Yhteisöpeli XII: Soluttautujat pizzeriassa - peliketju

Io solo leivon paras laatu pizze. Ainekset della migliore qualità, kuten tryffeleitä, poronlihaa dalla finlandia e mozzarella di onnelliset lehmät.

Mutta perché signor Nuti e signor Casperi tulivat tänään yhdessä tuolta väärästä pizzeriasta? Onko teillä jokin, mikä se nyt on, cospirazione, salaliitto?

3 tykkäystä

Kai se on lähdettävä vapaalta sinne suksimaan.

Jopeti lähtee pitkin hampain vapaaltaan kohti Pizzeria di Campionia. Matkalla pitserialle Jopeti törmää Johnnyyn. Hän kysyy Johnnylta suoraan:

“Mitä teit Primo pizzeria di Laivaziassa aiemmin päivällä?”

Johnny selittää tarinansa ja juttutuokio näyttääkin päättyvän hyvässä hengessä. “Johnnyn nimen voi pyyhkiä mustalta listalta”, tuumii Jopeti. “Ainakin hetkeksi”.

Jopeti jatkaa kävelyään kohti Pizzeria di Campionia ja huomaa Petrin ja Nutin naureskelevan Primo pizzeria di Laivazian edessä. Siis mitä! Jopeti päättää jäädä vakoilemaan kaksikon touhuja… Vaan eipä aikaakaan, kun hänen puhelimensa soi. Se on Casperi, joka huutaa puhelimeen: “Ma tarvi tsili nut heti!! Missa sa viipy. Lampoo ei odotta.”

Näin Jopeti joutuu jättäämään salaisen agentin hommat ja käppäilee Casperin avuksi.

4 tykkäystä

Questo è aika pelottavaa, mitä sinä suunnittelet?

3 tykkäystä

Pietro on nähnyt väärin. Olen ollut vain täällä Mestarien pizzeriassa.

3 tykkäystä

Ja Jopetin pizzaan on varmaan joutunut myös vääränlaisia sieniä, kun näkee näkyjä.

3 tykkäystä

“Leikkaan prosciuttoa Quattro Stagioneen, niin totta kuin nimeni on Johnfranco da Laivazzia”, Johnny vastaa hieman hölmistyneenä, mutta voimakkaasti.

4 tykkäystä

No pannahinen… Louskutinko tämän takana on?

2 tykkäystä

No, minä olen siviilissä kovan luokan fennisti, ja aion suomettaa jokaisen erimaankielisen sanan, mitä löydän. Pitsa on pitsa.

5 tykkäystä

Minä kerään vain sieniä, jotka tiedän hyviksi ruokasieniksi. Pitäisikö ravintolan muuten panostaa laadukkaaseen tryffelisikaan? Se maksaisi nopasti itsensä takaisin.

3 tykkäystä

Pääasia kai se, että kirjoittelijat ymmärtävät sen mitä toinen on kirjoittanut. Eikä ainakaan tahallaan ymmerretä toista väärin. Ja kuten todettua molemmat ovat ihan hyvää suomea.

2 tykkäystä

Grazie, nyt ainoastaan ​​pystyn miettimään porcinia sulla mia pizza suupielet kuolaa valuen… Paras sieni ikinä.

2 tykkäystä

Hah, suomalaisilla on mämmi ja ohravelli. Meillä on pizza, pasta, punaviini, parmicchiano, prosciutto ja elintarvikevirasto. Hahhahaa.

5 tykkäystä

Sì! Hän on genio!

-Virvelia_kainaloon

1 tykkäys

Laittakaas joku televisio auki, siellä alkaa AC Laivazzian matsi!

4 tykkäystä

Elintarvikevirasto, katsoo ettei kissat hypi seinille. Vai mikä on toimenkuva?

1 tykkäys

Älä unohda palttua, läskisoosia ja talkkunaa. Niihin ei edes Valvira kajoa.

4 tykkäystä

Berlusconi vain nauroi.

3 tykkäystä

Sitten sinun täytyisi sanoa suomenmielinen, no fennisti, sì?

4 tykkäystä

Huomenta kaikille. Eiköhän aloiteta kunnolla pahisjahti? Olisiko pelinjohtajien kiero liike se, että pahikset ovat samat kuin viime pelissä? Kuinka on viime pelin pahikset, oletteko te tässä pelissä soluttautujia?
Entäs Armas sitten, peliä menossa jo toinen päivä, eikä vieläkään yhtään runoa? Petri tosin on alkanut puhumaan italiaa, sen olen pannut merkille.

4 tykkäystä

Huomenta. Mika ihana amu. Minulla odotti kotona usi hiivamainos, hiivan nimi Diamond V. Uu, tietasko kukaan Diamond V?

Diamond V? Si? No?