Tuo on niin tyypillinen Koon tyyli kuin olla ja taitaa.
Aika lailla mutuillahan sitä vielä mennään tässä vaiheessa. Sana jota käytin, oli “unohtuu”, siksi, että välillä unohdut pelistä ainakin allekirjoittaneelta. Aika paljon myöskin one-linereita ja sellaisia täyte viestejä. Ei näissä nyt vielä paljon lihaa luiden päällä ole, mutta johonkin järjestykseen teidät “täytyi” laittaa.
Pitäisikö kaikkien arpoa mielestäsi ensimmäisen päivän ääni, vai miksi se on joillekin suotavaa?
Joo, ymmärrän pointtisi vallan hyvin. Mä tosiaankin heittelen paljon one linereita, mutta se johtuu tyylistäni pelata. Ei musta koskaan tule mitään runoilijaa, joka kirjoittaa novellin aiheesta kuin aiheesta.
Minä olen äänestänyt Armasta mutta tämän ensimmäisen ääneni tarkoitus on vain katsoa, miten hän mahdollisesti reagoi siihen. Jos sattuisin putoamaan yöllä, niin muille voisi olla pientä vihjettä, mistä putoaminen johtui.
Todennäköisesti Armas on hyvis.
Ei tietenkään. Vai väitinkö niin?
Mielestäni, jos vain yksi pelaaja käyttänyt tuota arpomislinjaa, niin ei siihen kannata panoksia kauaa käyttää. Toki pahisten kannattaa, kun tuollainen epätyypillisesti pelaava pelaaja on helppo kohde.
@louskutin tuntuuko susta todella siltä, että pahis tekisi noin mieluummin kuin hyvis?
Oletan, että näin “suuri” pistemääräni johtuu epäilyistäni sinua kohtaan?
Tämän takia arvallakin heitetty ääni on hyvä.
Jos pitäisi sanoa hyvä lähestymistapa ensimmäiselle päivälle, niin sanoisin näin: osoittakaa epäilynne äänille. Kun pelaajia putoaa, listaukset lentää romukoppaan siitä yksinkertaisesta syystä, että pahikset osaavat pelata tätä peliä: yksi heittää kaverinsa listan kärkeen, toinen keskivaiheille, ja siinähän sitten tulkitaan kuin modernia runoa.
@Acetho missä luuraat? Onko kiireitä salaisessa ketjussa rupatella, kun en sua ole hetkeen nähnyt?
Kyllä, mutta vaikuttaa aika välinpitämättömältä. Eli siksi ihmettelen, kun tiedossa on että pystyy parempaankin.
Lisäksi @Armas miten se toinen nopan heitto, mistä puhuit?
Äänillä, piti sanomani. Valitettava typo.
Ei tunnu. Ja senhän yritin tuossa omassa viestissäni top-kolmosesta tuoda esiin. Armas oli listallani siksi, ettei ole muutenkaan yrittänyt antaa itsestään mitään, tai kertonut mitään epäilyksiä mikä voisi auttaa meitä hyviksiä.
Ei ole epäilyttävin pahiksena, mutta listalla ykkösenä koska on vähiten osallistunut pahisten etsintään.
Osittain siitä. Niin kuin Petri totesi pisteet hänen listallaan voivat muuttua merkittävästi. Vaikken tykkää peesailusta, tässä kohtaa rohkenen häntä kompata tässä asia yhteydessä.
Ja onko @Armas edes heittänyt noppaa?
Eipä näihin ensimmäisen päivän ääniin oikein kukaan reagoi. Turha alkaa heittää esim vasta ääntä, tilanne muuttuu niin moneen kertaan äänestykseen mennessä.
Jos otetaan esimerkki, että sut tiputetaan yöllä ei sekään kerro yhtään mitään näin varhaisessa vaiheessa. Tuskin äänestämäsi pahis ottaa itseensä ja äänestää sua sen vuoksi pihalle.
Voi olla, että olen väärässä, mutta Jopeti on lähes varma pahis.
Ja Casperi on mun mielestä pahis.
Miten niin moni pelaaja voi olla lähes varma pahis ensimmäisenä päivänä?
Koetan välttää suoranaista vahtelua näissä, mutta sitä ei tietenkään ole kenenkään pakko uskoa. Mutta kyllä: heitin noppaa.
@Casperi En ole vielä päättänyt, heitänkö uudestaan. Kenties pitäisi heittää asiasta noppaa.
Olet väärässä.
Lyön kovemmat panokset. Voi olla, että olen väärässä, mutta:
Casperi-Koo-louskutin on lähes varma pahiskolmikko.