Viriili ei voinu mitenkää vuotta tuohon laittaa
Status Quo: Rockin’ All Over the World. (Paitsi Karjurockissa)
Lähdeveden vastakohta?
-Jäävesi
Tää oli kyllä hyvä, mutta on ainakin yksi ero:
Suomalainen sentään tuo tankkinsa takaisin kotiin. Venäläisten tankit pakkaa jäämään sinne naapurimaahan. Tuhottuina.
Neuvostoliiton virallinen matkatoimisto, Inturist, kuulemma houkutteli länsivaluuttaa leikkisästi sloganilla “Käy Neuvostoliitossa ennenkuin se tulee tänne.”
Vitsillä valitettavasti on totuuspohjaa, Neuvostoarmeija tosiaan kävi ulkomailla,
1956 kukistamassa Unkarin kansannousun,
1968 miehittämässä Tsekkoslovakian ja
1979-1989 sotimassa Afganistanissa.
Mikä on tuomarin vastakohta?
-Viemäri
Ai, ovi onkin tuolla päin
Jenni Vartiainen kävi Haminassa.
– Missä mursuseni on?
Mies tuli töihin lomansa jälkeen ja oli kasvattanut tuuhean mustan kesäparran.
Työtoverit sitä ihastelivat ja kehuivat, kuinka se teki hänestä miellyttävän ja viisaan näköisen.
Mies tunsikin olonsa paljon itsevarmemmaksi, kunnes kuuli iäkkäämmän naiskollegansa mutisevan:
– Mitäs ihmeellistä tuossa on. Itse olen kusta lorottanut tuollaisen läpi jo 60 vuotta…
Mies palasi ulkomailta ja joutui tullitarkastukseen. Tullimies kysyi:
-Mitä tuossa laukussa on?
-Siinä on vain vaatteita.
Tullimies ei uskonut vaan käski avata laukun. Heti päällimmäisenä oli konjakkipullo. Tullimies sanoi:
-Vai muka vaatteita. Mikäs tämä sitten on?
-Sehän on minun yömyssyni!
Igor Kovan ja vaimonsa Aina.
Pystyisitkö itse olemaan Igorin asemassa nauramatta, kun vaimonsa nimi pitäisi sanoa muille ääneen?
Asianajotoimiston juristit olivat viihteellä ja yksi heistä pokasi heti naisen.
Seuraavana aamuna kollegat kyselivät, että taisi olla maksullinen?
- Erehdytte, kyseessä oli aivan tavallinen vastikkeeton saanto.
Kuopion markkinoilla oli strippariteltta. Pari isäntää tuumi teltan edessä mennäänkö sisään vai ei. Toinen empi ja tuumi:
-Mänisköön tuota, kun sitä näkköö kotonakkii…
Silloin toinen päätti:
-Nyt männään äkkiä. Tuolla sen näkköö kolomellakympillä. Kotona siihen männöö koko tili.
Tositarina. Kaveri oli aikanaan Kesoilin ruokabaarissa töissä ja eräs tilasi Lindströmin pihvin. Tämän jälkeen jonossa oleva romanihenkilö tilasi Hagertin hernekeiton.
Korkeushyppääjä Sini Lällän kaverin lempibiisi?
Kake Singers: Ollaan kahden lällällää
Haluatko instagram-tilillesi kävijöitä? Ala seuraamaan liigajoukkuetta ja taustatietosi (kenen (iso)isä, (iso)äiti, poika-/tyttöystävä, lapsi, veli/sisko tai muu sukulainen mahdollisesti voisit olla) selvitetään foorumeilla minuuteissa ja joku saattaa alkaa seuratakin ”varmuuden vuoksi”.
Kannibaaliperheestä kuultua:
" Äiti, äiti, mä en tykkää pikkuveljestä!"
- " Turpa kii ja jatka syömistä!"
Muut valitsi jauhon, Sanna marin.
Mitä Tomas Ledin sanoi, kun kuuli Leninin olleen vain 167 cm pitkä?
-Kommaren är short.
Kaikki meistä tietää varmasti korttipelin paskahousu. Siitä on kehittynyt erilaisia muita paskahousupelejä esim. Valepaska ja espanjalainen paskahousu.
Mutta tietääkö arvon palstaveljet ja siskot mikä on Venäläinen paskahousu?
Se on Vladimir Putin