Vitsiä pukkaa

Seta ry:n tapaninpäivän tansseissa oli eilen esiintynyt Jore-Marja Ranta.

3 tykkäystä

JPS on tunnettu seura myöskin pesäpallo piireissä harvasta seurasta ponnahdetaan yhdessä kesässä Helsingin HIFK jääkiekon edustusjoukkueeseen.

Selostaja Jantta Alkio oli teatterissa. Kun väliaika alkoi, hän kysyi kumppaniltaan:

Pidätkö sinä tästä näytelmästä?

13 tykkäystä

Eilispäivän sanamuunnos: Ollista Pate.

15 tykkäystä

Miten perutaan aika spermapankkiin?

Soittaa ja kertoo ettei pysty tulemaan.

29 tykkäystä

Muualta kopioitu:

Ville, Kalle ja Jarkko halusivat baariin alaikäisenä.
Portsari päätti jekuttaa poikia ja kertoi että jos ei ole papereita,
varustus päättää mitä tehdään.
Yhteensä poikien alapäässä pitää löytyä puoli metriä.
Ensimmäinen aukaisi housut ja 30cm vonkale pömähti ulos.
Portsari ajatteli että lupasikohan hän liikoja.
Seuraava avasi housut ja siellä oli 15cm.
Viimeinen hieman täristen aukaisi housut ja siellä juuri ja juuri oli se 5cm.
Pojat kehuivat tiskillä joista ensimmäinen sanoi:
Jos mulla ei ois ollu 30cm me ei oltas täällä.
Seuraava sanoi: Onneksi mulla oli edes 15cm.
Viimeinen sanoi: Nyt jätkät turpa kiinni. Mulla Seiso!

2 tykkäystä

Tässä on jo melkein siguainesta :crazy_face::

“En ole taikauskoinen, koska se tuo huonoa onnea”

10 tykkäystä

Jos tatuoi ahvenen ihoon, siitä tulee mustekala.

17 tykkäystä

Sen jälkeen voikin vetää hyvällä omallatunnolla mustekala-aamiaisen.

Kahdeksan pitkää lonkeroa.

14 tykkäystä

Pariskunta on oikeudessa lapsen huoltajuudesta.
N perustelee, että hän on synnytti, imetti ja kasvatti lapsen, lapsi on hänen. Tuomari kysyy M:ltä, sanottavaa tähän? M: Mä laitan kokisautomaattiin kolikon ja sielt tippuu limutölkki, niin kummalle se kuuluu, mulle vai koneelle?

22 tykkäystä

Perheenäiti työskenteli keittiössä ja sivukorvalla kuunteli kun hänen 5-vuotias poikansa leikki olohuoneessa uudella sähköjunallaan. Hän kuuli junan pysähtyvän ja poikansa sanovan: “Kaikki huoranpenikat jotka haluavat poistua junasta, lähtekää helvettiin nyt….koska tämä on päätepysäkki! Ja kaikki ne huoranpenikat jotka ovat nousemassa junaan, hilatkaa perseenne sisälle…juna lähtee takaisin.”

Kauhistunut äiti meni olohuoneeseen sanomaan pojalleen: “Meidän huushollissa ei tuollaista kieltä suvaita. Nyt menet huoneeseesi ja pysyt siellä 2 tuntia. Ja kun tulet pois sieltä voit leikkiä junallasi…Mutta tuollaista kieltä et enää käytä”.

Kaksi tuntia myöhemmin poika tuli pois huoneestaan ja jatkoi junalla leikkimistä. Pian juna taas pysähtyi ja äiti kuuli poikansa sanovan…

“Arvoisat matkustajat, olkaa hyvä ja muistakaa ottaa tavaranne mukaan junasta poistuessa. Kiitämme teitä matkasta kanssamme, ja toivomme että matkanne oli miellyttävä. Toivomme että matkustatte kanssamme pian uudestaan.”

Hän kuuli kullannuppunsa jatkavan…

“Junaan nouseville matkustajille tiedoksi, junassa ei ole tupakkavaunua, toivomme että vietätte miellyttävän ja rentouttavan matkan kanssamme.”

Äidin jo alkaessa hymyillä tyytyväisenä, lapsi lisäsi; “Tiedoksi niille jotka ovat “ärsyyntyneitä” kahden tunnin viivytyksestä, pyydämme valittamaan tuolle kotkalle keittiössä…”

24 tykkäystä

Pytystä alasvedettävää Pohjois-Amerikasta.

What should you do if you find a grizzly bear using your toilet?

Let him finish.

What’s the difference between a shower curtain and toilet paper?

If you don’t know, stay out of my bathroom!

5 tykkäystä

Luovutat siis munuaisen, minä maksan.

5 tykkäystä

Pitkään naimissa olleen pariskunnan nukkumaan mennessä vaimoa alkoi vaivata kenkälaatikko joka jo vuosia oli lojunut sängyn alla.

Hän kysyi mieheltään että mikä tuo laattikko on ja mitä se sisältää, mies antoi luvan katsoa laatikkoon.

Laatikossa oli reilu 1000e rahaa ja 4 kananmunaa. Vaimo hämmästeli että miksi ne kananmunat on laatikossa, mies sanoi että aina kun häntä on jokin asia vaimossa harmittanut on hän laittanut laatikkoon kananmunan.

Vaimo oli tyytyväinen kun munia oli vaan neljä, vaan myös rahat alkoivat ihmetyttämään, mies sanoi että aina kun munia on tullut tiu täyteen on hän myynyt munat.

23 tykkäystä

Ajattelin myydä Thereminini pois. En ole vuosiin koskenut siihen.

10 tykkäystä

Vuorikiipeilijä ei ollutkaan korkeakoulutettu.

5 tykkäystä

Jori, noita ei jaksa kuunnella.

4 tykkäystä

Työpaikkalääkäri

17 tykkäystä

Mistä kalasta turkulainen tykkää?

Turkulainen tykkää seistä ja haista.

18 tykkäystä

Mitä r-vikainen Jeesus sanoi Golgatalla?

• Ei naulata enää
13 tykkäystä