Pelitapa on perseestä, mutta coush sen päättää .
Ei tässä turhan vakavana kannata olla. Itse pidemmät tekstit silloin tällöin kirjoitan toisaalle ensin.
Kanukkina en ota itseeni.
Nerokasta kyllä Ranelta. Tosiaan, ei kellekään tullut mieleen, että noista lentopetrooleistakin saa energiaa?
Newörhöärd
Kuten sanoin, pari kohtaa osui silmään mitkä tunnistin aiemmasta omasta 1. pelistäni pahiksena. Mun mielestä ihan sääntöjenmukainen syy epäillä, en tehnyt asiasta mitenkään isompaa numeroa. En tuonut kyseisiä kohtia esiin, että olisin muiden mielipiteisiin yrittänyt vaikuttaa. Kovin äkäinen nyt moisesta?
Vahvempi johtolanka tuo on kun jakaa porukka ties millä syyllä ja toinen puoli valita tarkkailulistalle. Eka päivä kyseessä niin ei tässä ihmeisiin pysty ja todennäköisesti hyvis lähtee päivän päätteeksi.
Alkuun toivoin sua ääneen, mutta näillä viesteillä toivon että paristot loppuu näppäimistöstä…
Mistä sen nääke missä joukkueessa sitä on.
Kunnon show päällä. Toivottavasti on aamuun mennessä rauhottunut.
Joo ehkä olis aika lyödä vehkeet kiinni…
No tottahan minä äkämystyin, kun olin yks kaks joku listaykkönen. Arveluttaa tuollainen varmuus heti alussa, en itse ole pystynyt moiseen edes lukuisina viimeisinä pelipäivinä.
Casperi ja Virvelia_kainaloon lienevät hyviksiä kumpikin. Tuo näyttää juuri sellaiselta klassiselta hyvisten kamppailulta, jossa kumpikin tietää olevansa hyvis ja ajattelee täten toisen olevan pahis. Vielä ei tosin kumpikaan ole näin suoraan väittänyt. Ellei jompikumpi ole sitten mielipuoli, johon en tosin usko. Rane kirjoittanut lyhyen ajan sisällä miltei parikymmentä viestiä, mutta mitä hän on oikeastaan meille kertonut? Aika vähän. Lisäksi osa pelaajista näyttää pysyvän omissa oloissaan täysin hiljaa. Viestejä pamahtelee ketjuun parin minuutin välein, silti materiaalia on hyvin vähän. Toki vasta ensimmäinen päivä menossa.
No Casperi on nyt joko fantasiamaailmassa käydyn toimitusjohtajien liikeneuvottelun alun “Jopeti” tai “Derek”. Eli hyvis tai pahis (sic!)
Mä rehellisesti en uskonut, että tuosta numero olisi tullut, vaan että porukka vähät välittää meikäläisen ensimmäisen päivän listoista.
Tatesulo kaivaa lumiluolaa eikä änkyröi netissä. Pysytään hengissä se on ykkös prioriteetti, vältetään syömästä toisiamme on kakkos ja kannibaalien löytäminen kolmantena. Kieli kohmeessa on paha huutaa.
Moi!
Armas hoiti roolien kertomisen pelaajille, joten satavarma asiasta en ole. Armas korjaa, kun on taas linjoilla.
Eli jokainen peliin osallistuja on saanut yksityisviestillä tiedon roolistaan. Roolit on ilmoitettu kutakuinkin:
"tavallinen pelaaja (hyvis),
kannibaali (pahis),
mielipuoli (kolmas osapuoli),
joukkueen kapteeni (hyvis),
2 ystävystä (hyviksiä),
diplomaatti (hyvis)
Lisäksi on olemassa myös roolit nälkäinen ja sairas ja he ovat saaneet saman viestin kuin tavalliset pelaajat. Ystävyksillä ja soluttautujilla on lisäksi olemassa omat ketjunsa, joissa voivat suunnitella peliketjun ulkopuolella. Ykstiyisviesteihin pääsee profiilistaan.
Jos jäi jotain epäselvää niin kysy👍
Edit. Mutta kuten todettua niin varmistus saadaan Armakselta viimeistään huomenna👍
Pahoittelut, puolpäivää kului yllättävän nopeasti, kun olin Varilasin kaa pilkkimässä. Tosin mä keskityin lyömään lumipaakkuja jäätä pitkin mail… keihääni kanssa.
Hyvä pöhinähän täällä on päällä! Miks tän nyt pitäisi rauhoittua? Eikö se ole hyvä vaan, että jengi pysyy niin sanotusti liikkeessä, eivätkä ole kuin hiljaa törröttävät jääpuikot. Kannibaaleilla voi tulla yllättävän nopeasti nälkä keskellä päivää ja homma sen myötä paketissa. ![]()
Mitä mieltä muuten olet, kenenkään hammasrivi noussut erityisemmin välkkymään?
Eipä täällä kenenkään hammaskalusto ole lumihankea puhtoisempana loistanut. Tosin, jos en väärin nähnyt vitsien kerronnan yhteydessä, niin puuttuiko @mazzus 'ilta pari sivuhammasta? Huomasitteko te @louskutin tai @Varilasit mitään sellaista?