Yhteisöpeli XII: Soluttautujat pizzeriassa - peliketju

Älä hyvä mies sabotoi meidän pizzoja laittamalla tuota taikinaan! Asiakkaamme ovat kallisarvoisia ihmisiä, ei hevosia :open_mouth:

2 tykkäystä

Italiaa puhuu, eikä analysoi niin kuin aiemmissa peleissä.Tykkää viesteistäni en ole havainnut ennen, tyyli muutunut muutenkin. En kuitenkaan ylianalysoi niitä.

1 tykkäys

Arr! Aina ma kysyn kun jutain uuta mainos. Hyva etta tiedat. Mista tiedat? Onko louskutin heppapoju? Vai onko louskutin paha mafia, joka yritti sabotoida maan paras kebab pizza?

Eilen usi tsili Morgulah oli hyva tsiii, tuli hyva lampo. Kiitos ++Jopeti

Paljon plussa sinulle.

2 tykkäystä

Äänestystilanne

2 Jopeti (Virvelia_kainaloon, Casperi)
1 Nuti (mazzus)

Lähdössä Jopeti. Ensimmäinen päivä päättyy huomenna klo 20:00.

3 tykkäystä

Noh, voipi olla, että pitäydyn sen enempää runoilemasta. Voipi olla että keksin jotain muuta, voi olla että en.

@Casperi onko mielessä strategioita kelmien etsimiseen? Se on muistaakseni kortti, joka jäi joskus vähän ilmaan.

Mulla oli aiemmin ranch etelä-Italiassa. Sitä kautta myös Diamond V tuli tutuksi.
Eräänä aamuna heräsin hevosenpää sängyssäni, varmaankin koska olin myynyt mahon tamman paikalliselle bisnesmiehelle kilpahevosten tuottajana.

Jouduin peloissani myymään kaikki hevoseni makkaratehtaalle, jonka ansiosta itselleni jäi varastoittain salamia. Sitä kautta ajauduin pizzamaailmaan ja töihin tänne di Campioniin.

5 tykkäystä

Musketeeri Armas, minulla hirnu hoppu. Urgenza, si?

@louskutin Si.

Tämä suona come hyvä idea! Minusta olisi tosi sfortunato, jos nämä upeat pizzani sabotoitaisiin. Minä luulen, että pahikset sono tranquille, eivät puhu paljoa. Sono käyttävät aikansa reseptien varastamiseen, eivätkä keskusteluun civilizzato.

Qualcuno vuole un caffè? Keitin juuri.

Viime pelissä, Lantti Lipetissä, soluttautujat olivat hyviksiä ja pääjoukko konnia. Tällä kertaa en ole soluttautuja. Casperista ja Jopetista en osaa sanoa.

Tämä on minulle neljäs peli ja olen ollut soluttautuja joka toisella kerralla. Nyt taas hyvis. Virvelia_kainaloon on ollut aina eri puolella kuin minä. Olisiko nytkin?

2 tykkäystä

Jos mietitään la teoria mia, Acetho olisi cattivo ragazzo, pahis. Perché ainoastaan ​​yksi viesti, mutta ehkä oikeasti occupato. Sen sijaan Joonatan ja Casperi, non puhuneet molto. Liian kiire varastaa reseptejä ja juonia in segreto? Mietitte la tua strategia?

2 tykkäystä

Acetho on toinen pelin johtajista, arvoisa Pietro.

6 tykkäystä

Oh mamma mia, lisää caffè minulle…

3 tykkäystä

Oh davvero! Sitten vielä selkeämmin, Casperi ja Joonatan, kertokaapa, miksi te ette olisi cattivi ragazzi, eli kilpailijan leivissä?

2 tykkäystä

Vielä kun meillä olisi jäsen Jesperi, niin olisi iloinen rosvokolmikko.

2 tykkäystä

@Jesperi peleille?

3 tykkäystä

Täältä sai ostaa chicken hawaii’ta koko eilisen päivän kuuteen asti ja Primo pizzerian hawaiit on kuuden jälkeen ihan yhtä huonoja kuin ennen kuutta.

Johnny havahtuu päiväuniltaan keittiön nurkassa, ja huomaa syrjäkarein jonkun käpälöivän baaripöydän salakuuntelumikrofonia. Onko se Jopeti?

1-Kyllä
2-Ei

@discobot heitä 1d2

:game_die: 1

Johnny on yhä varmempi, että Jopetilla ei ole Campionin jauhot pussissa.

Jopeti heräsi aamulla jo kukon laulun aikaan. Hän päätti, että tänään olisi saatava pahisjahti käyntiin. Jopeti päättää lähteä gondoliajelulle. Gondolissa hän kaivaa taskustaan mustan vihkon ja avaa sen ensimmäisen sivun. Hän kirjoittaa kaunokirjoituksella:

Varjoäänestys
Mutulista
Joukkue vs joukkue äänestys

“Olisiko näistä mistään varsinaista hyötyä?”, pohtii Jopeti. Hän päättää kysyä muilta, sitten kun hänen vuoronsa Campionissa alkaa.

Jopeti tulee gondoliajelulla yhä varmemmaksi siitä, että Johnny haluaa lavastaa hänet syylliseksi. Jopeti ei ole koko päivänä edes käynyt Campionissa. Ja mitkä salakuuntelumikrofonit? Ei Campionissa ole sellaisia! Ellei sitten… Voisiko… Sitten Jopeti tajuaa: “Ne ovat Primo pizzeria di Laivazian asentamat salakuuntelulaitteet, joilla he voivat yrittää onkia meidän salaisen reseptimme!”

“Minun on päästävä Campioniin varoittamaan muita”, Jopeti sanoo ääneen.

Samalla gondolikuski lyö airolla (?) Jopetin kanveesiin. Jopeti tippuu iskun voimasta veteen. Vesi saa Jopetin kuitenkin virkoamaan ja hän ui nopeasti rantaan. Gondoli on jo hävinnyt näköpiiristä. Jopeti on varma, että gondolikuski oli oikeasti Primo pizzeria di Laivazian soluttautuja.

Oliko gondolikuski Johnny?
1-Ei
2-Kyllä

@discobot heitä 1d2

3 tykkäystä