Yhteisöpeli XII: Soluttautujat pizzeriassa - peliketju

Tarkoitatko pahamaineisin? :slight_smile:

Johnny käy kylmäkellarissa hakemassa mozzarellaa. Hän huomaa erään hahmon kirjoittamassa pienelle paperilapulle jotakin. Huomatessaan Johnnyn hahmo rypistää paperin taskuunsa ja poistuu sivuovesta kadulle.

Hahmo on:

1-Armas
2-Jopeti
3-Casperi
4-Nuti
5-mazzus
6-louskutin
7-Joonatan
8-Varilasit
9-Petri

@discobot heitä 1d9

2 tykkäystä

:game_die: 2

++Jopeti

1 tykkäys

En tarkoita. Nyt on Nuti vaarassa jäädä ilman jälkiruokaa. Isketään tässä vaiheessa sulle Koon viitta,

++Nuti

2 tykkäystä

Äänestystilanne

1 Jopeti (Virvelia_kainaloon)
1 Nuti (mazzus)

Ensimmäinen päivä päättyy keskiviikkona klo 20:00.

2 tykkäystä

++discobot

6 tykkäystä

Moi! Jos haluat tietää mitä osaan, sano @discobot apua.

5 tykkäystä

Questo tanssibotti saisi hypätä al lago…

Perché niin hiljainen, Armas, Acetho, Joonatan e Varilasit? Molto epäilyttävää…

Myönnetään, myönnetään…Minä se olin.

Raapustin salaisen reseptin itselleni varmuuden vuoksi talteen. Ajattelin, että voin siitä tarkistaa aina tilausten tullessa oikeat lämpötilat yms. pikkudetaljit. Pelästyin sinun olevan Primopizzeria di Laivazian leivissä. Siksi hätäännyin ja rypistin paperin.

Sittemmin olen jo polttanut paperin, ettei se vahingossakaan joudu vääriin käsiin.

2 tykkäystä

Se sopii. Minä en äänestä sinua, vielä.

Eläs nyt, ei kokki käskien leivo. Tässä kohtaa ajatuksia sumentaa tyhjä masu, lataillaan vielä vähän.

Etäisesti muistan saaneeni joskus vetelää taikinaa niskaani tällaisen arvonnan tekemisestä. Mutta ei sillä väliä, sitä kauhalla silmään, joka…

2 tykkäystä

Johnny epäilee sinun huijaavan, mutta ei näe mitään todisteita asialle. Itse asiassa hän heittää kaksi peräkkäistä ykköstä: hän saa kellarissa terävästä hyllynkulmasta haavan sormeensa. Johnny ei näe missään laastareita, ja varsin yksinkertaisena sekä hivenen panikoituneena hän juoksee kadun toiselle puolelle kysymään laastaria. Pizzeria di Campionin seinään nojaileva Jopeti näkee, kuinka hätääntynyt Johnny astuu sisään Primo pizzeria di Laivazziaan.

1 tykkäys

Muistissa on, en voi kiistää. Kuitenkaan en usko seepran päässeen juovistaan, joten odotan runomuotoista avautumistasi vesi kielellä. Olet pizzeriassa ja sulla on maha tyhjä? Kuinka tämä on mahdollista? vai suostutko syömään vain vastapäisen ravitsemusliikkeen ulosteita?

2 tykkäystä

En lainkaan tykkää bilirubiinin mausta, valitettavasti. Ja mitä mahan tyhjyyteen tulee, kaikkihan me alan asiantuntijoina tiedämme sen tunteen, kun istahdat ravintolaan, saat ruokalistan eteesi ja tilaat - ne minuutit matelevat.

Nyt on kuitenkin parempi olo: maha on täynnä seitan-kananmuna-aura-ananaspitsaa ruispohjalla - aivan kuin Italiassa.

2 tykkäystä

Minun kokinhommani jatkuvat tänään kuuteen asti. Ei sitä ennen ehdi juttelemaan.

1 tykkäys

Oliko ruokajuomana A. Le Coq? Vaiko kenties Va. Le Kok?

5 tykkäystä

Hahaa! Arvasinkin, että Johnny yritti urkkia salaista reseptiä kylmäkellarissa…Eihän mozzarelloja edes säilytetä siellä! Miten en sitä heti tajunnut.

Jopeti astuu sisään Pizzeria di Campioniin ja hän ajattelee kertovansa heti epäilyistään muille. Pizzeriassa on kuitenkin täysi härdelli päällä. Casperin olisi pitänyt ilmeisesti olla jo työvuorossa, mutta häntä ei näy. Onko Primo pizzeria di Laivazian työntekijät tehnyt hänelle jotakin?

Pitkin ravintolan käytäviä mietitään: Missä on @Casperi ?

Samaan aikaan Jopeti päättää olla kertomatta epäilyistään muille ja kirjoittaa Johnnyn nimen mustalle listalle.

-discobot

4 tykkäystä

Tää oli hauska. Yritin miettiä jotain yhtä hyvää vastausta, mutta ei taida löytyä.
Juon siis vettä.

3 tykkäystä

Kiirettä pitää, mutta missä? Ettei vaan vastapäisessä ravintolassa?

1 tykkäys