monestikaan tuo viestiketjua takaisin vaan joutuu itse skrollaamaan. Samsung S6/ android 7.0
Samat speksit kuin @Recoil . Aina välillä toimii, välillä ei. Ollut kauan niin.
Tää on näitä ominaisuuksia joka hajoo joka toisessa Safari/Chrome päivityksessä. Toistuuko ongelma myös metassa? Meillä on minor-versio päivittämättä.
Mulla ei ole Android laitteita niin en saa testattua.
Ping @ljpp
Jonkin verran olen kesän aikana surffannut palstaa myös Huawein Mediapadilla ja en ole havainnut tällaista.
Koska valituksia ei ole tämän enempää, niin ilmeisesti taas joku randomimpi homma?
Nyt on ilmeisesti tehty joku päivitys, koska ongelma on tavallaan korjaantunut sillä, että koko namiskuukkelia ei näyttäisi enää olevan.
Minulla vanhassa tabletissa (vanhempi android) - näkyy avatarin vieressä nappi, jossa on merkki , mutta uudemmassa OnePlus 5T tätä ei näy.
Huomasin että takaisin-nappi ei toimi iPhonella.
No nyt toimii taas.