Koska en tiedä ketkä ovat pahiksia.
Voitko auttaa kertomalla?
Koska en tiedä ketkä ovat pahiksia.
Voitko auttaa kertomalla?
Olet väärässä, mutta arvostan.
Enpä tuosta louskuttimesta tiedä. Brixitissä hän oli pahis, ja vaikutti silloin juurikin sellaiselta parhaalta kaverilta.
Mukava, että ollaan molemmat väärässä. Mä olen aika useinkin.
Puhuitko nyt omasta vai kaikkien puolesta?
Olen yksin. Näet sen kyllä.
Mites sinun ja jengin kanssa?
Tunti sitten kirjoittanut. Noin 20 min sitten nähty. Joten kyllä siellä tietoisia ollaan pelin käänteistä. Eiköhän aktivoidu, jos on jotain soppaan sanottavaa. Ei nosta hälytyskelloja ainakaan tällä. Ja ennenkuin joku vetää kieroon niin ehkä hän antaa tilaa muille keskustelijoille.
En tiedä minäkään prkl , mutta älä kerro muille.
En voi, en tiedä minäkään. Mutta viesteistäsi on saanut sellaisen kuvan että tiedät pahikset jo, koska pidät sekä Acethoa että Jopetia lähes varmana pahiksena.
Musta tuntuu, että meidän hyvisjengillä menee ihan hyvin. Harmi vaan, etten tiedä ketä siihen kuuluu.
Mitäs oot @Koo mieltä Petristä?
Samaa kuin 12 muusta. Pahis. Ping @Bilbo. Vähän mukana, joten valmis äänestämään.
Entöä tse Acetho?
Koodikieltä? Mulle vai Bilbolle kysymys?
Sinulle. Miltä tuntuisi äänestää Acetho’a?
Äsh, nyt huomaan sortuvani samaan oneliner keskusteluun, mistä osaa syytin hetki sitten.
Pidät siis kaikkia pelaajia lähtökohtaisesti pahiksina. Mutta Acethosta ja Jopetista näyt olevan lähes varma, joka väkisinkin kummastuttaa tässä vaiheessa peliä.
Ei mahdoton ajatus, mutta kuten niin monta kertaa olen sanonut niin Acethosta on tullut enemmän hyvisfiilistä kuin pahisfiilistä. Acethon roolista pystyy paremmin keskustelemaan, kun tiedetään yötippujat ja päivätippujat. Acetho on tietyllä tapaa maineensa vanki eli, jos hän pysyy pelissä pitkään ja tippuneet ovat pelkkiä hyviksiä, niin jotain mätää silloin on.
Lisäksi Acetho on taitava pelaaja, kuten tiedät. Voi pelata kumpaa tahansa roolia ja viedä (ainakin minua) kuin pässiä narusta.
Niin taitaa olla Koon tyyli pitää monia pelaajia pahiksina. Arvostan tätä.
Voithan sinäkin tunnustaa olevasi pahis. Helpottaa meidän hyvisten peliä.
Tässä se on. Kaikkia, jos joku ei vielä huomannut.
Ja tuosta viestistä Varilasit sai pahispisteitä. Syyt kerron ehkä myöhemmin.
Kenellä muulla on sinun silmissäsi pahis-osakkeet nousussa?Ja vaikuttaako ääneni sinulle yhtään pahispisteisiin? Onko perusteet yhtä epämääräisiä kuin Bilbolla, jossa ei ole siis mitään vikaa.
Louskutinta ei epäilty koko pelin aikana ollenkaan, joten helppo oli kivakivailla koko peli. Eli tuota en vertaisi nykytilanteeseen, jossa häntä on haastettukin.
Minua on kaipailtu, mutta ei ole suuremmin uutta sanottavaa. Koo ja mazzus säätää ja en tiedä, onko tuosta enemmän haittaa, kuin hyötyä. Koo alkaa olemaan ja hieman ehkä ylitseampuvakin pahikseksi. Voisiko louskutinin kaverina olla sitten Wrath, Virveli, Casperi tai Petri? Jaa-a.