Yhteisöpeli VI: Rentoa kisailua Etelä-Amerikassa - peliketju

Läheishoitö oli tärkein.

Vika on varmaankin minussa kun en ymmärrä mitä tässä tarkoitetaan.

1 tykkäys

Teenpä meille hyviksille vielä pienen hahmoanalyysin uusista rooleista, aivan kuten rinnakkaismaailmankaikkeuden neuvottelupöydässä norjalaisvalmentajasta tein. Nythän nälkäinen on vähän (lue täysin) samantyylinen kaveri. Lisäksi joku tavallisista hyviksistä on sairas. Nopealla laskutoimituksella siis kahdella kuudesta (eli joka kolmannella) tavallisesta hyviksestä pitäisi olla pyrkyä selvitä päiväpeleistä ilman lähtöpassia erämaahan. Ts. kannattaako tavan hyviksenä lähteä rallattelemaan, mielestäni ei?

4 tykkäystä

Se jää nyt arvoitukseksi, uusi rooli nytkin kyseessä niin voi olla että menee metsään.

Antakaa Ranen olla, meidän huippuvahvistus sai pudotuksessa vähä kovemman iskun, tuo yhdistettynä tähtipelaajan taiteilijaluonteeseen vaatii nyt aikansa.

Päinvastoin voitte kannustaa ja olla mukana jutussa. Ei hätää @Rane , ei staran tarvi osallistua cämpille jos on muita kiireitä. Muut on nyt vähän kateellisia vaan, kun eivät omaa samaa pelisilmää.

5 tykkäystä

Vieras-pelaajilla vastaanotto ei sama kuin koti-kasvateilla.

2 tykkäystä

Honorable senor @Joonatan en yritä selitellä mitään, totean vain tosiasiat: ansoissa ei ollut mitään, eikä kimppuuni kannata yrittää yöllä. Mutta nyt kaikille buenas noches se ve en la manana!

Joonatan

1 min

Vieras-pelaajilla vastaanotto ei sama kuin koti-kasvateilla.

Rane on kyllä selkeästi artistipelaaja.

3 tykkäystä

Kyllä tässä ulkopuolelta tulleelta huomaa heti kuka pelaa joukkueelle.

1 tykkäys

Pari peli kovennissa liigoissa kyllä, mutta ei tänne surfailemaan ole tultu.

Yön hämärissä US-näppäimellä n- ja -m aivan liian lähellä toisiaan.

Kanukkivahvistus Rane tuli selkeästi omalla koneella verorajan jälkeen ja takoo nyt tammismaista 60 minuutin painetta.

Ensifiiliksissä meikäläistä epäilyttävät Treppu ja Tonke hiljaisina, Casperi hämmentäjänä, Horna ympäripyöreänä ja Acetho vakiona. Peli on selkeästi nyt lähdössä käyntiin ja kaikki on saatu ketjuun mukaan!

1 tykkäys

Entäs sitten tatesulo? Yksi viesti kirjoitettuna peliin. Ei vakuuta tällä hetkellä. Päässyt epäilyistä kuin koira veräjästä tässä alussa olemalla hiljempaa kuin koskaan ennen. Treppu ja Tonke myös mukaan!

3 tykkäystä

Totta, unohtui, että hänkin on taas sitonut hokkarit jalkaan. “Tarkkailuasemissa.” No, ehkä hän ilmoittelee havainnoistaan.

1 tykkäys

Shit menn where is my team. I’h asks this bebore.

2 tykkäystä

Hetki meni, että sain nuotion liekkeihin ja johan kimpussa oltiin kun olin niin hiljaa. Näille tupenpurijoille vastasin.

Sinusta nyt löysin pointin, mihin jopa oikealla perusteella pystyin tarttumaan, harvinaista ekalle päivälle.

Tuttu lista on työn alla, ellei jo valmis
Sinuako olen hämmentänyt?

Itse kirjoitan vähän ‘tymästi’
Olisiko parempi ta kirjoittaa esim. Word ja sitten copy paste.
YKSINKERTAINEN KUN OLEN.

Keskittyisin ennemin aiheeseen, ja pelaisit oikeaa peliä. Kirjoitusvirheillä ei niin suurta merkitystä. JOS olet hyvis, niin se kannattaa näyttää…

Vi_tusta kos sen tietää milloin auttaa,vaan on vai puolella.

Millä ihmeen oikealla perusteella? Käytännössä väitit, että yritit pahiksena pelata kuten minä hyviksenä?