Vitsiä pukkaa

(Mä vaan peesaan) #501

Blondi meni pelaamaan tennistä. Ihan opettajan kanssa. Blondin eka syöttö; ihme ja kumma, ilmaa ei halkonut pallo, vaan tamponi. Blondin tenniksenopettaja ihmetteli hetken, mutta sai sitten sanottua: Eiks toi ookkin tamponi, ei pallo!
Blondin silmät suurenivat: No, niinpä onkin. Mutta mihinkäs v–tuun mä sitten oon pallon laittanut?

(Markus) #503

Hitlerin lempipelaaja Tapparassa?

Jere Arjalainen.

Sumuisena iltana ruotsalainen posteljooni toi postia pikku Eemelin taloon. Hän koputti oveen. Eemeli aukaisi oven jolloin posteljooni kysyi:

• Onko isä kotona?
  • Ei ole, lähti kun äiti tuli.
  • Onko äiti sitten kotona?
  • Ei ole, lähti kun vaari tuli.
  • Onko vaari sitten kotona?
  • Ei ole, lähti kun mummi tuli.
  • Onko mummi sitten kotona?
  • Ei ole lähti kun minä tulin.
  • Onpas tämä outo talo.
  • Ei tämä mikään talo ole. tämä on meidän paskahuussi!

Naiset tietävät jääkiekosta kaiken.

Koska olen perehtynyt Jääkiekkoon, haluan jakaa tietoni muiden kanssa. Voit luottaa asiantuntemukseeni, sillä olen perehtynyt aiheeseen varsin laajasti. Kävin 70-luvun lopussa yhdessä Jääkiekko-ottelussa Helsingissä ja heti perään toisessa Tampereella 90-luvun alussa. Lisäksi olen nähnyt Jääkiekkoa useita kertoja Urheiluruudussa sulkiessani televisiota.

Jääkiekko on kamppailu-urheilua. Lajissa kamppaillaan perimmiltään istumapaikoista. Pelissä on kaksi joukkuetta ja paljon numeroituja pelaajia. Heille ei kuitenkaan ole varattu numeroituja paikkoja. Paikkoja on vähemmän kuin pelaajia. Osa pelaajista joutuukin istuimen vapautumista odotellessaan säntäilemään aidatulla kentällä. Aitauksessa olo on tehty mahdollisimman vaikeaksi: kenttä on jäädytetty vaarallisen liukkaaksi ja pelaajien jalkoihin on sidottu metalliterillä varustetut kengät. Lisäksi toisen joukkueen pelaajat tönivät koko ajan.

Istumapaikkoja vartioi kunkin joukkueen Capo di tutti capi. Hän on se huonosti istuvaan ja räikeään pikkutakkiin sonnustautunut yrmy mies, joka jauhaa koko ajan purukumia. Hän häätää muutaman pelaajan kerrallaan aitaukseen tuupittavaksi. Penkeille jääneet eivät haluaisi päästää ketään lähtijöiden tilalle, vaan he hakkaavat aitauksesta tulijoita isoilla hanskoillaan ja käyräpäisillä kepeillä, eli mailoilla.

Pelaajan on mahdollista saada istumapaikka yksityisaitiostakin, mutta siitä joutuu tappelemaan. Yksityisen istumapaikan myöntää yleensä näkövammainen, mustavalko-paitaan sonnustautunut mies, kutsumanimeltään Mulkku. Jos Mulkku ei ole päässyt aitaukseen, häntä saattaa tuurata myös Dorka tai Pelle. Pelaaja saa istua privaattiaitiossa kuitenkin vain pari minuuttia kerrallaan. Sitten hänen on taas lähdettävä takaisin aitaukseen tönittäväksi ja kampitettavaksi.

Pelissä on kaksi pelaajaa, joita ei päästetä ollenkaan istumaan. He seisoskelevat aitauksen eri päissä verkosta rakennettujen laatikoiden eli maalien edessä. Heitä kutsutaan maalivahdeiksi. Aitauksessa vuorollaan olevat pelaajat koettavat osua näihin raukkoihin mustalla kumikiekolla, jota lyödään em. mailoilla.

Jäähallissa soitetaan usein kivaa jumppamusiikkia. Katsojilla on kaksi tärkeää tehtävää. Ensinnäkin katsojien on tarkasti seurattava em. mustaa kiekkoa. Jos aitauksessa oleva pelaaja ei osu kiekolla maalivahtiin, vaan kiekko livahtaa maaliin, on katsomon reagoitava salamannopeasti. Mikäli katsoja kannattaa sitä joukkuetta, jonka maaliin kiekko osuu, hänen on huudettava mahdollisimman kuuluvasti “paitsio”. Mikäli katsoja kannattaa toista joukkuetta, hän voi huutaa mitä tahansa, kunhan huutaa kovalla äänellä. Esimerkiksi “Öööh-haa-möää-haa” on suositeltava huuto. Katsojien toinen tehtävä on tunnistaa pelissä mukana olevia vähemmistöjen edustajia. Lajin fanaattisimmat kannattajat ovat tosi päteviä tunnistamaan esimerkiksi joukkueisiin kuuluvia homoseksuaaleja. Pelin edetessä useaa pelaajaa tervehditäänkin katsomosta iloisilla ja reippailla “homoo-o-o” -huudoilla.

Nyt vain seuraamaan Jääkiekkoa! Se on todella mielenkiintoista, kun ymmärtää pelin juonen

Mies meni hienoon putiikkiin ostamaan vaimolleen seksikästä alusasua. Kauppa oli melko hintava – hinnat vaihtelivat kahdestasadasta aina viiteensataan asti.
Mitä läpinäkyvämpi alusasu oli, sitä kalliimpi oli hintakin. Mies valitsi kaikkein läpinäkyvimmän, maksoi 500 ja vei alusasun kotiin. Hän esitteli asun vaimolleen ja pyysi menemään yläkertaan pukeutumaan siihen ja esittelemään sitä sitten itselleen.

Yläkerrassa vaimo sai idean:
Tämä on niin läpinäkyvä, kuin ei olisi mitään päällä. En pue sitä, vaan esittelen alasti, palautan sen huomenna kauppaan takaisin, ja pidän rahat itse.

Vaimo tuli alasti portaiden yläpäähän ja alkoi poseerata.
Mies sanoo:
Hyvä luoja! Luulisi, että viidelläsadalla ne edes silittäisivät sen.

Pienten kysymysten ketjussa kummastellaan nyt putkea tai oikeastaan reikää. Ehkä tästä löytyisi ratkaisu sinnekin.

Granlundin syntyneen poikalapsen nimiehdotus olis tietenkin Veivi. :joy:

(Asuntoagentti myy kotisi) #509

Olisiko tyttö ollut pelkkä Ilma?

Vaativa havainnointitehtävä:
Mistä erotat basistin ja kamelin?

Kameli voi olla viikon juomatta

Oli pariskunta jolla oli kuusi lasta. Mies oli tästä erittäin ylpeä ja kiusoitteli vaimoaan sanomalla tätä kuuden lapsen äidiksi ja vaimo ei tästä pitänyt.
Kerran he olivat juhlissa ja juhlat olivat lopuillaan kun mies huikkasi vaimolleen “milloin lähdetään kuuden lapsen äiti” johon vaimo vastasi “ihan milloin vaan neljän lapsen isä”

(Tappara-veikkaus 18-19 voittaja ) #512

Millainen on petokalasta saatu mäti?

Haista kaavittu.

(Markus) #513

Miksi Daruden euroviisukappale on erityisesti raumalaisten mieleen?

No siinähän lauletaan “Lukko vei”.

Ruotsalainen nainen löydettiin hukkuneena kesämökkinsä järven rannalta. Hän oli lukenut kotitalouslehdestä, että sipulit kannattaa kuoria veden alla - silloin silmiä ei kirvele.

(Markus) #516

Mikä on jalkapallotuomarien lempielokuva?

Star VARs.

Miksi Tappara hankki Bäckströmin Niken maaliin?

Bäckströmin Adidasta ei löytyny.

Miksi kannattaa olla jokeripelaaja?

-on pitkät kesälomat!

:joy::rofl::joy:

Mitä yhteistä on jääpuikolla ja Jokereilla?

Yhteenveto

Molemmt tippuu maaliskuussa.

(Mä vaan peesaan) #520

Leikkikoulussa piti lasten kertoa joku hyvä juttu. Pikku-Kalle innoissaan: “Ne tuli nyt!”.
Opettaja oli ihmeissään, että mikäs juttu tuo nyt oli. Pikku-Kalle alkoi selittää: “Minä kuulin kun naapurin rouva sanoi näin isille ja isi sanoi, että se on tosi hyvä juttu, paras juttu pitkäänaikaan.”

Amerikkalaisturisti oli Helsingissä ja matkaopas esitteli hänelle kaupunkia. He menivät Suurkirkkoon ja jenkki taivasteli, kuinka pientä ja vaatimatonta Suomessa on. Seuraavaksi opas vei turistin Eduskuntatalolle, ja jälleen jenkki ihmetteli kuinka pienessä ja mitättömässä rakenuksessa parlamentti työskentelee. Opasta rupesi tosissaan kututtamaan turistin mietteet. Sitten siili käveli tien yli, josta jenkki innostui:
-Mikäs eläin tuo on?
Opas keksi tilaisuutensa tulleen ja vastasi:
-Se on satiainen!

Miksi Ilveksen kotiotteluissa käytetään älykiekkoa?

Että kentällä olisi edes jotain älykästä