Yhteisöpeli VI: Rentoa kisailua Etelä-Amerikassa - peliketju

Paljon on tarkkailijoita, ympäripyöräilijöitä ja joku jo etukäteen lupaili menevänsä muiden mukana. Casperi on erikoisesti tietävinään jotain, onko siis pahis? Perustelunsakin ovat ontuvia. Mutta lähtisikö pahis noin ilmeiseen hyökkäykseen ja noin voimakkaaseen Ranen puolusteluun? Luulenpa, että laitan myöskin äänen tässä kohtaa jollekin tarkkailijalle, kun täällä ei nyt oikein tapahdu mitään.

++mazzus

Mielestäni olen tuonut ilmi, että perusteet ensimmäisenä päivänä valitettavasti on hatarat, mutta työtä tehdään koko aika firman eteen. Mitään en kyllä tiedä.

1 tykkäys

Selvä. No, kuten tiedät, niin ei tässä pelissä kannata lukittua mihinkään. Varsinkaan hyvikseen, kuten meikäläinen, jos halutaan saada pahikset kiinni. Tuli vaan tuosta listauksestasi sellainen fiilis, että päätös (väärä sellainen) on jo tehty.

1 tykkäys

Olin tunnistavinani itseni. Ja sitä paitsi en mitään lupaillut mitään. Kunhan sepukuloin ajatuksella.

Leikin aloittaja leikin kestäköön. Syötit löytyi omista tavaroista kuin ihmeen kaupalla.

1 tykkäys

Johan minä sen ääneni perustelin, samalla pistin merkille, että kiusaannuit siitä kovin.. Mikä toi ihan konkretiaa siihenkin äänen, sillä en ole ääntäni poiskaan ottanut. Syyttelet Virveliä samanlaisesta toiminnasta, mut sulle ok? Ranen perään huhuilu kaduttaa, se oli virhe.

Ja tuosta tyylistä, niin luulin että täällä etsitään kannibaaleja, eikä etsitä näyttelykerhoon talentteja.. Siinähän kävisit sinnekin ilmeisen kameleonttimaisen tyylin myötä.

Casperille ja muille referaatti, jos ette huomannut ääneni perusteluita.

En ymmärtänyt miten tuo pulkkailu liittyi meikäläiseen, joten en sitä osaa kommentoida.
Sulla on ihan ok perusteet tähän vaiheeseen peliä, en mä nyt kovin kiusaannu moisesta, yritän toki perustella epäilykset pois.
Haluatko kertoa miten pelini on kovin erilaista tällä kertaa?

Pulkka viesti liittyi tähän, muut kalasteli ja etsi pulkkia rakenteli iglua, niin antamalla äänen sinulle päästiin asiaan.. Ei sen kummempaa..

Iltapäivää vasta vietellään, katotaan mitä mieltä muut on asioista. Ikäväähän se olisi jos aktiivinen tippuisi, paitsi jos on pahis..

Arpomallahan tämä menee joka tapauksessa, kukaan ei halua alussa tippua se on ymmärrettävää. Hyvä olis muidenkin aktivoitua..

Viimeksi minun silmissä olit ns. Symppis tyyppi, nyt epälit eniten kirjoittaneet heti alkuun.. Vaikutti siltä että nytnon aggressiivisempi Casperi talossa..

1 tykkäys

Toisaalta Wrathchild oli se joka avasi tämän pelin toivomalla nopeaa pelastusta, johon Horna hetken päästä vastasi miltei samoilla sanoilla. Lisäksi Wrathchild äänesti Casperia jo alussa, tämä olisi kyllä aika riskialtista toimintaa, paitsi jos Casperi on pahis. Pahiskolmikko Horna – Wrathchild – Casperi sopisi tähän hyvin, mutta uskon silti ettei kumpikaan heistä kuulu kannibaaleihin. Acetho ja tatesulo olleet kumman hiljaisia, Acethokin on aiemmissa hyvisrooleissaan pohtinut tapahtumia koko ajan, nyt ollut pääasiassa hiljaa. Joonataniltakin kumma hiljeneminen, toisaalta perustelin hänen hyviksyyttään viimeksi juuri sillä että on ensin pitkään hiljaa ja sitten saapuu pamauttamaan kymmenen nopeaa viestiä kerralla.

1 tykkäys

Mistä tulikin mieleen, että @Bilbo oli kans aktiivinen, mutta ei ole listalla. Ja kas kummaa:

Sieltähän tulikin sitten vuorollaan posia sulle. Ja mulle negaa..

Ai nyt otettiinkin kirjoitushetkellä. Takaisin ja nyt Casperi onkin pahis… Tässähän alkaa oleen paikallisteatterin päähenkilöt jo kohdillaan… :grin:

1 tykkäys

Tässähän Casperi juuri lisäsi minut listalle:

Okei, mennyt ohi tuo… Noh, sanon vain että miten sattuikin… :thinking:

Mun epäilykset Bilboa kohti vaan kasvaa. Koko kolmikon miettiminen on ihan hakuammuntaa, jos yhdenkin kiinni saaminen on ollut liian kova pala tähän mennessä ensimmäisenä päivänä. Ja ainakin tämä jälkimmäinen kolmikko on metsässä.

Tämän olen itsekin pistänyt merkille, ja nostattanut vähän kulmakarvoja.. Acetho on paikalla ollut ja tykkäillyt viesteistä. Kai sieltä tulee joku mega viesti jossain kohdin, jahka sharpie on tehnyt muistiinpanot. Hyvin laskelmoiva kaveri kun on kyseessä.

Nyt on vahvalla pohjalla.. :joy:

Mun nyt on huomioitava, että tuskin sä sitä myöntäisit vaikka olisitkin pahis.

Kuten sanoin en nyt usko että sinä tai Wrathchild olette pahiksia. Viesteissänne on ollut sellaista aitoa tietämättömyyttä, mikä minullakin on, että ette voi yhtään tietää ovatko epäilijänne hyviksiä vai pahiksia. Äänestetään tässä kohtaa ++Horna, ainoa pelaaja joka minua oikeastaan vielä näin alussa epäilyttää.

Tarkoitin siis tällä että Wrathchild näyttää tämän perusteella hyvikseltä ja Horna pahikselta.

1 tykkäys

Luulin että sillä päädyit ekaan kolmikkoon… :joy:

1 tykkäys

Tällä hetkellä mazzus, Treppu, tatesulo, louskutin, Horna ja Tonke eivät oikein vakuuta minua (mututuntumalla sain näköhään lähes kopioitua tilaston hiljaisimmista pelaajista, mutta ei sillä kai väliä vaikka kuuluisivat kumpaankin). Muista en saa vielä pahemmin selkoa, toisin sanoen kaikki muut ovat enemmän tai vähemmän sulautuneet joukkoon sillä lailla hyvällä tavalla.

Pelityylit huomioon ottaen (paha juttu että olen oppinut ne, nyt en anna itseni äänestää epäilyttäviä jos heillä on epäilyttävä pelityyli :man_facepalming:) mazzus, Treppu sekä lievästi Hornakin eivät yllä tarkkailulistan kärkeen mutta nousevat siellä kyllä mikäli muut ohittavat. Siten @Tonke, @louskutin ja @tatesulo ovat nyt epäilyttävimmät. Äänestän melko varmasti jotain teistä kolmesta ellette osoita hyvikseyttänne jotenkin.