-Miksi ihmeessä olet sotkenut autosi ajovalot?
-Miten niin?
-Olet hieronut niihin raakaa kalaa ja paskaa!
-Ne ovat seisontavalot.
Pekka ja Matti olivat potilaina hullujenhuoneella.
Eräänä päivänä he olivat sairaalan puistoalueella kävelemässä kun Pekka hyppäsi uima-altaaseen ja jäi pohjalle makaamaan.
Matti hyppäsi perässä ja pelasti Pekan kuiville. Kun osastolääkäri kuuli uroteosta, hän meni Matin luo ja sanoi: Minulla on sinulle hyvä ja huono uutinen.
Hyvä uutinen on, että pääset heti kotiin täältä, sillä urotekosi osoittaa sinun olevan terve.
Huono uutinen on, että Pekka löydettiin juuri hirttäytyneenä huoneestaan, hän on kuollut.
-Ei hän itseään hirttänyt, minä vain ripustin hänet kuivumaan.
Tiedättekö, ketkä ovat keksineet IPA-oluen?
`-Kaks ipa poikaa Kurikasta`
Kiitos @Veteraani, kun laitoit tähän ketjuun viestiä, tätä oon tässä odotellu et joku sanoo jotain, niin pääsen itekin jatkamaan. En tiennykään, et perätysten saa laittaa vaan kolme viestiä ketjuun.
Hyvää iltaa,minä olen Jaajo ja tämä on “Haluatko miljonääriksi?”
Pekka. Miljoonan euron kysymys: Mikä oli edesmenneen Olli Lindholmin luotsaama Yö?
a) kenkävalmistaja,
b) Muumitalo,
c) orkesteri
d) tanssiryhmä?
-Lukitsen vastauksen b, Muumitalo.
-Vastaus on… valitettavasti SE ON VÄÄRIN!
Tarinan opetus: ei Muumitaloa lukita Yöksi.
Minkä takia raumalaisilla on jääkaapissaan aina yksi tyhjä olutpullo? No, siksi tietenkin, että aina voi tulla kylään joku joka ei juo olutta.
Ketkä tekevät päätöksiä jänisten hallituksessa?
Kanisterit
Kaksi kaverusta istui autossa. Toinen ihmetteli: “Miksi täällä haisee kala ja paska?”
“Tässä on seisontajarru”, vastasi toinen.
Niin kuulemma aikanaan Napoleon oli aikamoinen ministeri ![]()
No väännetääs väkisin parit vitsit:
-
Vesa Rantanen meni saunaan. Lauteella istui Jukka Rautakorpi hyväntuulisena olutta siemaillen ja löylyä heitellen. IS otsikko: Tapparan Rautakorven henkilökohtainen koronakatastrofi syvenee: Ryyppäsi ilman rihman kiertämää, uhkasi toimittajaa metallikauhalla, vähätteli maskisuosituksia!
-
Paljastui että Ilveksen Risto Jalo oli päästänyt koronapotilaita treenaamaan hallille. Vesa Rantanen otti lehtijutun vastuulleen. IS:n otsikko: Pääsiäinen on jo ovella - Näin teet kauniin virpomavitsan.
Edit: Parantelin vitsejä vielä entistäkin hersyvämmiksi. Nauretaan vaikka väkisin.
Miksi hautajaisvieraiden oli käytävä koronatestissä?
-tarvittiin oireeton kantaja
”Taso tulee säilyttää” sano 1. maailmansodan aikainen lentäjä-ässä.
Kannibaalien eukonkantokisat keskeytyivät, kun eräs kantaja sanoi, että kyllähän tätä ennemmin syö kuin selkäänsä ottaa.
Poliisipartio pysäytti auton ja ampui kaikki sisällä olleet. Miksi?
- kyseessä oli poliisin murharyhmä.
Yks kaveri oli viimen esitelly tyttökaverinsa perheelleen. Kaikki muut oli ottanu sen ihan hyvin vastaan, mutta sen vaimo oli saanu kauheet raivarit…
Mihin elokuvaan sinkku homo samaistuu parhaiten?
Yksin kotona kakkoseen
Paikallisessa kahveepaarissa juttelin yhden äijän kanssa. Samalla sille tuli vaimoltaan viesti puhelimeen. ”Olisitpa täällä” äijä luki ääneen ja sitten totes: ”Se tekee tän joka kerta kun se oikasee hautausmaan läpi.”
Voisko ton otsikon muuttaa. Pukka ei o mikään vitsi.
Jos seisoo keskellä maalia, eikä äärioikealla, voi saada enemmän kiekkoja kiinni.
Jos vampyyri juo litran kokista, paljonko jää?
Riippuu kokin veren määrästä?