Yhteisöpeli XII: Soluttautujat pizzeriassa - peliketju

Olisiko Casperi viemässä tilattuja pizzoja Ferrari liikkeeseen? Ainakin hän on aina ollut kiinnostinut autoista. Olisiko niin, että hän pienen “hyvänmiehen lisän” toivossa olisi valmis vaihtamaan reseptin Ferrariin?

1 tykkäys

Nyt on sen verran hiljaista ennen päivälliskattausta, että menen hakkaamaan halkoja pizzauuniin. Voisiko joku soseuttaa tomaatit ja lisätä kaikki salaiset ainesosat siihen herkulliseen tomaattikastikkeeseen?

2 tykkäystä

ja muille tiedoksi: En siis mene hakkaamaan niitä halkoja sinne pizzauuniin, vaan hakkaamaan halkoja, jotta pizzauuni pysyy lämpimänä.

3 tykkäystä

Aktiivisuutta kaipaat?

1 tykkäys

Falso kokki, ah tämä grande dramma. Io voin tulla auttamaan con polttopuut. Minun pizze ovat nyt kohoamassa, joten minulla on hetki aikaa. Ellei sitten joku muu tarvitse minun apuani. Nämä ovat kuitenkin pizze magnifiche, difficili.

1 tykkäys

Tsau tsau.

Taalla uusia karvanaamoja. Ma olen Casut, teen hyva pitsa. Miksi @Jopeti ja @louskutin huutaa minua, mun iltavuoro.

3 tykkäystä

Mutta missä?

No oliko pitsani, hyvää? Vai menitkö viereiseen ravintolaan. Numero 15 valmis… Pelissä tuntuu olevan monta kokkia, mutta ketkä ovat niitä oikeita. Kuka huijaa ja ketä sen näyttää lähipäivät.

Ps. Huomenna tulen todennäköisesti tulen lukitsemaan ääneni.,sillä Keskiviikko on kiireinen.

1 tykkäys

Ja ei en siis julista ketään pahikseksi. Mutta ehkä sitä tietoa tulee huomisen aikana.

Tuleekeko hiki? Kenelle työskentelet? Tilauksia tulee sillä tahdilla, että voisin kuvitella olevan sinulla lämmin. No toki keittiössä on muutenkin lämmin tunnelma. Mutta hei joku asiakkaista kerkesi valittaa toisaalla laadusta. Otetaan palaute nyöränä toki vastaan… Kuka lienee…

Ei toki (vaikka sen perusteella mitä niiden kanapizzaa olen joskus erehtynyt kokeilemaan niin hyvää kokkia siellä kyllä kipeästi tarvittaisiin… :wink: :nauseated_face: ).

Tekeekö joku täällä sellaisia vapaavalintaisten täytteiden pizzoja? Tänään aiemmin kun olin hetken tiskillä pitämässä taukoa, yksi asiakas tilasi sellaisen kanalla, oliiveilla ja tomaatilla mutta kun en ollut varma saako niitä täältä, tein hänelle chicken hawaiin ja sekin kelpasi.

1 tykkäys

Vale, emävale, tilasto. Enkä siis epäile,etteikö sitä ettekö olisi vahva,mutta oletko miettynyt sitä mikä on oikeasti tärkeää töissä. Karisma toki, sitäkin tarvitaaan kettiössä, mutta onko Johnny luova? Luovuus kettiössä ja muussakin työskentelyssä on välissä sallittua.

Tavaran toimitus tähän aikaan ei yhtään epäilyttävää. Omistaja tilannut muutenkin näköjään ihan riittävästi tavaraa. Pitäiskö mennä itsekkin ihmetteleen…

1 tykkäys

Mä olen nyt sienimetsällä, meidän ravintolassa ei purkkisieniä syödä. Täälläkin tosin tulee hiki.

1 tykkäys

Kebab pizza valmis. Kaksi valkosipali, yksi ilman valkosipali.

Kuka tekee tommaattikastike? Ma tarvii lisaa lampoo kastikese. Si? Lampoo lisaa.

Mitä mitä mitä?

Onko siellä tarpeeksi porukkaa duunissa. Itse lähdin pari tuntia sitten kotiin, kun sain vuoroni tehtyä, mutta voin tulla vielä takaisinkin.

Kaupunginteatterissa on tänään oopperailta ja sieltä tulee varmasti muutama nälkäinen ihminen syömään. Muistakaa, että silloin on taottava, kun pitsalapio on kuuma.

@Casperi tarviitko apukäsiä? Mulla olisi kanssa yks juttu kerrottavana…

Nyt ei juttutokio ehdi Jopetiti. Ma tarviin taha kastikkese lisaa lampoo, lisaa tsiilii. Si, tsiilii?

1 tykkäys

Pitsa vai pizza?

@Armas, @Jopeti ja @Varilasit käyttävät väärää muotoa. Ja @Casperi mita ihmetta tama tallainen oikein merkita?

Johnnylla on laastari sormessaan, joten pizzapohjien pyörittämisestä ei tule nyt mitään. Merda! Mitä Johnny nyt tekee? Käsistään näppäränä Johnny päätyy nyt teroittelemaan veitsiä, taittelemaan lautasliinoja sekä kaatamaan aperitivoja.

2 tykkäystä

Johnny panee baaritiskin takana merkille tason alle kiinnitetyn mikrofonin. Hän jättää sen toistaiseksi paikoilleen ja tarkkailee henkilökunnan reaktioita. Vilkuileeko joku hermostuneesti baaritiskille päin?

Pitsa ja pizza ovat molemmat hyvää suomea.

2 tykkäystä