Smör mamma, julsex kommer tillbaka!
Voi äiti, joulukuusi palaa!
Smör mamma, julsex kommer tillbaka!
Voi äiti, joulukuusi palaa!
Haluatko miljonääriksi ohjelmassa kysyttiin mieheltä “Minkä värinen karvoitus vaimollasi on musta, vaalea,punainen vai posliini?”
“Nyt täytyy pelata varman päälle ja kilauttaa naapurin Penalle”
Rollarien jätkät veti just hotellihuoneessa humehia nokkaan kun ovikello soi. Jagger meni katsomaan ovisilmästä ja huusi muille “Police is here !” ja muille tuli kiire vetää kamat vessanpöntöstä alas. Sit Mick aukaisi oven ja Sting ja Copeland astuivat sisään.
Punahiuksinen tyttö oli kova fiftarifani ja päätti ottaa pari tatuointia idoleistaan.
Punahiuksinen fiftarityttö pyysi tatuoimaan vasempaan pakaraansa Elviksen ja oikeaan Jerry Lee Lewiksen.
Parin päivän päästä tatskat olivt asettuneet ja punahiuksinen fiftarityttö päätti lähteä baariin. Kesäinen ilma kun oli, punahiuksinen fiftarityttö jätti kellohamosen alle pukematta mitään.
Baarissa punahiuksisella fiftaritytöllä oli tosi kivaa ja muutaman siiderin jälkeen halusikin esitellä baaritiskillä tapaamalleen kaverille uusia tatuointejaan. Punahiuksinen fiftarityttö nosti reippaasti kellohameen ylös ja hieman ujosti pyllisti uuden tuttavuutensa suuntaan.
Kaveri katseli hetken pää kallellaan punahiuksisen fiftaritytön tatuointeja ja totesi:
“Toi vasemmalla on Elvis. Oikealla on jotain tuttua mutta en kyllä tunnista. Mutta HEI!!! Toi keskellä, sehän on Tommi Läntinen!”
Danny 1993:
”Aion mennä tulevan vaimoni synnytykseen mukaan.”
-Avaa uunissa paistettava tuote ja levitä pellille.
-Laita pakkaus roskiin
-Kävele takaisin uunille
-Kävele takaisin roskikselle
-Nosta pakkaus roskiksesta
-Tarkista paistoaika- ja lämpö.
Joka helkkarin kerta.
Se on hankalaa avata uunissa. Suosittelen avaamaan uunin ulkopuolella. ![]()
Nigerialaismies kuoli ja viranomaiset löysivät hänen asuntonsa kellarista 27 miljardia dollaria käteistä. Kävi ilmi, että hän oli lähes kaksikymmentä vuotta yrittänyt lahjoittaa rahoja pois, mutta kukaan ei vastannut hänen sähköposteihinsa.
Kuka on nähnyt molemmat Rauman Lukon mestaruudet parikymppinen blondi kainalossa?
Danny!
Säikäytin tänään kaksi jehovan todistajaa menemällä ovelle ihan täysin alasti. En tiiä kumpaa ne säikähti enemmän,sitä että olin alasti vai sitä että tiesin missä ne asuu.
Tämän on pakko olla Robert Petterssonin setistä - onhan? Näen sieluni silmin hänet kertomassa tätä, tai sitten olen vain unohtanut.
Mitä yhteistä on ripulilla ja sähköautolla?
Kummankin kanssa saa jännittää pääsekö kotiin saakka.
Mitä Tesla tekee,jos painaa kaasua ja jarrua yhtä aikaa?
Ottaa screenshotin!
-Haluatko kuvan mun kullista?
-No todellakin haluan!
Sotši 2014:
PyeongChang 2018:
Peking 2022: ![]()
Kaveri meni baariin ja pyysi gintonicin. Baarimikko kaivoi tiskin alta omenan. Kaveri ihmeissään että gintonicin tilasin enkä omenaa. Baarimikko pyysi haukkaamaan palasen ja kas giniltähän se maistui. Kaveri sanoi että missäs tonic. Baarimikko käski haukata omenan toiselta puolelta ja kuinka ollakaan sitten maistui tonic.
Kaveri tuumasi hetken, ihmetteli asiaa ja pyysi seuraavaksi vodkan appelsiinimehulla. Baarimikko kaivoi tiskin alta taas omenan ja sanoi että haukkaa. Ja vodkaltahan se maistui. Samoin appelsiinimehulta kun haukkasi toiselta puolen.
Sitten siitä ohitse liihotteli vetävän näköinen blondi. Kaveri tuumasi että tuota kun pääsisi lipaisemaan. No baarimikko kaivoi taas tiskin alta omenan ja sanoi kas tuossa, haukkaas tästä. Kaveri haukkasi ja sanoi että täähän saatana maistuu paskalta. Baarimikko siihen, no haukkaas toiselta puolelta…
Ai saatana. En tiedä johtuuko väsymyksestä mutta repesin totaalisesti
![]()
Toivottavasti muut ei kotona heränny
Pena meni Lääkärin vastaanotolle:
"Minulla on ongelma.luulen olevani Jumala."Pena valitti. Lääkäri vastasi:“okei.Miksi, Mistä kaikki alkoi?” “No,alussa minä loin taivaan ja maan…”
Seppä jäi kannibaaliheimon vangiksi. Tänään syödään takoja!
Muija alko valittaa äijällensä, että vanha luotettava imuri on lakannut imemisen.
Heitin ex tempore kaverille
“Hei se sun uus työpaikka. Ootko siellä väliaikaisena vai vakina”
Vastas jälkimmäisen ennenkuin tajusi…![]()