Vitsiä pukkaa

Päivistä Lukon valmentaja, joka kieltää heitä tekemästä maaleja

2 tykkäystä

Kuuban hallitus kielsi lähes kaiken.

• Ripsi
6 tykkäystä

Arska ja Reiska olivat kovassa viinan tuskassa,eikä rahaa ollut kuin Reiskalla 1 euro ja sillä ei olisi saanut edes kahta kaljaa. Sitten Arskalla välähti : Ostetaan nakki ! Reiska sanoi: Sillä ei kyllä lähde tämä jano. Arska sanoi: Sinä laitat nakin housuusi ja menemme ravintolaan, tilataan paukut ja sitten työnnät nakin esiin. Minä otan ja imen nakkia kaikkien nähden. Sitten meidät heitetään ulos ravintolasta, ilman että kukaan kysyy maksua. Kävi kuten Arska ennusti. Kaverukset rupesivat kiertämään kapakoita ja kaikkialla kävi samalla tavalla. Kymmenennen ravintolan jälkeen Arska sanoi: Nyt en kyllä jaksa enempää, olen ihan poikki.
Reiska sanoi: Entäs minä sitten, pudotin sen nakin jo viidennen kapakan jälkeen.

26 tykkäystä

Mikä on Ville Valon vastakohta?

Vappu Pimiä.

11 tykkäystä

Montako HIMin jäsentä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?

Ei yhtään, Valon sammumiseen ei pelkkä lampun vaihto auta.

12 tykkäystä

Sammutti Ville Valon, Tomas Ledin.

9 tykkäystä

Mikä Tehosekottimen biisi kertoo HIMin roudarista?
Valonkantaja

15 tykkäystä

Onpas meillä villejä poikia, sanoi Haapasalon isä Valolle.

1 tykkäys

Mitä Kanada-malja sanoi tänään Äijänsuolla luultuaan olleensa ikuisesti pilalla kaltoinkohtelustaan mestaruusjuhlissa?

Seison korjattuna.

6 tykkäystä

Mitä Lukon v-63 viiri sanoi kauden avauksessa.

Mä olen ollut yksin, niin yksin.

2 tykkäystä

Poliisi epäilee:

Pellon yliajo tapahtui traktorilla.

8 tykkäystä

Mikroaaltouunit ennen: Kaksi nuppia väännä haluamasi teho ja aika.
Mikroaaltouunit nykyään: 33 nappia, 56 eri asetusta. Käyttöön vaaditaan lentolupakirja, insinöörin tutkinto, luotiliivit, erikoisjoukot ja ohjevideo. Lämmittää lautasen, mutta ruoka on kylmää.

37 tykkäystä

Muuten hyvä mutta ei ole ihan vitsi vaan totisinta totta, ja koskee myös astianpesukonetta, pesukonetta ja vähän muitakin kodinkoneita, valitettavasti!

6 tykkäystä

Pyykinpesukoneen ohjelmat :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

1 tykkäys

Anu perusti Lontooseen kaupan. Nimeksi tuli Anu’s Shop. :grimacing:

10 tykkäystä

Anu perusti Lontooseen myös käsityökaupan, Anu’s Handjob Shop.

8 tykkäystä

Lista kovimmista äänistä, jotka ihmiskunta on havainnut hiljaisimmasta äänekkäimpään:

1. Ilotulitus
  2. Aseen laukaus
  3. Hävittäjän ylilento
  4. Avaruussukkulan laukaisu
  5. Tulivuori Krakataun purkaus
  6. Seniorikansalaisen Android-soittoääni

7. S-Ryhmän itsepalvelukassa: "LUE S-ETUKORTTI, JOS SINULLA EI OLE S-ETUKORTTIA, PAINA EI S-ETUKORTTIA NÄPPÄINTÄ!

42 tykkäystä

Mitä Kannibaali syö aamiaiseksi?

Pari Reissumiestä!

10 tykkäystä

Suomalainen näki kylpylässä oluthanan ja huokaisi ”Oi, spa-kaljaa”.

13 tykkäystä

Jääkiekkokansa tuntee nimen Räsäsen Aapeli, mutta harvemmalle on tuttu hänen vähemmän lahjakas pikkuveli Räsäsen Beepeli.

7 tykkäystä