Aaa kesän lapsi kun oon.
Bee villi luonteeni on.
Cee kesän lapsi mä oon
Dee poissa huoleni on.
Aaan ja Been olen itsekin mielessäni hyräillyt juuri noin…
Miksi Aki syö pullaa sateessa?
Ei vaivaa keliakia.
Kuulemma Räsäsille kauloluisteleva kuopustytär Räsäsen Ceebeli
Aapelin veljesklaaniin kuuluvat myös sähköasioihin suuntautunut Kaapeli Räsänen, puolustushenkinen Vääpeli Räsänen, sekä sattuneesta syystä jalkapallon lajikseen valinnut Pääpeli Räsänen.
Helsingissä asuu serkku Rööperi Räsänen
Sahatavaraa pinoon laittaa Taapeli Räsänen.
Suvun floristi on Amppeli Räsänen
Eikä unohdeta saksanmaan pikkuserkkua Üüberi Räsänen, tai noitanakin pidettyä Kyöpeli Räsänen.
Sit on Siskot Ruohikko Räsänen ja Helmi Räsänen.
Virpeli Räsänen. Entinen kalastaja. Sittemmin päätti kieltää kaiken.
Eikä huonekalukauppias Mööbeli Räsästä
Sukuun kuuluvat myös katkokävelijä Huppeli Räsänen, puutarhuri Poppeli Räsänen, keräilijä Nippeli Räsänen, munkeiksi ryhtyneet kaksosveljet Kappeli ja Temppeli Räsänen, sekä Ilvestä kannattavat Simppeli ja Tomppeli Räsänen.
Cmorella muuten uusi selostaja Jantteri Räsänen ja kommentaatorina Arska Räsänen.
Minkä lajin harrastajat ovat kovimpia FC Barcelonan faneja?
Golfarit. Niillä kaikilla on Pique-paita
Leväperäinen mies nousi merestä - ja poisti levät perästään.
Täti Monika. On meillä hauska täti, tuo täti Monika . Kun täti menee torille, on näky komea. Kas näin heiluu kassit ja kassit heiluu näin.
Kai tämä tähän ketjuun sopii. Onkohan täti sittenkin setä
Kun lapset olivat vielä niin pieniä, että kuuntelivat Fröbelin palikoita, eräs laulu alkoi sanoilla:”Mä kuljin kerran katua kassit käsissäin…”
Jeesus ajeli mopolla ympäri Taivaan valtakuntaa, kun hän sattui ajamaan Pietarin ja Jumalan ohitse. Pietari totesi: “Ai, se on ostanut uuden PV:n.” Jumala vastasi: “Ei puusepän palkoilla uusia osteta, toihan on saatanan vanha.”
Millä Ummetuksesta kärsivän potilaan päivä pelastetaan?
Unelmatortulla!