Yhteisöpeli VII: Escape The Bitrix - Ygrabahin haaste -peliketju

Eletään vuotta 2042. Jättiyritykset Macrohard ja Bisney ovat yhdistyneet ja luoneet Bitrix-virtuaalimaailman. Alussa Bitrix toimi pelkkänä näyttämönä virtuaalielokuville ja pelialustana mm. jääkiekkoa mukailevalle hyperkiekolle. Mutta vähitellen koodarit alkoivat luomaan sinne kaupunkeja joihin muodostui yhteiskuntia, ja arkinen elämä siirtyi yhä enemmän verkkoon. Kunnes eräänä ankeana päivänä huomattiin, ettei virtuaalimaailmasta päässyt enää kirjautumaan ulos. Bitrixin presidentti Gill Bates on vanginnut käyttäjänsä virtuaalihahmojensa olomuotoon, ja tehnyt koko maailman väestöstä Bitrixin Kansalaisia.

Batesilla on kuitenkin eräs heikkous: hän on suuri hyperkiekkofani ja pohjimmiltaan pelinörtti. Niinpä hän jätti Kansalaisille mahdollisuuden saada käsiinsä koodi vapauteen: voittamalla Bitrixin agentit vuosittain järjestettävässä hyperkiekko-ottelussa. Ottelun näyttämönä toimii Yläddin-animaatiosta tuttu Ygrabahin kaupunki, joka on klassikon 50-vuotisjuhlan kunniaksi toteutettu viimeistä pikseliä myöten virtuaalitodellisuuteen. Kansalaisten eliittipelaajista kootussa joukkueessa saattaa myös piileksiä erinäisiä tarinasta tuttuja hahmoja omilla erikoiskyvyillään…

Mutta Bates ei halua jättää elektronista imperiumiaan sattuman varaan. Kansalaisten keskuuteen lähetetään kolme Bitrixin hakkeria sabotoimaan ottelua. Kuviota mutkistaa myös joukkueeseen soluttautunut Jaffar-nikillä tunnettu hakkeri, jota ei kuitenkaan kiinnosta Bitrixin herruus tai Kansalaisten vapautus, vaan hän on toteuttamassa täysin omaa missiotaan. Onnistuvatko Kansalaiset vapauttamaan maailman Bitrixin kourista, ja mikä tärkeintä, päästäänkö koskaan enää pelaamaan ja seuraamaan oikeaa jääkiekkoa? Se selviää tulevina päivinä!

Pelin rytmi

Päivä kestää noin kolme vuorokautta. Päivän aikana peliketjussa puhutaan pelistä, etsitään syyllisiä ja äänestetään pelaajia. Pelistä ei saa puhua muualla, kuin peliketjussa. Tästä on poikkeuksena ainoastaan pahisten keskustelut. Päivän lopussa se, kenellä on eniten ääniä, tippuu pelistä, ja hänen roolinsa paljastetaan kanssapelaajille. Tippunut pelaaja ei saa pelin ollessa käynnissä enää kommentoida peliä. Myöskään muiden, kuin pelijohtajan viesteistä tykkääminen, on tippuneilta kielletty (koskee sekä hyviksiä että pahiksia).

Yö kestää noin vuorokauden. Yön aikana yksi soluttautuja lähettää yksityisviestein pelinjohtajalle sen pelaajan nimen, jonka haluavat pelistä tiputtaa. Yön aikana kukaan ei peliketjussa puhu, vaan kaikki nukkuvat.

Yön jälkeen tulee aamu, jolloin pelinjohtaja kertoo sen pelaajan nimen, jonka soluttautujat valitsivat. Hän tippuu, eikä hän saa enää osallistua peliin. Aamun jälkeen alkaa taas päivä, jolloin spekulointi ja keskustelu peliketjussa jatkuu niiden osalta, jotka pelissä vielä mukana ovat.

Tästä eteenpäin tämän ohjeen päivällä ja yöllä tarkoitetaan pelin päiviä ja öitä.

Äänestäminen

Äänestäminen tapahtuu kirjoittamalla boldatulla tekstillä ++nimimerkki, esimerkiksi ++Derek. Mikäli haluat perua äänen, se tapahtuu vastaavasti –nimimerkki. Se ääni jää voimaan, joka on laitettu viimeisimpänä, ja jota ei ole peruttu. Mikäli äänestää toista nimimerkkiä vahingossa ennen edellisen peruuttamista, jää ensimmäiseksi laitettu ääni voimaan. Jokaisella pelaajalla on yksi ääni käytössään per pelipäivä. Eniten ++ -ääniä saanut pelaaja tippuu päivän lopuksi, ja hänen roolinsa paljastetaan. Tasatilanteessa se, joka sai äänimääränsä ensin, tiputetaan.

Olkaa huolellisia, että kirjoitatte nimimerkin oikein plussineen ja miinuksineen sekä lihavoituna. Nimet hyväksytään sekä isolla että pienellä alkukirjaimella kirjoitettuina, sillä jotkin nimimerkit alkavat foorumilla pienellä alkukirjaimella. Tästä ei siis rankaista.

Keskustelu

Pelistä saa keskustella vain, ja ainoastaan peliketjussa. Peliketjussa saa keskustella vain ja ainoastaan pelissä mukana vielä olevat pelaajat. Tippuneet joutuvat odottamaan pelin päättymiseen saakka, että pääsevät kertomaan fiiliksensä muille pelaajille. Tämä koskee myös pahiksia: pudonneet pahikset eivät osallistu pahisten strategiakeskusteluun. Peli menee täysin pieleen, mikäli omaa rooliaan tms. aletaan spekuloimaan jossain muualla, tai jos yksittäiset hyvikset käyvät keskenään yksityisviestein vaihtoa pelin kulusta. Tämä on siis ehdottomasti kiellettyä. Vaikka pelin päämääränä on voittaminen, perimmäinen tarkoitus on kuitenkin pitää hauskaa ja laittaa aivot töihin. Näinpä pelin ulkopuolisiin henkilökohtaisuuksiin tai muuten vaan asiattomuuksiin menevä pelityyli johtaa myös pelistä poistamiseen.

Viestien muokkaaminen lähettämisen jälkeen on ehdottomasti kielletty. Voit laatia heti perään uuden viestin, esimerkiksi korjataksesi sanomaasi, mutta et saa enää muokata jo lähetettyä viestiä. Muokkauksia ei saa tehdä missään tapauksessa, ei esimerkiksi kirjoitusvirheenkään korjaamiseksi. Viestejä ei myöskään saa poistaa.

Pelinjohtajan yksityisviestillä lähettämän rooliviestin sisällöstä puhuminen tai siitä vihjaileminen on kielletty. Roolistaan saa tottakai kertoa tavalliseen tapaan, mutta ei yv-rooliviestiin liittyvistä muista asioista, kuten esimerkiksi tietyistä termeistä, mitä viesti sisältää.

Pelaajamäärä ja pelihahmot

Pelaajamäärä on yhteensä 14, joista 3 pahishahmoa ja 10 hyvishahmoa. Lisäksi 1 hahmo edustaa kolmatta osapuolta.

3 hakkeria (pahis)

Pyrkivät hakkeroimaan itsensä Ygrabahin turnaukseen ja pilaamaan sen. Hakkerit saavat keskustella keskenään, ja pudottavat yhden pelaajan joka yö. Sillä, kuka yönimen lähettää, ei ole merkitystä tässä pelissä. Hakkerit voittavat, mikäli heitä on saman verran jäljellä kuin hyviksiä, lukuunottamatta mahdollista kolmatta mukana olevaa pahista*

*HUOM! Aiemmista peleistä poiketen tällä kertaa pahiksista lopputulokseen vaikuttaa korkeintaan 2 pahista. Eli vaikka lopussa kaikki kolme pahista olisivat jäljellä, täytyy pahisten voittaakseen saada hyvisten määrä tiputettua kahteen. Jos pahiksia on jäljellä 1 tai 2, täytyy pahisten voittaakseen saada hyvisten määrä tiputettua samaan lukemaan.

1 Jaffar (3. osapuoli)

Jaffar on hakkeri-kultisti. Hän pyrkii lisäämään johtamaansa kulttiin edustajia ja voittaa, kun kulttiin kuuluu vähintään 50% jäljellä olevista pelaajista.

(Huom! Tästä lähin kultin johtajaan viitataan termillä “kultisti”, ja muihin kulttilaisiin “kultin jäseninä”)

Pelaajasta tulee kultin jäsen sen jälkeen, kun kulttiin kuuluva on äänestänyt pelaajaa päivän päätyttyä (ja hän ei ole tippunut). Eli aina, kun sinua äänestää joku kulttiin kuuluva, käännyt kulttiin (ellet tipu, tai ellei sinua ole suojeltu liittymästä kulttiin, tai ellei toisin roolihahmosi kuvauksessa mainita). Tätä iltaa seuranneena yönä, pelaajasta tulee kultin jäsen, ja hän saa osallistua kultin yksityisviestikeskusteluun. Kulttiin joutuneen pelaajan tavoite muuttuu: hän ei ole enää hyvis vaan hän on nyt kultin jäsen, ja voittaa kultin mukana, jos kultti saa haltuunsa vähintään 50% jäljellä olevista pelaajista.

Mikäli kultisti häädetään yöllä, hänen paikkansa ottaa toiseksi vanhin kultin jäsen, josta tulee uusi kultisti (jos kaksi jäsentä on liittynyt kulttiin samaan aikaan, kultin jäsenet päättävät heidän väliltään uuden kultistin). Jos kultisti häädetään päivällä, kultti kuolee, ja kaikki sen jäsenet sen mukana, eli he tippuvat myös pelistä. Pahiksista ei voi tulla kultin jäseniä. Jos kultin jäsen ehtii tippua pelistä, ennen kultin voittoa, hän ei voita.

Kulttiin viimeisinä jäseninä illalla siirtyneet pelaajat eivät voita kultin mukana, eikä heistä tule virallisesti kultin jäseniä vaan jatkavat pelissä tavallisissa rooleissaan – kultin jäseninä viimeisenä päivänä ennen kultin voittoa olleet pelaajat voittavat kultin mukana, ja heidät poistetaan seuraavana aamuna pelistä. Pahisten ja hyvisten taistelu jatkuu kuitenkin vaikka kultti voittaisi.

Kultin jäsenet ovat kultin jäseniä, eivät enää hyviksiä, joten he vaikuttavat hyvis/pahis -asetelman lukuihin. Esimerkiksi tilanne, jossa jäljellä on 2 pahista, 2 hyvistä ja 2 kultin jäsentä, tarkoittaa pahisten voittoa, hyvisten ja kultin jäsenten tappiota. Vastaavasti esimerkiksi 2 pahiksen, 2 hyviksen ja 4 kultin jäsenen tilanne tarkoittaa, että kultti voittaa (50 % pelaajista) sekä pahikset voittavat (saman verran, kuin hyviksiä).

Huomioikaa, että kulttiin illalla liittyvät pelaajat, jotka ratkaisevat kultille voiton, eivät liity varsinaisiksi kultin jäseniksi (joten eivät vaikuta lukuihin), vaan pysyvät jatkossa hyviksinä omassa roolissaan. Esim. Acetho, Derek, Armas, Bilbo, tatesulo, Jopeti on jäljellä oleva kuusikko. Acetho on kultisti, Derek pahis. Päivän päätyttyä hyvistatesulo lähtee, ja Acetho on äänestänyt Bilboa, joten hänestä tulee uusi kultin jäsen yöllä. Armas tiputetaan yöllä pahisten toimesta, jolloin kultti voittaa (jäsenet Acetho, Bilbo vs. Derek, Jopeti, eli 50 %). Bilbo ei kuitenkaan ollut kultin jäsen edeltävänä päivänä, joten häntä ei informoida asiasta, Acetho voittaa (ja kultti loppuu), ja Bilbo jatkaa tavallisessa roolissa, ja peli jatkuukin yhä (Derek vs. Bilbo ja Jopeti). Jos pahikset tiputtavat Bilbon yöllä, tapahtumajärjestys on sellainen, että Bilbo ehti olla kultin jäsen ennen tippumistaan, ja mahdollisesti kultti ehtisi tässä välissä voittaa (jos 50 % on ollut hetkellisesti täynnä).

Kultti voi myös voittaa niin, ettei siihen kyseisenä iltana liity ketään, mutta pelin pelaajamäärä vähenee niin, että kulttilaisia onkin 50 % pelaajista.

Eli jos kultisti tippuu päivällä, kultti ja sen kaikki jäsenet tippuvat siinä mukana. Jos kultisti tippuu yöllä, jatkaa kultti olemassaoloaan ja kultin vanhimmista jäsenistä valitaan uusi kultisti. Kultisti, eli kultin johtaja ei siis välttämättä ole enää pelin lopussa yllä esitelty Jaffar, vaan se voi olla myös muu pelin pelaaja.

1 sulttaani (hyvis)

Sulttaani suojelee haluamaansa pelaajaa, joka ei voi kyseisenä yönä tippua hakkereiden käsittelyssä. Sulttaani lähettää nimensä öisin pelinjohtajille. Sulttaani ei voi lähettää samaa nimeä kahtena peräkkäisenä yönä, eikä sulttaani voi suojella itseään. Sulttaani ei voi liittyä kultin jäseneksi.

1 lampun henki (hyvis)

Lampun henki toimii suojaajana kulttia vastaan. Henki lähettää pelinjohtajille yöllä sen nimen, ketä haluaa suojata. Nimetty pelaaja ei voi kyseisenä yönä kääntyä kultin jäseneksi, mutta toki hakkerit voivat hänet tiputtaa. Ei samaa nimeä peräkkäisinä öinä. Henki ei itse voi liittyä kultin jäseneksi.

Pelinjohtajat saavat lisäksi toivoa Hengeltä aina kolme toivetta (=tehtävää) per pelipäivä. Henki tietysti joutuu nämä tehtävät pelipäivän aikana toteuttamaan. Jos tehtävät eivät toteudu pelipäivän aikana, Henki tippuu pelistä illan laskeutuessa. Pelinjohtajat ovat laatineet salaiset tehtävänsä jo hyvissä ajoin ennen pelin alkamista, joten ne eivät vaihdu pelin käänteiden perusteella. Henki saa päivän tehtävänsä heti kulloisenkin pelipäivän aamuna.

1 katurotta (hyvis)

Tämä kaveri luulee olevansa ihan tavallinen. Mutta jos käykin niin, että käynnissä oleva Jaffarin kultti kuolee, kultisti-ihannoija katurotta aloittaa oman kulttinsa samantien, ja hänestä tulee uusi kultisti, huolimatta esimerkiksi Hengen toiminnasta. Mikäli Jaffarin kultti voittaa tai pysyy pelissä mukana loppuun saakka, jatkaa katurotta tavallisena, roolistaan tietämättömänä hyviksenä pelin loppuun saakka. Katurotta voi liittyä Jaffarin kultin jäseneksi.

1 Jaggo (hyvis)

Tämäkin kaveri luulee olevansa ihan tavallinen. Jos kuitenkin Jaffar sekä katurotta ovat menettäneet omat kulttinsa, haluaa Jaggo valtaa, ja hänestä tulee uusi kultisti, huolimatta esim Hengen toiminnasta. Mikäli Jaffarin tai katurotan kultti kuitenkin voittaa tai pysyy pelissä loppuun saakka, jatkaa Jaggo myös tavallisena, roolistaan tietämättömänä hyviksenä pelin loppuun saakka. Jaggo voi liittyä olemassaolevan kultin jäseneksi.

6 tavallista Kansalaista (hyvis)

Pyrkivät löytämään hakkerit virtuaalisesta Ygrabahista ennen turnauksen päättymistä sekä estämään Jaffarin ja muiden nousukkaiden aikeet. Voittavat, jos hakkerit saadaan äänestettyä pihalle. Voivat kuitenkin kääntyä kulttiin kesken pelin. Tällöin heidän roolinsa muuttuu, niin että he eivät ole enää hyviksiä vaan kultin jäseniä. Heidät lisätään kultin yksityiskeskusteluun, ja heidän pelin tavoitteensa muuttuu kultin tavoitteeksi: tavoite kerätä kulttiin 50 % pelaajista voittaakseen.

Pelaajan tiputtua rooli ja puoli paljastetaan, esim. tavallinen Kansalainen (kultin jäsen). Myös paljastetaan se, oliko pelaaja vain kultin jäsen, vai oliko hän kultisti, eli kultin johtaja.

Pelin kulkujärjestys yöllä:

  1. Äänestyksen jälkeen toimii ensin sulttaani, nimeten pelaajan jota pahikset eivät voi tiputtaa yöllä.

  2. Tämän jälkeen toimii lampun henki, nimeten pelaajan joka ei voi liittyä kulttiin kuluneen illan äänestyksen perusteella.

  3. Tämän jälkeen ne pelaajat liittyvät kulttiin, jotka kuluneen illan äänestyksen perusteella sinne päätyvät - lukuunottamatta mahdollisesti lampun hengen vaiheessa 2 nimeämää pelaajaa.

  4. Kulttiin kuuluvat poistuvat voittajina pelistä, jos tässä vaiheessa kultissa on vähintään 50% jäljellä olevista pelaajista. Ainoastaan kuluneen illan äänestyksen aikana kulttiin mahdollisesti liittyneet pelaajat jäävät peliin tavallisina hyviksinä. HUOM! Yhdelle pahikselle on arvottu erikoisrooli (jatkossa “kulttipahis”), josta vain pelinjohto on tietoinen ja jonka roolia ei ilmoiteta missään vaiheessa pelin ollessa käynnissä. Tämä rooli merkitsee, että mikäli kulttiin kuuluva on äänestänyt kulttipahista, liittyy hän osaksi kulttia hetkellisesti mikäli se auttaa kultin voittoon. Tämän jälkeen kulttipahis jatkaa peliään aiemmassa roolissaan, kultin voittoon auttaneiden hyvisten tapaan. Kulttipahiksen hetkellinen kultin jäsenyys ei vaikuta hyvis/pahis -lukuihin. Myös lampun henki voi suojata kulttipahiksen liittymisen samalla tapaa, kuin voi suojata muidenkin.

  5. Tämän jälkeen toimivat pahikset, eli nimeävät pelaajan jonka haluavat tiputtaa yöllä. Kyseinen pelaaja tippuu, jos sulttaani ei ole nimennyt samaa pelaajaa suojeltavaksi vaiheessa 1 (tai mikäli pahikset nimeävät kulttiin kuuluneen pelaajan joka on jo kultin voittaessa poistunut pelistä). Pahisten yönimi otetaan huomioon, vaikka pelinjohdolle olisi jo pelin lopputulos tässä vaiheessa selvillä.

  6. Pahikset voittavat, jos tässä vaiheessa pahisten ja hyvisten lukumäärä on tasoissa (pois lukien mahdollisesti pelissä mukana oleva kolmas pahis). Kultti voi myös voittaa sitä kautta, että pahikset yöllä tiputtama pelaaja pudottaa pelaajamäärän niin, että kultin jäsenet muodostavat yön päätteeksi 50% pelaajista.

HUOM! Mikäli päivän alkaessa ollaan tilanteessa, jossa kultti ei voi enää voittaa (käytännössä 1 pahis, 1 kultisti ja 2 hyvistä), häviää kultisti ja hänet poistetaan pelistä jo ennen päivän alkua.

Pelin kesto ja voittaminen

Peli kestää niin kauan, kunnes pahiksia on saman verran tai enemmän, kuin hyviksiä (pahikset voittavat), tai, kunnes kaikki pahikset on tiputettu (hyvikset voittavat). Pahiksista lasketaan kuitenkin korkeintaan 2 mukaan voiton määrittävään lukemaan, eli niin kauan kuin pahiksia on pelissä 3, täytyy pahisten voittaakseen saada hyvisten määrä vähintään kahteen. Peli on rakennettu tasapainoiseksi niin, että ennen pelin alkua, molemmilla puolilla on lähtökohtaisesti yhtä vahvat edellytykset voittaa.

Pelin keskimääräinen kestoarvio on noin 2-3 viikkoa.

Aktiivisuus

Peli ei vaadi jatkuvaa aktiivisuutta, mutta peliketjuun olisi hyvä kirjoitella tasaisin väliajoin ja vähintään äänestää jokaisena pelipäivänä. Mikäli pelaaja ei äänestä toisena peräkkäisenä pelipäivänä (eikä pelaajalla ole tähän ymmärrettävää selitystä), haetaan tilalle varapelaajaa. Jos varapelaajaa ei löydy, hahmo tippuu seuraavana aamuna. Sitä mielekkäämpi peli on, mitä aktiivisempi se on. Tarkoituksena on saada ihmisistä irti heidän roolinsa, ja mikäli he eivät keskustele, se on vaikeaa. Erityisesti hyvisten kannattaa siis pitää keskustelua yllä ja käyttää äänestämisoikeutta hyväkseen. Muistakaa, että äänen saa aina vaihtaa niin monta kertaa kuin haluaa ennen päivän päättymistä.

Pelinjohtaja

Derek ja Acetho toimivat pelinjohtajina, jotka arpovat ja jakavat roolit yksityisviestein, kertovat päivien päättymisajat, laskevat äänet ja kertovat tippuneen roolin. Meille myös pahikset lähettävät yksityisviestein sen nimen, kenet haluavat yöllä tippuvaksi, ja erikoishahmot omaan toimintaansa liittyvät nimensä.

Pelissä mukana olevat pelaajat:

Bilbo
tatesulo
Horna
Armas
louskutin
Jopeti
Casperi
Virvelia_kainaloon
Joonatan
Koo
a1r6
Nellisi
Varilasit
Petri


Peli, ja sen 1. päivä on nyt alkanut! Puhuminen, äänestäminen ja juonittelu on nyt sallittua. Kaikille pitäisi olla lähtenyt rooliviesti, laitathan minulle yksityisviestiä heti, jos sellaista et ole saanut. 1. päivä loppuu perjantaina 5.2. klo 20:00. Onnea kaikille peliin!

8 tykkäystä

Pidetäänhän hyvikset yhtä köyttä eikä aleta selkäänpuukottajiksi. Jospa päästäisiin pois datakeskuksesta. Ei anneta Batesin hakkereille helppoja. Tiedustelen mahdollisia liittolaisia näin alkajaisiksi?

1 tykkäys

Köysi? Jokin hatara muistikuva historiantunnilta, eikös se tarkoita esihistoriallista linkkiä?

1 tykkäys

Terveppä terve vaan kaikille!
Innolla hyppään mukaan pelastamaan maailman Bitrixin kynsistä, jotta päästään seuraamaan taas oikeaa jääkiekkoa ja varsinkin Tuppurun pelejä! PS. Minä en osaa edes kymmensormijärjestelmää.

1 tykkäys

Taidan lähteä Ygrabahin torille heti tekemään kierrosta.

1 tykkäys

Tuohan se. Olen wisdom-build, niin tiedän nämä jutut.

2 tykkäystä

Heipä hei kaikille! Kyllähän tässä saatiin jo taas odotella, mutta hyvää toki pitääkin odottaa: melkoisen paketin ovat pelinjohtajat saaneet aikaiseksi! Myönnän, että minun täytyy vielä vähän varmistella sääntöjä päivän aikana, mutta ei se mitään - lapsenakin hypättiin vaan peleihin mukaan. Eli kysymys kuuluu: mistä tää ampuu ja mistä tää hyppää?

7 tykkäystä

Heissan vaan! Menee itselläkin hetken aikaa vielä täysin tajuta homman nimi, mutta eiköhän se tästä selkeenny pelin edetessä! Kuitenkin suurella innolla mukana taas!

1 tykkäys

Pahikset vaan nalkkiin, ei kai tässä vaiheessa hyperkiekko-ottelua tarvitse hyvisten nyansseja miettiä?

1 tykkäys

Aamiaisvastaavalle sevverran että vaikka olin varhain liikkeellä, ne herkullisimmatt sinioranssit pillerit oli kaikki jo menneet. Pelkkiä eltaantuneita keltavihreitä kapseleita jäljellä. Kukahan lie ahnehtinut. Alettava ottamaan selvää.

1 tykkäys

Joo hei piti mainita, ne ovat homeessa. Älä syö niitä.

4 tykkäystä

Kyllä meikä niitä keltavihreitä voi nappstella, riidelkää te niistä toisista

1 tykkäys

Ei välttämättä kannata. Ne on vissiin lyöty vuonna 1985, ja vuoteen 2042 mennessä ei ole tullut lisää. Voivat olla aika katkeria.

5 tykkäystä

Eikö hyvät viinit ja juustotkin parane vuosien kuluessa?

Vertaisin mieluummin maitoon.

1 tykkäys

Moro vaan minunkin puolestani! On tämä ihmemenoa, kun virtuaalitodellisuus alkaa hyppiä silmille.

Aamiaista en olekaan ehtinyt vielä syödä, lounaasta puhumattakaan. Hyvä, että vinkkasitte ruokavinkkejä. Vaikka eipä tullut mieleeni, että vain pillereitä saa. Eikö mitään muuta murkinaa ole tarjoilla? Olen järkyttynyt.

Morjensta kaikille!

Täällä sitä ollaan siis Ygrabahissa. Paljon on tullut matkusteltua ympäri Bitrixiä, mutta ekaa kertaa täällä. Mitäs ne kuuluisimmat nähtävyydet oli?

Eiköhän etsitä hakkerit pois ja pistetään sen jälkeen agenteille luu kurkkuun itse hyperkiekko-ottelussa.

2 tykkäystä

Hei vain kaikille taasen! Hyperkiekkoa olisi taas kaikille tarjolla, moniulotteisine areenoineen ja ärsyttävän erehtymättömine tekoälyseep…tuomareineen.

Kuulemma täällä on taas kaikenlaisia datariiviöitä häiritsemässä meininkiä, mutta eiköhän taistella tiemme vapauteen!

4 tykkäystä

Onko kukaan nähnyt valkoista jänistä missään?

Näin punaisen Jago -nimisen linnun, joka höpisi jotain Jaffarin teekutsuista. En lähtenyt mukaan, oli sen verran epäilyttävän oloinen puhuva lintu.

1 tykkäys