Ajattelin että kone ei maalikerroksen alla ole puusta tehty ja kaikki puuosat oltaisiin syöty. Hyvä jos sinulla palaa jo valkea, itse en osaa tehdä tulta sillä lailla luolamiesten tyylillä.
Jos te ootte kaiken puunkin syöneet niin soronoo, mailatkin?
No, anyway mä lyön noita vaahtovaatteita nyt ettei sammu.
Aslaan, Raneko nyt tosiaan on itseni lisäksi se ketä täältä halutaan epäillä?
Itselläni tällä hetkellä epäilylistalla on Virvelia_kainaloon, jonka viesteistä saan pientä pahisvibaa:
Esimerkiksi tässä yritetään kenties hidastaan pelin käynnistymistä. Ei siis tahallista, mutta ehkä pahiksen tahaton “lipsahdus”. Joo, hataraa on vielä.
Ehkä kaksi muuta, jotka nousevat esiin ovat Horna ja Bilbo hieman ehkä näennäisaktiivisella pelaamisella. Joo, ei täällä oikein ketään ole mitään esittänyt, mutta teillä on ollut jonkinverran viestiä, mutta ei kunnon otetta mihinkään muuhun, kuin tarinalliseen puoleen.
Taas on ansat tarkastettu, turhaan. Huomenna pitää siirtää ansojen paikat, jospa se siitä. Tänä yönä nukun toinen silmä auki, mua ei syödä.
Vaikea sanoa Ranesta mitään, kun ei näy eikä kuulu. Ei ole kokemusta miten pelaa..
Sinulle annoin äänen, että saadaan juttu käyntiin, mutta nyt kun katsoo sun peliä, niin erilaista kuin viimeksi. Miksi? Olisinko kuitenkin jäljillä?
Nyt vasta pääsin mukaan. Nilkkaleikkaus vaati muutaman kuukauden täydellisen huilin mutta nyt olen päässyt jo jää harjoituksiin.
Parin viikon päästä ehdottomati kärkiketjujen tekijä.
Luitko esittelytekstin`? Olemme jumissa lumisilla vuorilla ilman ruokaa.
Nyt ei tosiaan paljon ole väliä, onko kentällä ykköskorin kaveri. Pitäisi olla tulematta syödyksi.
It’s alive! Eli et ollut hammastikkuja vuolemassa…
Paha kysymys koska solmin sopimukeksen aikas lailla myöhää, Pre Cämppi jäi väliin.
Äänestin Ranea, mutta en epäile häntä ainakaan vielä. Mitään epäilyttävää ei ole, jos ei kirjoita mitään. Se on monet kerrat nähty että hiljaisin paljastuukin lopulta hyvikseksi. Lähinnä herättelyääni oli tuo jonka annoin Ranelle.
Täytyy sanoa että tämä tarina vie ihan mennessään
Muistaakseni toimin samalla tavalla myös draft-tilaisuudessa, jossa pelin alussa mietin parasta ykkösvarausta yms ja vasta ekan päivän loppupuolella aloitin oikean analysoinnin ja pahisten etsinnän. Hornaa kyllä itsekin epäilen, tuntuu että jokaisessa viestissään vastaa muille pelaajille siihen tyyliin, että ei herätä liikaa huomiota. Esimerkiksi Wrathchild sanoi heti alussa:
Johon Horna vastasi miltei samoilla sanoilla:
Myöhemmin kun minä ja Varilasit mietimme millä kalastaa, Horna vastasi siihen näin, miltei täysin samanlainen vastaus kuin Varilaseilla:
Taisi varilasien tapaan täälläkin mennä ne palasiksi ainakin suurin osa. Itse olin ajatellut hieman erilaista kalastusreissua kyllä, mutta voin tsiikailla näkyykö missään yhtäkään ehjää. Siimaa tosin löytynee, se ei pikku rytäkässäkään katkea.
Sitten ehdotin igluja:
Pitäisiköhän meidän rakentaa pari iglua ajankuluksi? Luntahan täällä riittää. Ja jos ei ihmeitä tapahdu niin joudumme olelemaan täällä vielä kauan. Itse en ainakaan halua nukkua taivasalla, saatika sitten missään lentokoneenrähjässä.
Ja jälleen Horna vastasi siihen:
Kannatan igluja, sekä voisihan jonkun kipinävuoron väsätä. Saisi vain vahdissa oleva myös vahtia, ettei kukaan seivästä toista. Toisaaltaan tarvittaisiin hällekin vahtia ettei hän seivästä nukkujia, mutta tarvisi myös heille kahdelle… you get the ponit. Oispa sauna.
Tuntuu että Horna kirjoittaa pelkästään tällaisia tyhjänpäiväisiä vastauksia, joissa keskitytään pelkästään tarinaan. Myönnän että itsekin eläydyn tähän tarinaan kuin tämä tapahtuisi oikeasti, mutta olen myös esimerkiksi yrittänyt saada Ranea mukaan peliin. No nyt Ranekin avasi viestitilinsä
–Rane En vielä uskalla/kehtaa epäillä Hornaa näin alussa paljoakaan, mutta ehkä nyt eniten epäilyttää tällä hetkellä. Virveliin, Joonataniin ja louskuttimeen pientä luottoa.
Ranelta odotan ensimmäistä viestiä, jos sitä ei tule lienee vähän pakko pudottaa pois [alkoi nyt kirjoittaa tätä kirjoittaessani joten odotin]. Sinusta en osaa paljon vielä sanoa nyt kun aktivoiduit, vaikka viestisi nyt ovat ollee lähes kaikkien muiden tapaan tämän yhteisen “satumme” edistämistä.
Taas on ansat tarkastettu, turhaan. Huomenna pitää siirtää ansojen paikat, jospa se siitä. Tänä yönä nukun toinen silmä auki, mua ei syödä.
@mazzus olet kyllä ainakin minulle melko hankala pelaaja. Tämäkin viesti on tosi epäilyttävä, ikäänkuin perustelut sille miksi olet saanut sulautua muiden sadunkertojien joukkoon. Kukaan muu
ei nähdäkseni ole sitä yrittänyt perustella. Olen kuitenkin huomannut tämän olevan lähellä normaalia pelityyliäsi ja suurimman osan viesteistäsi olevan sellaisia joita olettaisin pahisten lähettävän. Lisäksi aiemmin kun olen alkanut epäilemään sinua (ensimmäisessä pelissäsi sekä myös viime pelissä ennen huijausviestiäni) olet nimennyt minut vain sillä syyllä epäilylistasi kärkeen. Onko mitään ajatuksia tästä, olenko kenties jotenkin väärässä?
Virveliin, Joonataniin ja louskuttimeen pientä luottoa.
Viestissäsi oli paljon hyvää pohdintaa. Tähän viimeiseen vielä olisi kiva kuulla, miksi?
Vastasin Casperille, vastauslätkä hävisi jostain syystä.
No kait sä sen verran viime peliä seurasit, että siinä olin pahisten puolella? Jos tässä on huimia eroja havaittavissa alle 10 viestin otannalla, niin siitä johtunee.
Koitan kuitenkin hoitaa tonttini ja pitää liekin elossa. Samalla ihmettelen, että osa pelaajista jo avoimesti puhuu asiasta-mitä-itse-en-halua-ajatella, saati mainita.
No,torstaina sainasin ja perjantaina en päässyt vielä pelavaan kokoonpanoon.
Virvelia_kainaloon jatkaa samaa meininkiä mitä on nyt nähty viiden pelin ajan. Yksi aktiivisimmista, kirjoittaa lyhyitä mutta ytimekkäitä viestejä. Taitavana pelaajana osaa kyllä varmasti näytellä hyvistä uskomattoman hyvin, silti jotenkin tuntuu taas hyvikseltä. Louskuttimen pelityyli kai sitten on vain niin hyvismäinen, jos olisin ollut viime pelissä pelaajana niin olisin ollut melkein varma että on hyvis. Joonatan taas aina välillä käy peliketjussa heittämässä pari nopeaa viestiä, usein monta peräkkäin, ja pitää sitten pitkään taukoa. Hänen viestinsä eivät vaikuta kovin harkituilta, vaan juuri sellaisilta nopeasti kirjoitetuilta, hyvismäisiltä. Materiaalia vain on niin vähän, että heitin tämän kolmikon täysin mutupohjalta luotettavimpien joukkoon. Sinä Acetho olet myös saanut minulta luottoa tässä pelissä, tosin et ole epäillyt minua juuri koskaan peleissä, enkä minäkään sinua, joten vaikea sanoa sinustakaan.
No kait sä sen verran viime peliä seurasit, että siinä olin pahisten puolella?
Jos saisit saman roolin uudestaan, pelaisitko samanlailla? Mietin vain ääneen, jos tulee ajatuksia suuntaan tai toiseen.
Nilkkaleikkaus vaati muutaman kuukauden täydellisen huilin mutta nyt olen päässyt jo jää harjoituksiin.
Mä haluan samoja lääkkeitä mitä @Rane sai nilkkavammaan..
Jos et (te muutkaan) ihan ymmärtänyt sekavaksi mennyttä viestiäni, siinä osa
Ranelta odotan ensimmäistä viestiä, jos sitä ei tule lienee vähän pakko pudottaa pois [ alkoi nyt kirjoittaa tätä kirjoittaessani joten odotin] .
oli vastaus Casperille kysymykseen oletko sinä (Rane) vielä epäiltyjen listoillani, ja osa
Sinusta en osaa paljon vielä sanoa nyt kun aktivoiduit, vaikka viestisi nyt ovat ollee lähes kaikkien muiden tapaan tämän yhteisen “satumme” edistämistä.
kommentoi Casperin sijoitusta epäiltyjeni listoilla.
Louskuttimen pelityyli kai sitten on vain niin hyvismäinen, jos olisin ollut viime pelissä pelaajana niin olisin ollut melkein varma että on hyvis.
Louskun tyyli mielestäni vapautuneempi. Onko jo kokemusta mikä huokuu, vai onko perushyvis niin voi vetää löysin rantein..