Yhteisöpeli VI: Rentoa kisailua Etelä-Amerikassa - peliketju

Peli tihenee, yö lähestyy, kylmyys lisääntyy ja nälkä kurnii. Ehkä näin ensimmäisten viestien mutulla omalla listalla ovat @Casperi, @Varilasit, @Treppu. Ranen viestit ovat myös aika hämmentäviä.

Asia on juuri näin. Eli roolit on ilmoitettu kaikille pelaajille yksityisviestein.

1 tykkäys

Kuis näin?

Hoono Soomi yritti joku laituri mulle kääntää, mutta ei ne kaikki sitä ymmärtänyt.
Puhevika errrelleen, mutta sen kanssa vainon tultava toimeen.

Vähän hassun hauskaa viestittelyä, ei juuri asiaa. Mutta tosiaan nyt mennään aivan puhtaalla mutulla ja yritän herätellä.

2 tykkäystä

Kyllä nää hävityt pelit on tässä.
Kun olem vahvuudessa ei alle 3 pisteen otteluja enään nähdä.

1 tykkäys

Nou penaltiis enimoor

2 tykkäystä

Hetken pois ja täys meno päällä, joku löytänyt hylystä minipullot ja jemmannut ne omaan käyttöön, vaikka lämmittäisi kaikkia?

2 tykkäystä

KYLjä mää on vahvistys joka liigaan.
Jääh harjoittulejen jälkeen saatii uus moke liigasta

Ja sit Tommi Kallio vieressä opetti.
Jos se ei heti alussa pärjätä, kärjessä, niin siihen on totuttu.

Muutaman hampaan itsekin menettäneenä, sanoisin että hymyssä oli jotain pientä peittelyä, hammas lyöty jo reisiluuhun?

3 tykkäystä

Buenos dias amigigos! Eipä se antanut nälkä pitkään nukkua tänäänkään. Nyt toiveikkaana ansojen tarkastukseen, jospa siellä jotain olisi.

Amigos lienee oikea sana tähän paikkaan…

Katoin että jaa 75 viestiä lukematta mutta sisältö toi pitkälti vain muutaman hilpeän naurahduksen. Asiaa ei kovin paljoa löytynyt.

Joku epäili minua kun kirjoittelin tarinan mukaan, itseasiassa eilen sitä mietin lähdenkö siihen vai olenko vain kirjoittelematta kunnes on jotakin ”kunnon” asiaa, mutta päätin siihen lähteä vähän edes lämmitelläkseni siinä välissä kun yrittää saada pelaajista mitään otetta.

Rane heräsi horroksesta vähän astetta railakkaammalla menolla. Jotenkin hyvisvibat kuitenkin hänestä, ois pahikseksi pelannut niin värikästä ja selvästi erottuvaa etten usko.

Näin muuten voin rehdisti sanoa etten vielä kovin suurta juuta tai jaata voi muista pelaajista sanoa. Palataan siihen vähän myöhemmin taas. Jotain listaa kun on, mutta aika ilman mitään perusteita niin en viitsi lähteä vielä laukomaan.

2 tykkäystä

Tuskin löydät mitään. Ei näin kylmässä maastossa mitkään eläimet viihdy. Toki jos löydät saavun heti aterialle. Ei oikein syönyt kala, tuossa pilkillä. Mitähän sitä tänään tekisi jottei aika käy pitkäksi hitaasti aika etenee tik tak…

Kaikki epäilyttää, tai sitten ei kukaan. Saatan sortua ryhmäpaineen mukaiseen äänestykseen.

Tämähän kertoisi siitä, että jollakulla on vain hoidetut hampaat. Tai mahdollisesti syöty kiekkoja eikä ole ollut hammassuojaa. Rane vastasi huutoon kirjoittamalla nopeaan tahtiin paljon, muttei ole sanonut oikeastaan yhtään mitään.

3 tykkäystä

Sitä kun tulee kokoonpanoon päivän varoitusajalla, niin paikan ottaminen pelaavassa kokoonpanossa on tietysti haastavaa.
Koiralle kun piti löytää hoitaja nopeesti. Kissa pärjää kyllä.

Ajatukset kasaan ja focus selviytymiseen, ollaan keskellä päivää aurinkokelloni mukaan ja porukan jetlag pahasti sekoittaa kuviot. Tarkkailtavien listalla löytyvät he ketkä jo Ranen poskeen pistelemistä alkoivat himoita, uskon joukossa olevan vähintään 1 soluttautuja:

Wrathchild:
Aika tututtuun tyyliin mukana, onko liian tuttu tyyli. Mistä tarve hosua äänen kanssa? Ensimmäisenä kyseli Ranen perään.

Virvelia_kainaloon:
Vaikka nyt epäreilulta tuntuu, niin eniten epäilen koska on jotain konkreettistakin esittää. Huomioidaan myös maininta Acethoon liittyen.

Värilasit:
No nyt ei ainakaan mitään vinkkejä ole osunut silmään, ja hyvä niin. Kova kalamies, mutta mistä syötit meinaa repiä? Eipä kannata päästää väriläiskää lähelle.

Acetho:
Aika huoliteltuja viestejä, ja jo taitavaa pohdintaakin. Pisti myös Virvelin merkille, mutta tähän VK ei tainnut kuitenkaan samanlailla reagoida (kirjataan muistiinpanoihin myös)

louskutin:
Eipä oikein merkittäviä huomioita vielä, kuinkahan hampaaton onkaan.

Bilbo:
No sitten onkin mielenkiintoinen (sormuksen) ritari.

Ei kovin vakuuttava näyte omiin papereihini. Muutenkin pientä juttua mikä yhdistettävissä Derekin edellispeliin (pahiksena). Nousee VK:n kannoille kärkeen.

1 tykkäys

Jotenkin epäilyttävä on mielestäni tämäkin viestisi. Tuntuu että yritit saada viesteihisi jotain oikeaa sisältöä mutta et parempaakaan keksinyt. Toki pitää ottaa huomioon että kun Minskissä seurailin peliä salakapakassa niin veikkasin sinua pitkään kolmanneksi pahikseksi, aina pelin loppuun saakka. Saattaa olla vain pelityylisi joka minua epäilyttää aina. Siksi en vielä äänestä sinua, enkä oikeastaan vielä ketään. Ranesta olen kyllä samaa mieltä kanssasi, tuskin voi olla mikään muu kuin tavallinen pelaaja. Jos pitäisi sanoa tässä kohtaa pahiskolmikko niin se olisi kuitenkin Horna – Wrathchild – tatesulo.

Minulla on yksi vahva ehdokas mielipuoleksi, mutta jos kerron sen niin se saattaisi ehkä auttaa pahiksia yöllä, toki minun veikkaukseni menevät useimmiten pieleen, mutta kuitenkin.

Et muuten taida enää muistaa, että draft-tilaisuudessa toimin täsmälleen samalla tavalla kun yksi pelaajista oli kirjoittanut peliin nolla viestiä?

Ja sitä edellisessä pelissä toimin tismalleen samalla lailla:

En ole itse huomannutkaan, että tuosta on jo tullut minulle tapa, että jos ekana päivänä joku on täysin hiljaa niin ääni hänelle. Yleensä en lainaile viestejä vanhoista peliketjuista, mutta nyt oli pakko huomauttaa tästä Casperille.

2 tykkäystä

Voin myöntää etten muistanut.

2 tykkäystä